Карта метро Санкт-Петербурга в 2020 році: нові станції на схемі

Метрополітен – найпопулярніший вид транспорту серед жителів Санкт-Петербурга, і це неспроста. Наявність метро дарує петербуржцям можливість заощадити час і дістатися з пункту А в пункт Б досить швидко, чого не можна сказати про тих ситуаціях, коли добиратися до шуканого місця доводиться за допомогою наземного транспорту, – пробки на дорогах ніхто не відміняв. Петербург зростає і розвивається, наслідком чого стане таке ж швидке розвиток метрополітену. У 2011 році світ побачив програму державного планування, в якій декларується, що до 2020 року до числа станцій Петербурзького метро додасться ще 13, також з’явиться ще 2 депо. На сьогоднішній день вже відкрито кілька об’єктів, але роботи все ще ведуться, і повідомляється, що до 2020 року Петербурзький метрополітен стане ще більше.

План розвитку

2011 рік став роком затвердження державної програми, яка включає в себе процедури і дії, покликані зробити лінії, складові патину Пітерського метро ще довше, ніж вони є зараз.

Згідно із задумом, до 2020 року довжина ліній в цілому може зрости на 139,4м. Для того, щоб такий масштабний план був реалізований за вищим класом з федерального і регіонального бюджетів було виділено понад 145 млрд руб.

На даний момент всі сили і увагу звернені до будівництва нових станцій на фіолетовою і помаранчевої гілках, але також в подальшій перспективі планується запустити поїзда на новій гілці Петербурзького метро – Красносільське-Калінінської.

План розвитку метро Санкт-Петербург

Беручи приклад з Московського метрополітену, влада також планує в недалекому майбутньому завершити підготовчі роботи по запуску кільцевої лінії.

Населення північної столиці зростає в геометричній прогресії, тому на околицях, в спальних районах, зводиться все більше новобудов, що призводить до ускладнення користування транспортом, адже велика частина населення має роботу в центральних районах. Громадяни, які проживають в спальних районах, витрачають величезну кількість часу на те, щоб дістатися до своїх робочих місць. Саме це обумовлює прагнення поліпшити транспортну систему і сполучити спальні райони Петербурга з його центральними територіями шляхом розширення метрополітену.

Як відомо, Санкт-Петербург – культурна столиця Росії, тому доступність туристичних об’єктів також дуже важлива. У зв’язку з цим план розширення петербурзького метрополітену враховує цю вимогу.

Фрунзенсько-Приморська лінія метрополітену

П’ята за рахунком лінія Санкт-Петербурзького метрополітену або ж просто Фіолетова гілка проходить через самий центр північної столиці і пов’язує таким чином Приморський район з Фрунзенскім.До того, як в експлуатацію будуть здані нові станції, кінцевими п’ятої гілки вважаються Міжнародна – на півдні і Комендантська проспект – на півночі. Нові станції, які очікують свого остаточного відкриття, почали будуватися ще в 80-х роках 20 століття, потім відкриття планувалося в 2018 році, але і тут плани зазнали фіаско через фінансові труднощі. Так, в 2020 році число станцій Пітерського метро поповнять 3 станції на півдні і одна – на півночі.

Фрунзенський-Приморська (фіолетова) гілка

Земля, на якій стоїть Санкт-Петербург, має складну геологічну будову, – це пояснює той факт, що процедура побудови метро досить складна: доводиться використовувати різну глибину закладення для кожної станції. Так, наприклад, станція метро Дунайська буде вважатися дрібної, а Шушари- і зовсім наземної.

Будівництво нових станцій славиться застосуванням хитромудрих інженерних рішень. Так, наприклад, при будівництві нових станцій планується використовувати двухпутниетоннелі. Така технологія вимагає виконання тунелю такого діаметру, щоб в неї одноразово помістилося два шляхи. Використання цієї технології дозволяє зменшити фінансові витрати на будівництво і зменшити його терміни.

На початок 2019 рік залишається фактом те, що фіолетова гілка не має свого власного депо, тому функція обслуговування поїздів покладено на рухомий склад ТЧ-3 “Московське”. Але в подальшій планується здача в експлуатацію депо «Південне», які допоможе підвищити якість надання транспортних послуг.

Красносільське-Калиниский лінія метрополітену

Коричнева гілка петербурзького метрополітену буде з’єднувати північно-східні і південно-западниерайони північній столиці. Планується, що вона буде включати в себе 6 станцій, 3 з яких повинні стати пересадковими пунктами синьою, фіолетовою і червоною гілок.

Красносільське-Калінінська (коричнева) гілка

Обов’язок, який покладено на нову гілку, полягає в тому, щоб зв’язати південно-західну частину Петербурга з його центром, що дозволить зменшити пасажиропотік на Кірово-Виборзькій лінії метрополітену.

Красносільське-Калінінська (коричнева) гілка

Проектування цієї гілки зайняло цілих 10 років, і лише 2013 рік став роком початку її будівництва, яке планувалося завершити до 2020 року, але незабаром інші об’єкти знайшли перевага, і будівництво гілки заморозилося.

Згідно з планом, станції метрополітену, що знаходяться між Південно-Західної і Путилівській планується здати вже в 2022 році, а ось вся лінія буде готова лише в 2027 році.

Також в розробці знаходиться проект Красносільського депо, яке згодом буде здійснювати експлуатацію та техобслуговування рухомого складу коричневої гілки Петербурзького метрополітену. До того моменту, коли будівництво депо буде завершено, обслуговування лінії буде покладено на співробітників іншого депо.

Правобережна лінія метрополітену

Помаранчева гілка Петербурзького метрополітену пов’язує центр Санкт-Петербурга і райони, що знаходяться на правому березі Неви, але в планах будівництво нових станцій: Театральна та гірничого інституту, здача яких призначена на 2020 рік.

У довгостроковій перспективі влада має намір продовжити помаранчеву гілку аж до району Кудровоі на північний захід до Лахті, а також відкрити станцію Морський фасад, втім, говорити про це ще рано, тому що втілення цього задуму ще немає навіть на папері.

Правобережна (помаранчева) гілка

На початкових етапах будівництва цієї лінії передбачається зведення станції Театральна, у якій не буде входів і виходів в місто. Для вибору дизайну вестибюля буде проведено спеціальне змагання, на якому жителі міста самі вирішать, якою буде нова станція, але згідно з попередніми даними стіни, стелю та підлогу вестибюля будуть пофарбовані в кольори, які стосуються до холодних відтінків, а свою родзинку внесуть зображення артистів на стінах: акторів, танцюристів і співаків.

Всього на Василівському острові розташовується дві станції, але незабаром їх число поповнить станція метро гірничий інститут. Передбачається, що вона стане станцією-рекордсменомпо вмещаемості- у вестибюлі зможе поміститися 90 тисяч осіб.

За задумом, нові станції повинні розвантажити навантаження на вузол «Спаська – Садова – Сінна площа». Пасажиропотік помаранчевої гілки після будівництва вищезазначених станцій може скласти більше 700 тис. Чоловік на добу.

Посилання на основну публікацію