Умовно-затверджені витрати на 2019-2020 роки в бюджеті

Щорічно Урядом РФ приймається проект федерального бюджету на наступний рік. Укупі з ним розглядаються планові показники на що йдуть слідом 24 календарних місяці. У них враховуються загальні передбачувані і плановані витрати і умовно-затверджені витрати.

Як затверджуються витрати

Бюджет Російської федерації – провідна складова системи бюджетування держави, що припускає фінансове доказ централізованого розподілу коштів, які наповнюють державну скарбницю. Розподіл відбувається за умови прийняття до уваги наявного стану справ в економіці і з обов’язковим урахуванням прогнозу розподілу фінансів.

На основі Федерального Бюджету йде:

  • Перерозподіл ВВП і ВНП;
  • збір фінансових коштів для управління економічним станом справ в державі, для організації соціальної сфери та оборонного комплексу.

Виходячи з можливостей, які визначаються бюджетом, державні гроші спрямовуються на розвиток і зміцнення тих сфер економіки, які грають ключову роль в ефективному розвитку народного господарства Росії.

Умовно-затверджені витрати (скорочено УКР) формулюються на основі інформації проекту закону про державний бюджет.

УКР – що це? Спираючись на положення пункту 5 статті 184.1 Бюджетного кодексу Росії, умовно затверджуються, іншими словами – затвердженими, витратами прийнято вважати нерозподілені бюджетні асигнування, тобто витрати, що не були розподілені за статтями витрат, спираючись на прийняту класифікацію.

Умовно-затверджені витрати на 2019-2020 роки

Згідно представленої формулюванні, позначена категорія має на увазі певний заділ Міністерства фінансів. У доступній для огляду перспективі і при сприятливій економічній обстановці, на його величину допускається зменшити величину витрат.

Іншими словами, УКР несуть на собі функцію грошової “подушки безпеки», яка в разі кризи може покрити нестачу фінансових ресурсів.

Офіційні дані

Затверджені відомості законопроекту No 556362-7 «Про федеральному бюджеті на 2019 рік і на плановий період 2020 і 2021 років» узгоджуються з положеннями з Федерального закону No 459 від 29 листопада 2018 року.

Виходячи з інформації Федерального закону, визначені планові витрати і надходження державної скарбниці на 2019 і 2020 роки.

При складанні їх величин враховувався прогнозний ВВП. Згідно виведеним заздалегідь розрахунками, він буде (в мільярдах рублів):

  • На 2019 рік 105 820,0;
  • На 2020 рік 110 732,0;
  • На 2021 рік 118 409,0.

В обов’язковому порядку до уваги береться перспективний і плановий показники інфляції:

  • На 2019 рік 4,3%;
  • На 2020 рік 3,8%;
  • На 2021 рік 4%.

У таблиці наведено дані про поповнення засобами і витратах державної скарбниці на період з 2019 по 2021 роки. Джерелом даних є Федеральний закон No 459 від 29 листопада 2018 року.

показник 2019 (прогноз), тис. Руб. 2020 (план), тис. Руб. 2021 (план), тис. Руб.
доходи

19969336961.2 20218609435.5 20978007777.8
в т.ч. доходи від нафтогазової галузі 3369178509.1 2776922877.3 2631983515.5
витрати 18037246116.4 18994250253.6 20026029899.3
умовно затверджені витрати на 2019 і 2020-ті

474856256.3 1001301495
внутрішній борг

11612754160.3 13500046376.6 5176325636.6
зовнішній борг

64,6 млрд. USD, або 54.8 млрд. EUR

64,3 млрд. USD, або 52,7 млрд. EUR

68,0 млрд. USD, або 54,9 млрд. EUR
профіцит 1932090844.8 1224359181.9 951977878.5

З урахуванням наявної інформації, можна зробити висновок, що в майбутні три роки Федеральний бюджет країни буде профіцитний.

При позитивно прогнозованому розкладі, профіцит досягне 1,8% ВВП.

У таблиці наведено фінансові витрати за основними напрямками на 2019 рік.

витрати

Розмір участі в загальних витратах,%

Соціальна політика 27,1
оборонний комплекс 16,2
Національна економіка 12,5
Національна безпека 7,8
Загальні питання державного характеру 5,2
Інші сфери, в т.ч. освіта, охорона здоров’я, житлово-комунального господарства і т.д. 31,2

думка експертів

Андрій Макаров вважає, що надходження поточного року додадуться щодо минулорічних показників приблизно 22%.

Умовно-затверджені витрати на 2019-2020 роки

Одночасно, відповідно до думки цього ж фахівця, що враховується величина інфляції, виявиться набагато менше, оскільки зазначений показник поки що не отримав підтвердження Центробанку Російської Федерації.

Вчені Російської Академії Наук впевнені, що приплив фінансового капіталу в державний бюджет в період з 2018 по 2020 роки збільшиться приблизно на 10,6%.

При цьому частка надходжень щодо ВВП знизиться.

Позитивним моментом оновленого способу складання бюджету є зменшення надходжень з боку нафтогазового комплексу. Імовірно, це ключовий привід для самостійного виробництва.

В результаті очікується зростання курсу рубля по відношенню до американської валюти. Прогнозується, що в 2019-му він буде на рівні 63,6 рубля за 1 долар. Наявний курс не значно, але відрізняється: 66,4 рубля за одну одиницю американської валютної системи. Унаслідок плавного відсторонення економіки російської держави від ресурсних носіїв, ціна бареля нафти марки Urals скоротиться до 63,4 американських доларів в 2019 році. Це що істотно нижче ціни в 69,6 USD, зафіксованої роком раніше.

Фахівці впевнені, що існує крайня потреба у зміні розміру грошових вливань з прийняттям до уваги існуючого стану справ в економіці держави.

При наявному положенні є потреба:

  • в русі в рамках промислового виробництва;
  • в перерозподілі ризиком в галузі промислового сектора народного господарства;
  • збільшенні обсягів російського виробництва;
    в продажу за кордон товарів машинобудівної галузі.

Щодо витрат, бачиться їх плавне скорочуватися в розглянутий період. І, беручи до уваги 2021 рік, їх збільшення в реальному обчисленні досягне 2,6%, що істотно менше, ніж показники інфляції.

Таким чином, необхідно мати на увазі, що в реальної ринкової ситуації, коли перспективна вартість бареля нафти складно прогнозована навіть з точки зору досвідчених експертів, а передбачити розміри потенційних санкцій абсолютно нереально, складання бюджетних планів навіть на короткий період – справа особливо скрутне. Спираючись на наявну офіційну інформацію, варто погодитися, що бюджет складався, спираючись на дані профіциту. Відомості, включені в нього, можуть бути злегка перебільшеними: домогтися прогнозованих цифр вдасться лише в обставинах вдалого розвитку ринку в період з 2019 до 2021 роки.

Посилання на основну публікацію