Німецька компанія Volkswagen вирішила порадувати в 2020 році всіх своїх шанувальників випуском нової моделі кросовера Tharu. Виробники порахували за необхідне урізноманітнити свою продукцію: враховуючи, що попит на компактні автомобілі з підвищеною прохідністю дуже високий, таке рішення є цілком логічним. Як і всі попередні машини цієї марки, новинка буде характеризуватися:
- Цікавим дизайнерським рішенням кузова.
- Зручністю і підвищеною безпекою для всіх пасажирів авто.
- Високими технічними показниками: здатністю довго зберігати свої експлуатаційні властивості, показувати хороші швидкісні якості.
Volkswagen Tharu прекрасно витримує конкуренцію з автомобілями інших марок свого класу: Skoda Karoq, Hyundai Creta, Renault Kaptur, Nissan Qashqai, Lifan X50, Mitsubishi Outlander.
Аналог майбутнього автомобіля 2020 року вже був представлений публіці на весняній виставці 2018 року в Пекіні, а в кінці цього ж року планувалося почати випуск машин в КНР. Виробники кросовера не обмежаться Китаєм: в перспективі вони припускають продавати свою новинку в Європі, Африці, Індії і Мексиці.
Зовнішній дизайн автомобіля
Знавці моделей Volkswagen можуть помітити по презентаційним фотографій, що Tharu 2020 чимось схожий на Teramont — тільки менше за розмірами. Але і такі габарити дозволяють йому відрізнятися значним і потужним зовнішнім виглядом.
Для створення саме такого способу, розробники скористалися такими прийомами:
- Використанням прямих ліній і прямокутних форм в більшості деталей і елементів автомобіля: починаючи від капота і закінчуючи фарами (з двома лінзами і світлодіодною вставкою).
- Великий радіаторної гратами — теж прямокутної форми — з великими вічками і горизонтальними металевими смужками.
- Поєднанням в єдине ціле додаткового, нестандартно оформленого, заборника повітря і накладного захисного елемента.
- Посиленням кута нахилу вітрового скла і на контрасті — обтічний, м’який перехід даху в заднє скло. При цьому форма багажника має вигляд сходинок, а у його дверцята практично вертикальний нахил.
- Збільшення розмірів стекол на дверях машини.
- Нестандартна форма арок коліс — в формі квадрата.
- Додання рельєфного малюнка металу кузова.
- Вибір великих габаритів для задніх ліхтарів.
Оскільки автомобілі даного класу призначені для їзди по важкопрохідних місцях, без відповідного набору якостей їм не обійтися:
- Наявність обважування з пластика, що підвищує швидкість і керованість машини.
- Додаткові елементи захисту в арках колеса.
- Великий дорожній просвіт.
- Зменшення кутів звисів, що дозволяє проходити високі перешкоди без шкоди для бампера.
- Особливі панелі внизу автомобіля.
Внутрішній устрій салону
Виробники Volkswagen Tharu 2020 року вирішили зробити основною родзинкою свого дітища, здатної привернути більше покупців, невисоку ціну автомобіля. Доступність новинки буде забезпечуватися в чималому ступені за рахунок того, що в обробці салону застосовуються не дуже дорогі матеріали:
- Гнучкий пластик.
- Ненатуральна шкіра.
- Стійкий до використання текстиль.
- Килимове покриття високої якості.
У внутрішньому устрої салону можна відзначити:
- Кермо, з додатковими функціями і підтримкою (нижньої).
- Класична аналогова панель приладів доповнена сучасним сенсорним монітором комплексу мультимедіа.
- Оригінальний дизайнерський хід — використання двох кольорів в оформленні багатоярусної консолі.
- Водійський підлокітник з місцем для зберігання дрібниць.
- Стандартні передні сидіння з окремими підголівниками і бічними елементами.
- Зручний великий тунель, який має місце для ємності з напоєм.
З невеликих недоліків можна виділити конструктивні особливості багажника. У складеному вигляді задні пасажирські місця не утворюють рівної поверхні. І хоча багажне простір при цьому збільшується, розміщення і перевезення речей може викликати труднощі.
Технічні показники
Новий кросовер представлений в наступних габаритах:
довжина | майже 4,5 м |
Ширина | 1,84 м |
Висота | 1,63 м |
Відстань між центральними частинами переднього і заднього колеса | майже 2,7 м |
Дорожній просвіт | майже 19 см |
Tharu 2020 року створено на базі MQB, розробленої компанією — виробником. У своїй вихідній базовій комплектації авто буде передньопривідним; на ньому планується встановити двигуни:
вид двигуна | V | Л.С. |
ДВС на бензині, турбований | 1,2 | 115 |
ДВС на бензині, турбований | 1,4 | 115 |
Незалежно від виду двигуна, може бути встановлена механічна коробка передач (з шістьма ступенями) або АКПП (з сімома діапазонами роботи).
Передбачається, що в майбутньому на машину можна буде ставити і дизельний мотор. Але на якому з його видів виробники зупинять свій вибір, поки невідомо.
Оскільки новинка від Volkswagen позиціонується розробниками як широкодоступними для більшості автолюбителів модель, її не стали оснащувати величезною кількістю дорогих технічних приладів. У базову комплектацію входить:
З електронних розробок:
- Невеликий екран (6 «) мультимедіа комплексу.
- Навігація і ПК
Для комфорту водія і пасажирів:
- Система кондиціювання та безпеки (чотири подушки).
- Якісна аудіосистема (6 динаміків).
- Антітуманное освітлення.
Технічна складова, заснована на електричному керуванні:
- Підйомниками стекол і дзеркалами бічного виду.
- Підсилювачем керма і системою зміни його положення.
- Регулюванням водійського сидіння.
При бажанні покупця кросовера, зазначена базова комплектація може бути розширена за рахунок установки додаткових елементів:
- Доступ до машини без ключа.
- Запуск двигуна не ключем, а кнопкою.
- Підігрів крісел.
- Система контролю клімату всередині салону автомобіля.
- Додаткова система безпеки (круговий огляд) і всілякі датчики.
- Оптика на світлодіодах.
- Можливість авто-складання дзеркал бічного виду.
Даний перелік не є вичерпним. До моменту, коли новинка надійде на ринок, буде оголошено повний список опцій, якими вона може бути додатково обладнана.
Початок продажів і ціна
Виробники Volkswagen Tharu 2020 року вибрали в якості першої країни, де почнеться продаж, Китай. Стартова ціна кросовера, в перекладі на російські рублі складе 1 млн. 400 тис. У перспективі концерн планує відкрити виробництво в Росії на заводі міста Калуги: вироблені тут машини надійдуть не тільки на наші авторинки, але і на ринки Європи. Спеціально для росіян, які віддають перевагу повнопривідним моделям, можливий випуск і такого варіанту Tharu.