Карта метро Москви в 2020 році: чи буде розширено, нові станції та схема метро

Вступ

Москва є одним з найбільших мегаполісів в Російській Федерації. Це місто процвітає не тільки в територіальному аспекті, а й в кількості населення, промисловості та в швидкості життя. З цих причин, а так само з причин того, що місто постійно розростається, московське метро продовжує зростати і у метрополітену існує величезна кількість планів по відкриттю нових станцій.

За планами, відомим на сьогоднішній день, до 2020 року планується відкриття п’ятдесяти п’яти нових станцій. Територіально нові станції будуть містити в собі близько 126 кілометрів шляхів. Основні нововведення будуть сконцентровані на Третьому пересадочному контурі. На 2020 рік намічено завершення його будівництва. Так само нововведення торкнуться таких ліній як Люблінсько-Дмитрівська та Калінінської-Солцевская. На цьому плани метрополітену не закінчуються, але більш детально і широко ми їх розглянемо нижче.

Будівництво Великої кільцевої лінії

Будівництво Великої кільцевої лінії

Велику кільцеву називають так само Третім пересадочних контуром (ТПК). Це – найбільший проект московського метрополітену. Будівництво першої ділянки почалося в 2011 року і ось вже до 2020 (за деякими даними до 2023) його хочуть завершити, чи то пак замкнути. На даний момент це найбільш протяжна московська лінія метро. ТПК стане найтривалішим кільцем метрополітену в світі. Завдяки відкриттю лінії багато районів отримають можливість в пішої доступності мати метро, ​​що є одним з найвагоміших плюсів.

Будівництво нових станцій істотно перерозподілить кількість потоку людей і збалансує ситуацію. Так само відкриття нових об’єктів удосконалить ситуацію з перезавантажених (на 15-20%) і допоможе відвідувачам метро раціональніше розподіляти час для пересадки з однієї станції на іншу.

Наприклад, після завершення будівництва шлях від станції «Південно-Західна» до «Кунцевській» по ТПК складе близько 18-ти хвилин. Зараз подібне пересування займає в два рази більше, а саме 40 хвилин. Ще один приклад, від станції «Севастопольська» до «Калузької» час пересування займе не більше десяти хвилин. Відкриття цієї лінії в цілому поліпшить стан транспортної інфраструктури столиці та відкриє багато нових можливостей. З’явиться більше дюжини нових маршрутів, які зможуть проектувати пасажири для більш зручного пересування на місце призначення.

«Вулиця Народного Ополчення»

Перебувати ця станція буде в районі Хорошево-Мнёвнікі, між такими територіальними об’єктами, як вулиця Дем’яна Бідного і проспект Маршала Жукова. Сусідніми станціями будуть: «Хорошёвская» і «Нижні Мнёвнікі». Станція буде містити в собі два виходи, на вулиці, зазначені вище. Для її будівництва піде під знесення чотири багатоповерхових, житлових будинки, які територіально знаходяться на проспекті Маршала Жукова. Процес переселення мешканців вже йде повним ходом і підходить до завершення. Жителі будинків отримають грошову компенсацію від метрополітену в розмірі 300-500 тисяч рублів.

Будівництво почалося в листопаді 2017 року. Завершення планується до кінця 2019 року.

Надалі планують розглянути варіант, який би зробив станцію «Вулиця Народного Ополчення» пересадковою на Рубльовсько-Архангельську лінію.

«Аміньевское шосе»

Розглянемо відомості про наступній станції.

Територіально станція «Аміньевское шосе» буде розташовуватися на південному заході Третього пересадочного контуру (ТПК) в районі Західного адміністративного округу (ЗАТ). За даним, які відомі на сьогоднішній день, у станції буде виходи в дві сторони, до двох шосе, таким як Аміньевское і Очаківське. «Сусідами» «Аміньевского шосе» будуть станції «Давидко» і «Мічурінський проспект».

Будівництво буде проходити на території ринку «Фенікс» з будівельними запчастинами. На основі цього новобудови планується звести транспортно-пересадочний вузол. Так само поруч буде знаходитися велика частина спального і офісного складу району.

За архітектурою станція буде мати свою особливість. Буде присутній тільки один тунель для поїздів, що проїжджають в різних напрямках. Платформи для користувачів будуть побудовані по обидва боки від тунелю. Цей тип інновацій має назву «іспанською технологією».

Будівництво почалося 23 червня 2017 року за керівництвом китайської компанії CRCC, яка є імпортером для будівництва всього ТПК.

У квітні 2018 року стало відомо, що вже в травні почалося прошліфовка тунелів від станції до станції. Будівництво підійде до кінця до 31 грудня 2019 року.

«Вулиця Новаторів»

«Вулиця Новаторів»

Наступна станція, про яку піде мова, знаходиться на кордоні двох округів: Західного адміністративного та Південно-Західного адміністративного. Територіально торкнеться двох районів (Проспект Вернадського і Обручевскій) і буде перебувати по довжині вулиці Новаторів. Один вхід, з західної сторони, буде з боку Ленінського проспекту, інший з боку вул. Новаторів.

Сусідніми станціями будуть: «Проспект Вернадського» і «Воронцовська». У планах після відкриття станції, в перспективі, зробити її пересадковою на Комунарському лінію.

Початок будівництва пішло в двадцятих числах червня 2017 року. Кінець намічений на захід 2019 року.

Через будівництво станції вулиця Новаторська буде перекрита на досить довгий термін – до початку 2020 року.

“Проспект Вернандського”

Далі до обговорення підійшла черга станції, яка сусідить з попередньою. Так само нова станція буде знаходитися в логічною близькості зі своєю тёской з першої лінії Московського метрополітену (Сокольническая). Між ними планується зробити перехід з Великою кільцевою на Сокольницької.

Перебувати станція буде в Західному окрузі, в районі Проспекту Вернадського, між вулиці Удальцова і проспекту Вернадського.

Сусідні станції: «Вулиця Новаторів» і «Мічурінський проспект».

Будівництво почалося в червні 2017, одночасно з будівництвом станції «Вулиця Новаторів». Закінчити їх будова планують так само приблизно в один час, кінець 2019 року.

Дизайн буде нагадувати характерний для Сокольницької гілки, чи то пак в колірній палітрі станції будуть присутні червоні відтінки. Архітектурний тип буде типовим для Третього пересадочного контуру.

«Зюзін»

«Зюзін»

Так само одна зі станцій одинадцятої гілки Московського метрополітену.

Територіальне розташування станції: Південно-Західний адміністративний округ; Зюзінський район; Севастопольський проспект і вулиця Каховка.

Сусідні станції: «Каховська» та «Воронцовська».

Перший раз ідея коштувати метро на цій території виникла ще в 2011 році. Початок будівництва планувалося на 2015 рік, але плани не прийшли в реалізацію. Відновлений проект був в червні 2017. Саме тоді почалися роботи з будівництва. Закінчити будівництво, знову ж таки, планують в грудні 2019 року. Відкриття заплановано на 2020 рік. Перша проходка тунелю сталася зовсім недавно, в жовтні цього року.

Станція матиме і східний і західний виходи по обидві сторони вулиці Каховки.

В людських колах станцію звуть «Севастопольський проспект». Початковий варіант проект 2011 року носив саме таку назву.

Метро в Митищах

Однією з найприємніших новин зі світу метрополітену є те, що зовсім скоро жителі підмосковних Митищах зможуть користуватися метро, ​​не вдаючись перед цим до послуг інших громадських транспортів. На карті метро до 2010 мають з’явитися дві нові станції, які спростять життя жителям цього міста-супутника: «Челобітьево» і «Митищі».

Будівництво метро в цій території містить в собі деякі юридичні труднощі, рішенням яких зараз радикально займається керівництво метрополітену і міська влада. Складаються ці труднощі в тому, що в будівництві будуть задіяні землі, що не відносяться до міста Москва, а відносяться до Московської області.

Люблінсько-Дмитрівська лінія

Люблінсько-Дмитрівська лінія

Ця лінія так же продовжує рости. До 2020 року планується її продовження до Ліазаново. Планують відкрити дві станції: «Вулиця 800-річчя Москви» і «Ланозово». Остання на невизначений термін (за планами, до 2022 року) стане кінцевою. Ці станції допоможуть з надлишком потоку людей з наземного транспорту на Дмитрівському шосе. Так само розвантажить потік людей на платформу «Алтуф’єво».

Так само в планах значиться створення пересадочного вузла з десятої лінії метро (Люблінсько-Дмитрівській) на приміську гілку Свалявського напрямки.

Калінінсько-Солнцевська лінія

Восьма вітру Московського метрополітену планує стати протяжної серед ліній підземки нашої столиці. У планах метрополітену є пункт про добудову цієї гілки до аеропорту у Внуково (планується до 2022 року). А в більш найближчих перспективах планується добудова догори до Рассказовкі, куди можна буде без пересадок доїхати з Новокосіно. Так само планується приєднання додаткової ділянки шляхів в західній частині міста.

висновок

Дана стаття створена для ознайомчої мети. Ми дуже сподіваємося, що змогли допомогти вам розібратися в планах метрополітену, адже для кожного жителя столиці метро є передовим видом громадського транспорту і нові факти і поновлення Московського метрополітену можуть поміняти кардинально маршрут будь-якого користувача громадського транспорту.

Посилання на основну публікацію