Карта метро СПб | схема з новими станціями в 2020 році

Санкт-Петербург є величезним цивілізованим містом, в якому так і вирує життя. Кожен день можна спостерігати потоки людей, які поспішають кудись, прагнуть, не встигають, і знову кудись біжать. Це нормальний темп для сучасного мегаполісу, так що цим нікого не здивуєш. І, звичайно ж, не обійтися без наявності хорошого транспорту, яке доставить людини в потрібний йому пункт призначення набагато швидше і безпечніше, ніж, якби він пішов пішки. Далеко не у кожного жителя міста є особистий автомобіль, крім того, це не завжди доречно.

В першу чергу з – за пробок і затримок, тому, іноді, оперативний, надійний транспорт може стати в нагоді. Саме таким є метро, ​​що розташоване в другому столиці Росії. Можна бути впевненим, що таке метро, ​​працює без проблем, максимально швидко перевозячи щороку мільйони пасажирів, з одного кута міста в інший. Завдяки такому транспорту, життя в Північній столиці стала набагато комфортніше і краще, ніж, коли його не було. Правда, це було так давно, що навіть складно уявити, щоб таке було. Про це свідчить карта метро СПб | схема з новими станціями в 2020 році. Ці дані швидко дадуть зрозуміти, що метрополітен розвивається, не стоїть на місці, продовжує вдосконалюватися для того, щоб покращувати якість життя столичних городян.

Вартість проїзду в 2020 році

Метро Санкт-Петербурга має свою яскраву і насичену історію. Звичайно ж, воно будувалося не один день, тому, складно уявити, його розвиток. Але, тим не менш, за час свого існування, все змінювалося, починаючи від інтер’єру і до вартості проїзду, якій розповість трохи нижче. Включає, воно також цікаві факти, наприклад, спочатку схема метрополітену будувалася ще за часів Сталіна. Тому, не дивно, що всюди, на кожній станції, повинно було бути його зображення. Але так вийшло, що закінчилося проектування в період «відлиги», коли люди піднеслися від тиранії диктатора. Отже, його зображення були ліквідовані, в результаті залишилася тільки одна невелика фігурка на барельєфі. Знаходиться вона на станції «Площа Повстання». Так що, якщо є бажаючі помилуватися грізним ликом вождя минулого, можуть це зробити тут.

Також цікавим фактом є те, що саме в пітерському метро знаходяться перші в світі станції закритого типу. У міському метро їх можна нарахувати десять штук, причому, перша з них побудована була на станції «Парк Перемоги». На сьогоднішній день, подібні станції більше не будуються, по ряду певних причин. Адже, якщо спалахне пожежа, тоді, з ним буде особливо складно впоратися з-за закритого простору на платформі. Звичайно, такі станції мають і гідності, наприклад, на них неможливо вчинити самогубство. Але, так чи інакше, зараз таких станцій більше не будують, при цьому, вони залишилися візитною карткою пітерського метро. І ті машиністи, що працюють на цих станціях, отримують додаткову плату. Тепер давайте перейдемо безпосередньо до оплати за проїзд в метро.

Ні для кого не секрет, що будівництво метро – штука дорога, причому у всіх сенсах. Сюди йдуть величезні витрати як фінансів, так і трудових ресурсів. Отже, все це потрібно відбивати за рахунок того, що пасажири оплачують кожен свій проїзд. І оскільки час не стоїть на місці, метрополітен розвивається, будуються нові станції, поліпшується дизайн і багато чого іншого, оплата теж зростає протягом практично кожного року. І хоча, влада намагається не надто часто підвищувати тарифи, все ж через певний час це доводиться робити. Наприклад, в 2013 році оплата за проїзд в метро становила 25 рублів, а вже в 2020 році дійшло до 40 рублів. У наступному 2020 року «погрожують» підняти ціну до 50 рублів. Звичайно, тут не обійшлося без інфляції, але в будь-якому випадку, доведеться городянам платити трохи дорожче, за те, що у них є можливість користуватися комфортабельним видом транспорту громадського типу. Але, оскільки, пітерське метро дійсно зручне, комфортне і надійне, це того варто.

Зручність ще полягає в тому, що жителі і приїжджі Північної столиці мають кілька варіантів для здійснення оплати. Якщо раніше, в Радянському Союзі, була можливість їздити тільки за допомогою жетонів, то зараз, це вже пішло минуле. Сьогодні, жителі можуть користуватися тими самими металевими жетонами, проїзними на місяць, картами певних банків, мобільними телефонами зі спеціальними стікерами. До речі, в пітерському метро вже неодноразово випускали спеціальні ювілейні жетони, які символізували або важливу дату, або важлива подія для міста. Так, що як бачите, навіть такі прості моменти в метро, ​​можуть викликати цікавість і інтерес, адже є багато чого цікавого навіть в звичайних речах.

Ще дуже важливий момент в користуванні міським метрополітеном, це правила, для дітей, а також для пенсіонерів. Адже це особлива категорія населення, яка або ще не працює, або вже не працює. Отже, для них можуть бути певні пільги, якими вони мають право користуватися, оскільки метро є державним, а не приватним транспортом. По суті, зовсім маленькі діти можуть їздити безкоштовно, вже, будучи підлітками, можу пред’являти проїзний через учнівський квиток. Пенсіонери, як правило, теж їздять безкоштовно, особливо, якщо вони ветерани праці, ветерани війни і так далі. У будь-якому випадку, вони мають право користуватися особливими привілеями, і якщо, з якихось причин вони не знають своїх прав, то буде краще уточнити по потрібним телефонами або у потрібних осіб.

Метро Санкт-Петербурга схема нова на мапі

Метро Санкт-Петербурга, як і будь-яка інша в большом городе, не стоїть на місці. Адже, по мірі того, як розвивається велике місто, розвивається і все те, що знаходиться в його межах. Тож не дивно, що розширюючи свої кордони, місто розширює і метро, ​​за яким жителям буде зручно дістатися туди, куди їм потрібно. Зміни, можуть бути самі різні, починаючи від відкриття нових станцій і до побудови абсолютно нової гілки. У 2015 році було відкрито другий вхід на станції «Спортивна», і це зробило користування станцією набагато зручнішою, ніж було раніше.

Карта метро СПб | схема з новими станціями в 2020 роціМетро Санкт-Петербурга схема нова на мапі фото

Власне, пітерські метрополітен має п’ять гілок, тому немає нічого дивного, що для людей роблять все можливе, щоб їм було простіше використовувати метро для своїх цілей. У 2011 році жителів міста порадували наявністю нової станції, яка носить назву «Обвідний канал», отже, на протязі декількох років, метро розширювалося, ставало більше, зручніше, і комфортабельніше. Будь-які зміни, можна помітити на новій схемі метро, ​​яка тут же оновлюється, як тільки щось з’являється в світі метро. Здавалося б, що ми користуємося їм кожен день, не помічаючи нічого особливого, але якщо подивитися глибше, можна побачити, що заради комфорту пасажирів трудяться десятки людей, на яких покладається величезна відповідальність і праця.

Як вже говорилося вище, час не стоїть на місці, точно також як і розвиток метро в великих містах. Швидше, навпаки, з усього транспорту, метро розвивається швидше за все, тому, що саме підземка є найшвидшим, надійним, комфортним способом дістатися до потрібного пункту призначення, при цьому не спізнитися. Наземний транспорт часто потрапляє в пробки, а ось під землею це просто нереально. Так, немає нічого дивного, що метро щороку може зазнавати деяких змін, причому, звичайно ж, їх намагаються здійснювати в кращу сторону.

І як тільки відбуваються які-небудь зміни, тут же про це сповіщають пасажирів, тому, що це зроблено в першу чергу для них. Тут же вішається нова схема, яку можна знайти на карті, вивчити, зрозуміти, що тепер буде змінено в звичній роботі метро. Так чи інакше, нова схема допоможе якомога швидше освоїтися в підземному світі. Адже, коли ми кожен день користуємось чимось одним, а потім з’являється щось інше, тоді якийсь час може бути якесь відчуття дискомфорту. Втім, воно дуже швидко проходить, оскільки, в сучасному метро освоїться дуже легко, особливо, якщо являєшся жителем цього міста.

Нова схема розвитку метро Санкт-Петербурга до 2025 року на карті

Пітерське метро і далі планується розвиватися, вдосконалюватися, а, головне, стає більше і сучаснішою. Всі ці рішення легко пояснити, тому що, Пітер, і так велике місто, і кожен рік стає більше. Щодня сюди приїжджають люди на постійне місце проживання, а також туристи, або ж родичі до жителів. Звичайно ж, тут просто необхідним аспектом служить транспорт, за яким можна дістатися туди, куди потрібно. Тому, метро також має стає більше, щоб вмістити в себе необхідну кількість пасажирів, що кожен день потребують у автомобілі.

В принципі, вже знають досить точно, яким чином стане збільшуватися і розвиватися метро аж до 2015 року. Наприклад, починаючи з 2020 і до 2022 року, збираються відкрити другу чергу Фрунзенського радіусу. Це буде стосуватися станцій: «Проспект Слави», також «Дунайська», а ще «Південна». Може бути, до цього часу, будуть ще задіяні деякі станції, це вже як вирішать ті, хто цим займаються. Також збираються відкрити лінію правобережного ділянки, починаючи від «Спаській» і до «Гірничого інституту», де буде знаходитися проміжна станція з красивою назвою «Театральна». Буде продовжено Приморський радіус, від станції, що називається «Комендантська проспект», і до тієї станції з назвою «Шуваловский проспект». Всі нововведення планують втілити в життя в максимально стислі терміни.

До 2025 року також плануються деякі нововведення, з них можна особняком виділити відкриття електродепо, що називається «Ладозьке», і буде вона перебуває на Правобережній Лінії. Також збираються відкрити ділянку на Правобережній лінії, починаючи від станції з назвою «Вулиця Дибенко», і аж до станції «Кудрово». Не виключається можливість того, що потім це все продовжать до станції «Південно-Східна», а також там відкрию Правобережне депо. Іншими словами, планів багато, і, в принципі, всі вони цілком собі реальні, тому, що пітерське метро дуже часто розвивалося в найкоротші терміни. Тому, скоріше за все, до 20125 року, жителі Північної Столиці зможуть повністю відчути на собі всі ті нововведення, якими порадують їх і подарують нові можливості швидкого пересування. У будь-якому випадку, нова схема метро тут же повідомить пасажирів про всі зміни. За допомогою зручної карти, це буде дуже не складно.

Час роботи метро СПб

Пітерський метрополітен працює досить довго, тому що відомо, що жителі столиці не всі знаходяться вдома о дев’ятій годині вечора. Не у кожного ж є гроші на таксі, та це й не потрібно, тому що правильніше буде все ж користуватися громадським транспортом, який працює до певного часу. Правда, тут потрібно враховувати, що у даного метрополітену є п’ять гілок, і робота деяких станцій може відрізнятися. Відносно відкриття, то, в середньому, метро починає працювати з половини шостого ранку, дехто, не центральні станції можуть починати свій день з пів на сьому або навіть восьмого.

Карта метро СПб | схема з новими станціями в 2020 році

Все це потрібно вивчати індивідуально, щоб знати, в першу чергу розуміти для себе, коли і куди бажаєте приїхати. Що до закриття, то тут теж саме, тому що центральні станції, як правило, можуть працювати аж до пів на другу ночі, а ось менш затребувані, найчастіше, продовжують роботу не пізніше, ніж до десятої вечора. Винятком можуть служити великі державні свята, такі, як Новий рік, Різдво, Великдень, і деякі інші, тому що в такі дні метрополітен може взагалі працювати цілодобово. Але це трапляється не так рідко, але дуже зручно, тому, що не потрібно боятися, що пропустіть улюблене свято, чого б дуже не хотілося. Втім, сучасні правила враховують, ритм життя міського жителя, тому намагаються всіма силами підлаштуватися під вимоги пасажирів. Загалом, метрополітен Пітера починає працювати максимально рано, і закінчує свою роботу максимально пізно, що дуже зручно для великого міста. Розклад завжди можна дізнатися індивідуально, або ж в Мережі, або у службовців, які там працюють.

Говорячи про метро в Санкт-Петербурзі, навряд чи, хтось задається питанням щодо того, коли воно було створено, і який шлях довелося пройти, перш ніж, люди отримали можливість без праці добиратися з одного кінця міста в інший. Для багатьох літніх людей, поїздка в метро асоціюється з життям в Радянському Союзі, коли всі практично були на рівних, їздили однаковим транспортом, та й проїзд був незрівнянно дешевше. Складно повірити, але перші проекти майбутнього метро були задумані ще в кінці дев’ятнадцятого століття, при царській Росії.

Тоді, використовувалися ідеї і креслення вже існуючого метро в Лондоні, але з певних причин, тоді втілити в життя задумане не вдалося. Після чого, ідея про метро пішла в довгий ящик, однак, оскільки місто розросталося, до неї повернулися через деякий час. Тому, вже в 1939 році будівництво почалося, і йшло воно повним ходом, поки не почалася Друга Світова. Тоді будівництво, якщо не припинилося назавжди, то заглохло до певної міри. До слова, з огляду на, що під час блокади Ленінграда загинуло більше половини населення, серед них був і перший керівник проекту. Так, що в ці страшні роки, було не до того, щоб будувати метро, ​​і думати над тим, щоб людям було зручніше їздити. Тоді населення виживало, робило для цього все можливе.

Але роки йшли, повернулося мирний час, тому, для жителів тодішнього Ленінграда знову постало питання про побудову цивілізованого громадського транспорту. Таким чином, переживши кілька змін, на світ з’явилося радянських метро, ​​яке до цього дня допомагає людям з комфортом і швидкістю їздити по місту, перебуваючи при цьому під землею. Колись люди навіть не уявляли, що можна таким чином подорожувати, сьогодні ж, це стало звичайною справою для будь-якого городянина. І скільки б поколінь не змінювалося, все одно, міське метро буде тільки рости і розвиватися, роблячи життя людей краще.

Посилання на основну публікацію