Легке метро в Підмосков’ї 2020: схема гілок в Балашисі, Видному і Одинцово

Легке метро – таку назву отримав новий вид наземного транспорту. 2017 рік дав старт активному будівництву нових станцій Московського метрополітену, в тому числі і легкого метро, ​​покликаного зв’язати великі підмосковні міста.

Протяжність всіх ліній даного виду транспорту повинна скласти близько 245 км, тоді як кількість станцій планується в кількості 45-50. Уже зараз багатьма ЗМІ було продемонстровано, як буде виглядати майбутня мережу, а багато недобросовісних забудовників намагаються збільшити вартість нерухомості, посилаючись на плани будівництва станцій наземного метро.

концепція

У 2003 році була побудована гілка, що з’єднує Калужско-Ризьку лінію і район Південне Бутово. Вона стала першою подібною гілкою, тоді і з’явився термін “легке метро”. Відмінною рисою даного транспорту є його відособленість від загальної системи міста. Це вид метро, ​​що поєднує в собі базу класичного поїзда підземки і елементи легкорельсовой трамваїв. Швидкість пересування складе 45-100 км / ч.

Повідомляється, що за нинішнім планом загальна довжина всіх ліній складе 245-246 км, 54 з яких будуть проходити по території міста. Таким чином на території Підмосков’я будуть з’єднані між собою такі міста, як Химки, Одинцово, Подольск, Балашиха, Видне та ін. На проект обласною владою виділено 240-250 млрд. Рублів + 40-50 млрд. Додадуть приватні компанії.

Будівництво і розвиток легкого наземного метро

Будівництво і розвиток легкого наземного метро

На території Московської області:

напрямок Кількість станцій наземного метро, ​​шт
Ризьке 5
Жовтневе 9
Савеловское 5
Ярославське 11
Горьковское 5
Казанське 2
Курське 2
Павелецького 5
білоруське 4

Зовнішній вигляд наземного метро в 2020 році

Метро, ​​що пролягає по наземним територіям, і зони навколо нього будуть оформлені за лекалами “естетичної урбаністкі”. Всі зупинки, захисні екрани, огороджувальні конструкції, знаки і вагони будуть відповідати принципам зазначеного стилю.

До складу поїзда будуть входити від двох до п’яти вагонів. Самі лінії шляхів будуть проходити на спеціальних естакадах, в тунелях розмістять пересадочні вузли, а станції розташують ззовні.

За даними різних ЗМІ вже протягом декількох років згідно зі схемою між собою будуть з’єднані 4 аеропорти столиці. Лінії майбутнього легкого метро згідно з проектом створюють загальну систему транспорту столиці і передмість, об’єднану транспортно-пересадковими вузлами з приміським залізничним транспортом, наземним метро, ​​запроектованими високошвидкісними ж / д дорогами і автомобільними трасами.

Вартість проїзду обіцяють зробити своєю суттю порушують, що і в звичайному метрополітені. Зараз вона становить 50 рублів. Але також існують і негативні експертні прогнози щодо окупності і нерентабельність проекту. На доказ наводиться статистика пасажиропотоку всередині області. Експерти вважають, що в даній ситуації вистачить потужностей і існуючої наземної транспортної мережі.

Наземне метро в Балашисі

Наземне метро в Балашисі

У Балашисі існують непогані умови для побудови лінії наземного метро, ​​на відміну від можливості будівництва станції метрополітену. Місто вже входить в проект з будівництва об’єднаної лінії Внуково, Шереметьєво, Домодєдово і Жуковського. Найбільш вірогідним місцем розташування станції називається існуючий вокзал. Проте інвестори для будівництва ще не знайдені.

Головними ж причинами, за якими мешканці міста можуть розраховувати на швидке будівництво станції є:

  1. істотна завантаження радіальних залізничних ліній. Якщо будуть створені нові лінії, то показники завантаженості знизяться більш ніж на 10-20%.
  2. облаштування наземної станції грає на руку забудовникам, які зможуть реалізовувати в місті нові проекти.

Неможливо побудувати звичайну станцію метрополітену і в Красногорську. Місто не має широкого набору шляхів сполучення зі столицею, що робить його непривабливим з точки зору залучення інвестицій. За новим проектом передбачається створення в Красногорську станції, що спричинить великі зміни в інфраструктурі.

Наземне метро в Чільне

Все частіше метрополітен використовується, як заміна наземного транспорту, але з кожним роком він стає все більш завантаженим. Від нестачі альтернатив страждають і жителі міста Чільне. Проект з будівництва легкого метро в Видному був практично затверджений ще в 2016 році, але згодом був перенесений на невизначений термін.

За новим проектом будівництво першої гілки заплановано на найближчий час. Всі необхідні нюанси врегульовані, кошторису і план затверджені.

Для реалізації потрібно звести необхідні конструкції і ввести їх в експлуатацію. Основний упор робиться на те, що за проектом і маршрутній карті поїздів, гілка розвантажить існуючі маршрути електричок.

Наземне метро в Одинцово

Даний вид транспорту має ряд особливих переваг:

  • швидкість;
  • велика місткість;
  • є альтернативою іншим видам транспорту, що має знизити навантаження на існуючу мережу.

За проектом 2020 року перші лінії повинні бути введені в експлуатацію вже через 2 роки. Одинцово – Лобня стоїть однією з перших на черзі. Загальна протяжність гілки 52 км, на подолання якої склади будуть витрачати близько години. Гілка включатиме в себе 27 станцій і отримає назву Північно-західного діаметра. Спочатку планується, що на лінії працюватимуть 50-55 складів.

У проміжок між 2020 і 2025 роками планується запустити ще 7 центральних діаметрів, що охоплюють всі напрямки в Підмосков’ї. Одинцово і Нахабіно будуть з’єднані з Залізничним безпосередньо. Крім пасажирів введення нових транспортних ліній чекають і забудовники. За прогнозами експертів відкриття нових станцій дасть поштовх підвищенню вартості нерухомості.

У місті вже існує лінія навколо міста, що складається з десяти станцій. За проектом 2020 року мережа наземного метро в місті стане істотно розвиватися.

Посилання на основну публікацію