Уже в наступному році на вулицях столиці Російської Федерації з’являться нові дороги та автомагістралі. Близько півсотні мостів, десятки відремонтованих пішохідних переходів, сотні кілометрів покладених доріг – таке рекордну кількість автодорожніх робіт було вироблено тільки за 2018 рік. Безсумнівно, головною будівництвом попереднього сезону можна вважати появу Північно-Східної хорди. Хоча, будівництво було закінчено на третину, найбільша міська автомагістраль вже почала свою роботу.
Ситуація з дорогами на даний момент
Кілометраж столичних доріг вражає – 3,6 тисяч кілометрів. Незважаючи на значні дані, це практично в два рази менше в порівнянні з іншими великими містами світу. Процентний показник в глибинках ще нижче – доріг там на 17% менше норми. Внаслідок цього, перед урядом постало безліч завдань щодо підвищення процентного співвідношення російських доріг і доріг світу.
Будівництво та ремонт нових автомобільних шляхів, відкриття нових станцій метро, поява нових залізничних розв’язок і авто парковок – всі ці завдання з успіхом почали втілюватися починаючи з 2012 року, коли до старої Москві приєднали Нову і нужда в нових транспортних розв’язках зросла в десятки разів.
До найбільш масштабним і ключовим поліпшень доріг і розвилок можна віднести:
відновлення шосе Кіровське – Борівське;
- поліпшення об’єднань основних з автомагістралей;
- закінчення будівництва Північно-західної магістралі (необхідно побудувати один сектор дороги);
- початок будівництва Північно-Східної магістралі (розташування Бусіновское – Дмитрівське шосе);
- будівництво «другого» МКАДа – ділянку автомобільної дороги, Солнцево-Бутово-Чільне, що об’єднує Київську і Калузьку траси та інше.
Як повідомив нам заступник мера столиці відповідальний за будівництво по місту, за останнє десятиліття кількість автодоріг зросла на 20%, відкрилися нові ділянки доріг, протяжністю більше 800 км, понад 250 мостових споруд і тунелів.
Плани на 2020 рік
На майбутній сезон у Міністерства з відновлення та реконструкції міста існують ідеї приділити особливу увагу автодорогах в двох округах – Троїцький і Новомосковський. Будується і поліпшуватися авто розв’язки і шосе будуть за рахунок інвесторів.
Згідно з постановою кабінету Міністрів, на 2019 рік на будівництво нових автодоріг і шосе було виділено 360 884 мільярдів рублів, а на 2020 рік – 359 068 мільярдів рублів. Завдяки цим даним, можна підрахувати, що на розвиток доріг в цілому йде близько 70% бюджету столиці.
Завдяки таким інвестиційним вкладенням, на цю суму буде виконано будівництво 66,3 км., Нових автомагістралей до кінця 2019 року і 86,4 кілометрів доріг вже до кінця 2020 року. На сайті містобудівної політики столиці ви можете детальніше ознайомитися з цими документами і планами.
У нинішніх роках у Міністерства містобудування столиці в планах здійснити наступні задумані ідеї:
- будівництво нових автомобільних дорого, протяжністю 300 км, з них 111 км припадає на будівництво доріг в районах Нової Москви;
- будівництво нових вісімдесяти споруд, з них 21 припадає на Нову Москву;
- близько 40 пішохідних переходів.
У нинішню міську промисловість має входити якомога більше автобусних зупинок, які будуть перебувати якомога ближче один до одного. У 2020 році їх планується звести на 56 одиниць більше, ніж існуючих зараз.
У благодійну програму також входить укладання нових трамвайних колій розташованих між станцій метро «Празька» до району Східне Бірюльово, будівництво нових основних шляхів як дублери Кутузовського проспекту (Південний і Північний), Південна рокада, каркаси автодоріг і автомагістралей в Новій Москві ( «Солнцево-Бутово -видно »); закінчення будівництва двох відомих хорд.
Зараз відбувається відновлення Карамишевской, Крутицький і Симоновський набережних.
У найближчі роки основним проектом будівництва буде розробка кільця, в яке входить чотири дорожніх шляху, довжиною 307 км. До цієї магістраль буде входити мости, естакади і тунелі, в загальній кількості які становитимуть 158 нових інфраструктурних об’єктів.
На майбутній рік в план будівельних і відновлювальних робіт автодоріг і магістралей увійшли:
- До кінця травня закінчити відновлення внуковського автомобільної магістралі, будівництво якої почалося ще в грудні 2017 року. Загальна довжина дороги 8.7 км, яка розташується між Мінським і Боровським шосе. На даній автомагістралі будуть знаходитися 4 смуги довжиною від 3 до 4 м для транспорту, тротуар шириною в 2.3 м. Близько тротуарів будуть розташовуватися газони, чагарники і дерева.
- Влітку 2019 року очікується другий етап будівництва однієї з хорди, довжина якої становить трохи більше 36 км. Автомагістраль візьме свій початок від Великої кільцевої до 3 автомобільного кільця. Згодом планується збільшити її до розмірів, які охоплять близько десяти районів і перетинати не менше ніж п’ять автомагістралей. Естакади складуть близько 50% від загальної протяжності шосе. У майбутньому році планується розпочати будівництво дублера Кутузовського проспекту.
- Слід очікувати будівництво другого дублера Кутузовського проспекту – Північного. Протяжність даної автомобільної магістралі становить 11.5 км. У неї входить чотири мостових споруд і 8 путівники. Північний дублер розташуватися від «Москва-Сіті» до Московської об’їзної дороги. Незабаром є плани добудувати з’їзд на Мологвордейскую розвилку доріг.
- Згодом заплановано будівництво кільця, яке об’єднає в собі 3 ключових магістралі. У неї будуть входити 300 км доріг, 127 естакад, більше п’ятдесяти переходів, мостів і тунелів. Тендер з будівництва та об’єднанню цих автомобільних доріг виграла провідна будівельна кампанія «Мосінжпроект». Цей проект може бути здійснений вже в 2022 році, якщо робочі постараються прискорити темпи будівництва.
Як нас запевнив Володимир Жідкін (головний з питань будівництва та просуванню нових територій), вже в нинішньому році Москва поповниться новими дорогами, протяжність яких складе більше трьохсот кілометрів.