Основи реформи ГИБДД в 2020 році

У 2020 році уряд Росії грунтовно взялося за реформування і внесення поправок стосуються державної структури ГИБДД. Чи продовжиться тенденція в Новому 2020 році?

Питання про те, що буде ще змінюватися і чого чекати, хвилюють не тільки автовласників, а й самих співробітників Державної автоінспекції.

Зниження кількості співробітників, реорганізація та ліквідація підрозділів ГИБДД – все це, за словами лідера «Автомобільної партії» чекатиме громадян Російської Федерації вже на початку 2020 року.

Суть реформи ГИБДД

За словами В’ячеслава Лисакова, який на даний момент є лідером «Автомобільної партії» Російської Федерації, сьогоднішня державна влада спрямована на розформування, взагалі державної організації як автоінспекції. Про це свідчать вже прийняті законопроекти в 2020 році, які торкнулися передачі прав на перевірку та оформлення автомобіля.

Так само система ГИБДД втратила більше 20% співробітників, які перейшли в інші підрозділи. На сьогоднішній день змінили рід діяльності більше 10 тисяч співробітників Державної автоінспекції.

Більш того, фіксуванням порушень краще справляється техніка. Тепер за допомогою нових технологій і поліпшених камер спостережень, допомога співробітників ДІБДР не потрібна. До кінця вже 2020 року систему повністю розформують, і не виключено що багато хто з співробітників втратять свої місця.

Допущені до роботи в інших підрозділах будуть ті, хто не мав проблем з законом і виконував свою роботу чесно.

Суть реформи ГИБДД фото

Реорганізація сьогоднішньої структури ГИБДД дозволить зберегти економічну складову країни і спрямувати кошти на створення більш ефективної структури. На сьогоднішній день експерти визначили, що буде кілька варіантів для створення нової організації:

  • ГИБДД можна з’єднати з патрульною службою міста або іншого населеного пункту;
  • За дотриманням правил дорожнього руху будуть відповідати державні органи, як це вже зроблено в столиці
  • Працювати в полі залишаться тільки служби ДПС, інші обов’язки будуть розділені і спрямовані в інші підрозділи і відділи

Який сценарій виберуть державні органи влади до кінця не відомо. Розформування буде найбільш ефективним рішенням на сьогоднішній день.

Держава на сьогоднішній день займається глобальними перевірками і очищенням Автоінспекції від не потрібних кадрів. Реформа ГИБДД в 2020 році почала з переведення співробітників офісів, бухгалтерів, кадровиків і медичних працівників. Вони направляються в інші органи для здійснення подальшої діяльності. Так само відбувається очищення від порушників і тих, хто не дотримується статуту.

Чому держава зважилася на реформи

Час не стоїть на місці, кількість співробітників правопорядку на дорогах зростає з геометричною прогресією. Реформа ГИБДД в 2020 році може виправити ситуацію, що склалася. Вже до 2020 року їх чисельність становила понад 55 000 тисяч службовців. У той час як в країнах, де рівень життя прирівнюється до російськими мірками, їх було в 2, а то і в 3 рази менше.

З приходом нових технологій, відеофіксації і інших нових пристроїв потреба в роботі ГИБДД зменшилася. Більш того, для держави утримувати таку велику кількість співробітників стало не рентабельно. Адже 80% роботи вже виконує техніка.

Ефективність співробітників в порівнянні з камерою падає, так як камера здатна зафіксувати величезний потік автомобілів в перебігу декількох секунд. В цей же час, співробітник ГИБДД поглядом може помітити тільки кілька.

У порівнянні з органами автоінспекції камери і програми виписують в 3 рази більше штрафів, ніж самі співробітники.

Тому основною причиною розформування системи ГИБДД є відсутність потреби в їх роботі. Що буде якщо всіх скоротити? На дорогах повинні залишитися тільки ті, хто буде працювати в поле. Однак і для роботи в полі вже є підрозділи ДПС. Для держави так само є ще кілька вагомих причин, чому потрібно зробити реформу протягом декількох років:

  • Засоби, які виділяються для ГИБДД з бюджету країни дуже великі. Якщо раніше бюджет поповнювався за рахунок штрафів, то зараз через зростання чисельності співробітників засобів залишається впритул. Набагато дешевше встановити камери і налагодити систему фіксації.
  • На думку органів влади на сьогоднішній день в Україні або Росії існує близько 50 структур, які втратили свої затребуваність. Реорганізація допоможе прибрати безболісно для суспільства і бюджету країни
  • Серед службовців занадто багато керівників, на дорогах працює переважна меншість, що ще раз доводить необхідність нових реформ
  • Державна автоінспекція корумпований центр Росії. Позбувшись від цієї структури, Росія зможе втратити тільки корупціонерів. Саме тому зараз кількість співробітників в ГИБДД рідшає

За словами В.Похмелкіна реформа ДАІ в 2020 році, дозволить не давати виписувати штрафи цій структурі, тоді робота буде проводитися на якість, а не на можливість зайвий раз заробити. Переформувати ГИБДД можна знову завоювати позитивне ставлення від громадян.

Як позначиться реформа на Росії

Якщо відштовхуватися від системи сусідніх країн і того, що орган управління ставати не затребуваний через впроваджень нових технологій, то реорганізація має більше плюсів.

Реформа ГИБДД в 2020 році дозволить:

  • Економити на утриманні структури через скорочення чисельності керівних посад і офісних співробітників
  • Вивільнені кошти можна буде спрямувати на створення необхідних органів, які на сьогоднішній день необхідні. Так само кошти будуть спрямовані на розвиток залишилися підрозділів
  • Якщо основні повноваження будуть передані до підрозділу ДАІ, то якість виконання роботи буде збільшено в кілька разів за рахунок зайвого документа обороту
  • Розформування, системи ГИБДД, Росію позбавить від джерела корупції
  • Засоби, які будуть отримані за рахунок скорочення, так само будуть спрямовані на створення нової прозорої системи, яка не допустить виникнення бюрократії і приводу для хабарів

До мінусів реформування можна віднести передбачуване зростання злочинності на дорогах. Однак судити про те, що буде, через відсутність вагомих аргументів цей мінус поки не враховується. Адже якщо відбудеться злиття двох підрозділів, то боротися зі злочинцями і порушниками буде кому.

Реформи в системі штрафів

З появою відео реєстраторів надходить величезна кількість заяв від громадян про зафіксоване порушення. Якщо раніше притягнути до відповідальності винуватця аварії або порушника швидкісного режиму було практично не можливо. То вже скоро ситуація зміниться в кращу сторону.

Державна дума вже готує законопроект, який дозволить прирівнювати свідчення і записи з відео реєстраторів з дорожніми фіксаторами. Що в кінцевому підсумку призведе до остаточного рішення про розформування органів ГИБДД.

Для того щоб заощадити час заявника про порушення буде створено спеціальний мобільний додаток, які дозволить обмінюватися даними безпосередньо з органами управління. Такий захід допоможе проявити активну громадянську позицію, і автовласники зможуть взяти участь в затриманні порушників.

Однак в додатку так само буде спеціальна функція захисту, яка зможе виявити навмисну ​​заміну номерів. Таким чином, система стане більш ніж прозора, так як у громадян не буде можливості намір дезінформувати співробітників.

Реформи в системі штрафів фото

Таке поліпшення дозволить автовласником більш м’яко вирішувати конфлікти на дорогах, більш того, відео реєстратори фіксують більше порушень, ніж співробітники поліції. Тепер тим, хто любить перевищити швидкість або здійснювати небезпечні маневри буде привід задуматися, адже раніше їх зупиняли тільки камери фіксації і дорожній патруль, тепер порушника може притягнути до відповідальності свідомий громадянин.

Про те як швидко відбудеться реформування не відомо. Органи влади займаються впровадженням по статечно, що дозволяє розподіляти кошти так само розмірено.

Реформа ГИБДД в 2020 році стане приводом для підвищення пенсійного віку на 5 років для співробітників поліції всіх підрозділів.

Посилання на основну публікацію