Подарунки клієнтам на Новий 2020 рік

Для успішних підприємців Новий рік це відмінна пора для того щоб збільшити прибуток і знайти нових постійних клієнтів. Для цього розробляються спеціальні програми і акції, які дозволять збільшити продажі в кілька разів, і з гордістю закрити сезон.

Маркетинг і корпоративні подарунки для Росії ще нова течія, проте вже є ті, хто активно використовує знання в своїх цілях, і домагаються відмінних результатів.

Подарунки клієнтам на Новий 2020 рік потрібно взагалі це робити, і окупитися витрачені кошти належить тільки дізнатися. Ознайомившись з інформацією від досвідчених маркетологів і піарників, можна протягом короткого періоду організувати свою власну рекламну компанію і встигнути зірвати куш в передноворічний період.

Як сказав один розумний фінансист і письменник: «Бізнес без реклами, веде тільки монетний двір». Що це означає, і як зробити все грамотно належить тільки дізнатися.

Для чого потрібні подарунки

Дивитися завжди потрібно ширше, витративши певну кількість коштів на подарунки клієнтам на Новий 2020 рік, підприємець зможе отримати такий результат:

  • Рекламна компанія, яка окупить себе протягом короткого періоду
  • Нових постійних клієнтів, який будуть приносити дохід фірмі
  • Лояльність з боку корпоративних клієнтів. Це означає, що компанія стане конкурентоспроможною і зможе «утерти ніс» іншим фірмам.

Говорячи про покупців і рекламі з точки зору психології, то можна побачити такі ключові моменти:

  1. Рекламу банерів на ресурсі – блокують спеціальні розширення, зацікавлений не зможе дізнатися про компанії
  2. Банери по місту – псують архітектуру і мають негативне сприйняття у людей
  3. Рекламна стаття – часто вже не дочитують, і закривають, в результаті вона зовсім втрачається на просторах інтернету
  4. Реклама на телебаченні – біль всіх хто хоче відпочити перед екраном ввечері, часто викликає негатив
  5. Реклама по радіо – немає спрямованості на цільову аудиторію, часто в громадському транспорті багато хто їде в навушниках, можуть просто не почути

Це не означає, що способи взагалі не працюють. Однак варто розуміти, що психологія споживача змінюється, тому рекламі потрібно підлаштовуватися під неї. Хороший і ефективний спосіб ненав’язливо натякнути на статусність компанії і про якість послуг, що надаються це не скупитися на подарунки. Це може бути маленька, але корисна річ, яку клієнт буде носити завжди з собою.

Для порівняння можна взяти дані з Західних і Європейських країн, там, на корпоративні подарунки підприємці сукупно витрачають близько 20 мільярдів доларів. Результат вражає, так як такий жест не викликає у клієнтів негативу і вони з радістю користуються презентом.

Як вибрати подарунок для клієнтів

Для того щоб рекламна компанія пройшла успішно і в Новий рік було зібрано в десять разів більше прибутку, варто врахувати величезну кількість чинників. Подарунки клієнтам на Новий 2020 рік мають відповідати діяльності компанії і в руках споживача викликати потрібні асоціації. Тому варто розібрати наступні ключові нюанси:

  1. Цільова аудиторія і її статус
  2. Чим займається компанія
  3. На яку кількість клієнтів поширюються подарунки

Як вибрати подарунок для клієнтів фото

На даний момент існує три основні категорії цільової аудиторії:

  • VIP – постійні корпоративні клієнти від яких йде постійний дохід
  • Постійні замовники – приносять так само дохід, проте їх складова виходить менше 30%
  • Звичайні покупці – користувалися послугою 1-2 рази

Серед звичайних покупців так само є майбутні VIP клієнти, про них варто пам’ятати, перш за все. Адже колись вони все ж зайшли і щось купили, але чому не повернулися? Над цим питанням повинні працювати маркетологи і адміністратори, які завжди знаходяться «в поле».

Коли з цільовою аудиторією компанія розібралася і виділила сегмент, який отримає корпоративний подарунок, саме час вирішити що подарувати.

Відштовхуватися варто і від тематики сезону, найближчий – Новий 2020 рік, значить, тема повинна бути новорічної. Подарунки можна зробити наступні:

  • Дитячі – сімейні клієнти цінують такий підхід. Як невеликий подарунка можна зробити дитячу книжку-казку із зображенням логотипу та додатковою інформацією. Така річ буде завжди на виду, і гості прийшли до клієнта додому обов’язково її подивляться. Так само хорошим кроком буде влаштувати невеликий дитячий ранок для дітей клієнтів. Батьки із задоволенням приведуть на безкоштовну святкову акцію своїх дітей, що ще раз дасть компанії шанс нагадати про себе. Так само поки діти розважаються, можна батькам показати новинки обладнання або сам продукт.
  • Подарунки для VIP – це може бути статусне вино або канцелярські речі відомих брендів. Свою символіку ставити не потрібно, це зменшить статус подарунка і буде виглядати недоречно. Клієнт, який отримає дорогий подарунок, запам’ятає, хто його подарував, і буде хвалитися перед друзями. Цій категорії клієнтів дарувати знижки немає сенсу, вони не женуться за цінною. У пріоритеті лише якість і ввічливе обслуговування.
  • З постійними клієнтами все простіше їм можна подарувати брендову річ, головне щоб вона була корисною і практичною. Який саме буде подарунок необхідно вирішувати виходячи з напрямку компанії, щоб у людини була асоціація. Для порівняння можна взяти ручки, годинники, сувеніри у вигляді свині, гуртки і інша корисна дрібниця.

Так само не варто забувати про «гостей», які просто зайшли ознайомиться з асортиментом. Серед них так само можуть бути, як і ВІП, так і постійні клієнти. Що подарувати цій категорії? Як милого презенту можна надати ручку з логотипом, зручний блокнот, брелок або запальничку.

Що краще не дарувати

Для того щоб компанія була ефективною, маркетологи рекомендують утриматися від таких подарунків як:

  • Особисті – для VIP клієнтів, краще не ризикувати, тому що можна просто не вгадати і залишитися в незручному становищі.
  • Для здоров’я – у клієнта буде асоціації з хворобами і негативом, він може не повернутися
  • Еротичні речі – якщо компанія не стосується секс-шопа, то з такими подарунками оперувати не можна
  • Гострі предмети – психологи так само говорять про зростання негативу
  • Дзеркало – прикмета дуже погана в бізнесі, не знаючи цього можна втратити клієнтів

Що подарувати компанія повинна вирішити сама виходячи зі сфери діяльності. Ідеальним подарунком буде невелика пам’ятна річ, яка знайде застосування в побуті. Так само не варто скупитися на невеликих подарунки для разових покупців, так як їх може переманити конкурент, надавши більш вигідну пропозицію.

Посилання на основну публікацію