Реконструкція Горьковського шосе в 2018-2020 роках: Що буде зроблене, схема

Трасу М7 “Волгу” водії, що прямують до столиці і зворотному напрямку, водії відносно недавно не любили за кілометрові пробки. Влада оцінила глобальність проблеми і вирішили її усунути за допомогою ряду заходів на Горьківському шосе.

Роботи почалися ще в 2014 р, і до 2018 більшу частину заходів успішно реалізували. Результатом стало зниження кількості пробок на трасі. Настає черга 2 етапу реконструкції цієї важливої ​​транспортної магістралі. Мова про введення 3 розв’язок. Вони в перспективі повністю нормалізують рух, виключать виникнення заторів. Другий етап заплановано на період 2018 – 2010 рр.

досягнуті успіхи

Перший етап запланованих заходів тривав в період 2014 – 2017 рр. За цей час магістраль серйозно змінилася. На ділянці стикування з леоновского і об’їзної шосе спорудили транспортні розв’язки, то ж стосується перетину вул. Радянської.

Нові петлі розвантажили трасу. Основні зміни торкнулися Балашихи – найбільшого з міст Підмосков’я, де проживає 470 тис. Осіб. На дорогах міста відзначалися найдовші затори протягом 20 років. Змінилася не вся траса, а ділянку від 18 до 23 кілометра.

Це один зі складних ділянок Горьковського шосе. Завдяки змінам транзитні машини без перешкод рухаються в область, об’їжджаючи світлофорні розв’язки.

Власникам легкових авто виділили простір під естакадою для розвороту. Тепер транзитні автомобілі і легковий транспорт не будуть зустрічатися на небезпечних перехрестях, результатом стало зниження числа ДТП.

Додатковий бонус – зменшення часу, необхідного для виїзду з міста в обласному напрямку. Незважаючи на те, що вранці і ввечері в години пік затори ще спостерігаються, їх кількість і протяжності набагато менше. Позитивні зміни відзначають і водії, і співробітники ГИБДД. Реконструкція скоротила час руху від центру столиці до Ногінська до 30 хвилин. Були ліквідовані світлофори:

  • траса М-7 (50 і 57 км);
  • в’їзд в д. Мала Дубна (88 км);
  • на ділянці дороги від 94 до 118 км в м Покров-густо з д. Киржач;
  • на ділянці траси від 145 до 156 км в м Лакинск;
  • на відрізку дороги від 156 і 169 км.

Як йдуть справи сьогодні

Як йдуть справи сьогодні

Протягом 2018 р проводилися заходи з реновації 27 км на трасі М7, де вона змикається з Східним шосе. Тут прокладають 1 з 3 розворотів петель. Перша з таких петель призначена для полегшення виїзду з мікрорайону “Сакраменто”, д. Безменково і Новскі кварталу. Заходи наближаються до завершення, а забудовник стверджує, що даний відрізок дороги вже скоро здасть в експлуатацію.

Дорожні робітники працюють, щоб швидше налагодити комфортне пересування зі столиці в область і назад. Трафік на цій ділянці становить близько 100 тис. Машин за добу, що для 4-смугової дороги занадто багато. З 2018 з 2020 р плановані зміни повинні істотно поліпшити ситуацію.

Поточні роботи приносять незручності мешканцям околиць, що пов’язано з новою географією комунікацій. У найближчому майбутньому роботи завершаться, після чого дорожники організовують під’їзні групи по напрямку до населених пунктів, житлових будинків.

Перспективи розвитку

У період 2018 – 2020 рр. влади Підмосков’я планують спорудження ще 2 транспортних розв’язок на Горьківському шосе. Передбачається, що ці дорожні петлі повністю виключать освіту пробок. Зміни торкнуться Балашиху – тут на ділянці від 23 до 26 км планується капітально відремонтувати дорогу.

У 2019 року влада обіцяє закінчити будівництво всіх трьох розворотів петель, розширити трасу до 6 смуг, встановити шумозахисні огорожі.

У плани входить скорочення числа світлофорів, які заважають правильно організувати трафік на дорозі. В ході реконструкції знімуть, мінімум, 3 світлофора. Пішоходи можуть не побоюватися, що без світлофорів не зможуть перетнути жваву магістраль. Безпечний перехід дороги забезпечать 4 надземних споруди.

На ділянках дороги, де поруч розташовані будинки, почнуть функціонувати шумозахисні екрани, а ще автоматизована система для керування транспортним потоком. У 2018 року вже встановили опори для 4 надземних переходів, винесли комунікації, підготували тимчасові дороги.

Керівництво упрдор стверджує, що надмірна поточне завантаження доріг та ремонтні заходи із залученням спецтехніки не заважають руху транспорту – заходи проводяться паралельно дорозі.

Цікава новина: з 2018 по 2022 року в Підмосков’ї побудують 52 дороги, на оновлення доріг витратять 83,7 млрд руб.

Реконструкція торкнеться і 30 км траси. Тут встановлять табло з інформацією, яка в електронному форматі буде демонструвати дані про погоду, про пробки. У 2020 року передбачено розширення траси, яка від Балашихи веде в область. Замість нинішніх 4 смуг з’явиться 10. Будуть побудовані естакади на 6 смуг і 2-смуговий дорога-дублер.

Говорити про отримані результати реновації Горьковського шосе, як найбільш завантаженою траси, на даний момент передчасно. Було зроблено велику кількість робіт, але попереду ще чекає реалізація інших етапів плану.

Всі заходи націлені на зменшення часу, який необхідний для поїздки з центру столиці до околиць МО. Якщо відносно недавно шлях до Півників займав близько 4 годин, то планується долати ту саму ділянку завдяки реконструкції всього за 1 годину.

Завдяки реновації зміниться швидкість руху по Горьковському шосе, зменшиться час у дорозі і одночасно збільшиться ціна землі в Московській області. Наприклад, на дільниці у Володимирській області (близько 120 км від МКАД) ціни варіюються на рівні 10 тис. Рублів за 1 сотку.

Після реконструкції доріг невідомо, наскільки високо злетять ціни. Території, де пролягає траса “Волга”, активно розвиваються. Широкосмугове рух забезпечить швидкісне сполучення зі столицею, а екологічна обстановка тут досить сприятлива. Все це обов’язково позначиться на вартості землі в Підмосков’ї, тому бажаючим обзавестися тут нерухомістю потрібно діяти активно.

Посилання на основну публікацію