Пріоритетні напрями бюджетної політики на 2020-2021 рік

В рамках вищевказаного проекту державні органи збираються налагодити регулювання економіки в наступному році, а також, основні напрямки бюджетної політики на 2020-2021 рік.

Що перетвориться в ході реформи

Першою частина даного документа реально назвати ті підсумки, які вже були досягнуті в цьому році. Було вказано на те, що, завдяки правомірних дій Державної Думи, було досягнуто:

  • сформована максимально стійке середовище економічного плану, яка стабільна, навіть якщо постійно скачуть ціни на нафту і нафтопродукти;
  • НЕ будуть змінюватися ще й податкові та інфляційні показники;
  • розвиток простору конкурентного плану, в якому відсутні перешкоди для особистісного розвитку.

Влада стверджує, що вже давно була розроблена стратегія економічного зростання, пов’язана з:

  • підвищенням ВВП;
  • збільшенням переліку сфер, які будуть динамічно розвиватися;
  • здатністю швидко відновити систему вкладення інвестицій;
  • стабільністю зарплат росіян;
  • рентабельністю місцевої промисловості;
  • підвищений рівень експорту продукції.

Що можна очікувати в майбутньому

Основні напрями бюджетної політики на 2020-2021 рік ще поступово розвиваються, але Уряд Російської Федерації не перестає застерігати росіян про те, що наступні три роки будуть не тільки далекими від стабільності, але ще і дуже несприятливими.

Проблеми можуть виникнути в тому випадку, якщо американська списку санкцій політика по відношенню до Ірану, обвал цін на нафтовому ринку. Політики заявляють, що необхідно буде сконцентрувати всі свої сили навколо реформ внутрішнього типу, оскільки вони знизити залежність від більшості факторів зовнішнього типу.

Що можна очікувати в майбутньому фото

Прогнози економічного характеру досить різноманітні, але експерти найчастіше сходяться в тому, що економічне зростання зможе сповільнитися. Паралельно з цим явищем буде знижуватися і попит споживчого характеру, і рівень зростання реальних зарплат.

Чи знизиться ще і норма заощадження, оскільки людям в цей період часу властиво економити. Вони будуть поступово урізати свої особисті витрати, тому цифра в три з половиною відсотків в поточному році в наступаючому впаде до двох з половиною.

Для того, щоб ці показники прийшли в норму хоча б через два роки, доведеться адаптуватися через ряд факторів:

  • перерозподілити гроші з бюджету держави;
  • залучити в бізнес-сферу приватних інвесторів;
  • підвищити вклад у вигляді приватних інвестицій у внутрішній валовий продукт до двадцяти п’яти відсотків;
  • створити всі умови для підвищення значимості індивідуального підприємництва.

Щоб ПП розвивалося на належному рівні в 2020, настійно рекомендується вже зараз зайнятися розробкою і стабілізацією політики тарифної та податкової, причому це повинно робитися мінімум на шість років. Стимулювати повинна ще й розумна банківська політика, спрямована на видачу кредитів і позик з прийнятними ставками.

Держава суттєво знизить свій вплив на представників малого або середнього бізнесу.

Що нового станеться в сфері оподаткування

У наступаючому році державні органи заявили про те, що буде прийнято кілька нових законодавчих актів, а ще слід чекати прийняття Бюджетного кодексу в новому виконанні.

Щоб пом’якшити обкладання податками та зборами, які залишаються несплаченими на сектор бізнесу, держава зважилася майже до двадцяти відсотків підвищити рівень ПДВ, паралельно стабілізувавши тарифну ставку для роботодавців на рівні в тридцять відсотків.

Податок на ДС не підлягає зміні, якщо їм обкладаються товари першої необхідності або ж послуги, що призначаються для пільгової категорії громадян або малозабезпечених осіб.

Можливі, але не гарантовані кроки з боку державних органів:

  • податок на майно рухоме підлягає скасуванню;
  • прискориться процес відшкодування податку на ДС для експортерів;
  • податкові відрахування інвестиційного характеру будуть переглянуті;
  • для чотирьох основних суб’єктів приймається проект податку на доходи від професійної діяльності самозайнятих людей (сума нового податку не перевищує трьох або шести відсотків);
  • буде змінений податок на нерухомість, що знаходиться у володінні фізичних осіб, який розраховується з її вартості з кадастру і перераховується на внески.

Деякі пільги і послаблення торкнуться тих, хто відкриє нові підприємства на території соціально-економічного та випереджаючого типу, розташованої на Далекому Сході і в морському порту Владивосток. Щоб отримати преференції доведеться відкрити в даному регіоні власне підприємство не пізніше, ніж останній день грудня 2025 року.

Особливості оподаткування в нафтовій сфері припускають введення з нового року в тестовому режимі нового податку, яким обкладається видобуток вуглеводневої сировини. Паралельно з цією подією істотно знизяться ставки вивізного мита митного типу і ПВКК.

Що нового станеться в сфері оподаткування фото

З січня наступного року і до 2024 буде поступово знижуватися мито на експорт нафти і нафтопродуктів, в кінці вона повинна досягти нуля відсотків, поступово впавши на тридцять пунктів. Державні органи планують ввести ще кілька компенсаційних виплат – акциз негативного типу і його плаваючий аналог, здатні не тільки практично в повному обсязі відшкодувати СПД витрати від проведених операцій, але ще і підтримати ринок нафтопродуктів.

Що дасть створення середовища чесної конкуренції

Основні напрями бюджетної політики на 2020-2021 рік зачіпають ще й область чесної конкуренції. Довгий час в пріоритеті в даній області є стрімке впровадження джерел цифрового типу, які дозволяють не тільки зберегти, але ще і обробити інформацію.

Протягом наступних декількох років буде важливо створити базу, в якій акумульована інформація про діяльність податкових і митних органів.

Якщо фірма відкрита порівняно недавно, то вона буде піддаватися оподаткуванню на рівні пільгового тарифу, який отримав назву «старт за нуль». Це означає, що за подану електронну заяву про реєстрацію індивідуальний підприємець або майбутнє юрособа платити внесок не буде.

Проекти національного характеру отримають зелене світло в майбутньому, причому на них звернуть увагу численні державні спонсори, які будуть направляти на їх підтримку кошти, які взяті з Фонду інфраструктурного розвитку. Цей життєво необхідний фонд буде організований протягом наступного року, а поповнюватися інвестиціями він буде постійно.

Профінансувати і підтримати розробки, що ведуться в ключовому для держави плані, в повному обсязі реально, якщо тільки робити це за підтримки не тільки всієї держави, а й окремих регіонів. Для повної зацікавленості федерали готові виділяти щороку гранти приблизно в 20 000 000 000 російських рублів.

Посилання на основну публікацію