Зміни в ПДР з 1 січня 2017 року

Стали вже доброю традицією, нові редакції російського законодавства, не могли не торкнутися правил поводження з транспортними засобами, реєстрації та водіння. Роблячи екскурс по змінах, в цілому можна стверджувати, що велика частина додатків носить фінансовий характер. У будь-якому випадку, нові розміри обов’язкових державних зборів або порядок визначення коефіцієнта для страхових премій можна дізнатися перед оформленням відповідних документів. Що стосується технічного оснащення нових авто, то тут, швидше за все відповідальність буде поширюватися більше на адміністрацію автосалонів, ніж на власників транспортних засобів.

Обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності

Щодо ОСЦПВ з’являться два істотні зміни:

  • Електронні поліси тепер можна і потрібно отримувати через сайти страхових компаній. Разом зі змінами до ПДР з 1 січня 2017 ввели відповідальність компаній, які страхують ризики, за невмотивовану відмову у дистанційному продовження договорів. Тим, хто зіткнеться з процедурою пролонгації страховки на авто через офіційний сайт, потрібно врахувати, що їх дані повинні бути в базі РСА. Якщо послуги страхування ОСАЦВ надаються вперше, доведеться відвідати офіс компанії особисто. Штраф за відмову або відсутність функціоналу дистанційного продовження терміну дії поліса може скласти 300000 рублів.
  • Що стосується самого поліса страхування, його вартість з початку року зросте. Збільшення вартості договору загрожує, в першу чергу, тим, хто зберігає статистику порушень правил дорожнього руху. Якщо автовласник зарахований до розряду злісних правопорушників, його чекає трикратне збільшення витрат на придбання поліса. Якщо за автовласником числиться від 5 до 9 порушень за минулий рік, що збільшує коефіцієнт складе 1,86. Максимальна кратність зростання вартості поліса ОСАЦВ в розмірі 3,04 чекає на тих, у кого за плечима понад 35 порушень Правил.
  • acecc5738c0ad3d24af063217bea335f Зміни в ПДР з 1 січня 2017 року

    Зобов’язання оснащення автомобілів системами типу «ЕРА-ГЛОНАСС»

    Вже з назви стає ясно, що транспортні засоби будуть відслідковуватися спеціалізованими службами на випадок аварії. Можливо, комусь буде неприємно, але при придбанні нового авто доведеться заплатити за оснащення пересувного агрегату концептуальною системою. Система глобальної навігації повинна спрацьовувати при настанні аварійної ситуації і навіть визначати тип пошкоджень автомобіля.

    Прогнози, які дають експерти, поки не втішні. Для того, щоб запустити процес впровадження модулів російської системи відстеження на борт транспортного засобу, необхідно провести цілий ряд випробувань. Комусь здасться, що для великих концернів такі витрати не здадуться великими. На практиці, нав’язування сторонніх конструктивних рішень (особливо, за законодавством інших країн), може спричинити банальний відгук ряду зарубіжних моделей авто.

    Першими машинами, які відповідають новим поправкам в ПДР з 1 січня 2017, стали Лада Веста і Форд Транзит. Системи глобальної навігації можуть працювати як в ручному, так і автоматичному режимах. Зміни прописані в технічний регламент митного союзу. У зв’язку з цим, легкові авто, які надходять з-за кордону без «ЕРА-ГЛОНАСС», не зможуть пройти контроль і, швидше за все, будуть відправлені назад. Вимога стосується старих автомобілів.

    Реєстрація (перереєстрація) авто — фінансові питання

    Згідно з першим правилом, описаним в ПДР з 1 січня 2017 для водіїв, що керує транспортним засобом, зобов’язаний мати при собі посвідчення встановленої форми. Для отримання або заміни прав, власник машини зобов’язаний сплатити державне мито, розмір якої зросте з нового року. Конкретна сума обов’язкового збору за реєстраційні дії поки не встановлена. Готуються до виходу поправки в Податковий Кодекс. Відповідні міністерства і відомства вже внесли свої пропозиції з цього питання.

    Тим, кому пощастило обзавестися водійським посвідчення в минулому році, заплатили за отримання 2000 рублів.

    Повертаючись до положень Податкового Кодексу, варто відзначити ще одну зміну. Згідно з новими поправками, очікується скасування збору на майно підприємств по транспортним засобам. Зниження податкового навантаження має стимулювати своєчасне оновлення автопарків організацій. Щоправда, зміни стосуватимуться лише авто, які вийшли з конвеєра після 1 січня 2013 року.

    2c515358fc16fef6bcacb9e8e2a81a08 Зміни в ПДР з 1 січня 2017 року

    Підвищення відповідальності за відсутність діагностичної карти

    У зв’язку з тим, що наявність поліса ОСАЦВ підтверджує факт технічного огляду транспортного засобу, вимога про наявність договору про надання послуги раніше не застосовувалися до всіх власників машин:

    • Керуючим легковими таксі;
    • Водіям, які зайняті перевезенням людей в автобусах;
    • Керуючим спеціальною технікою під час переміщення небезпечних вантажів.

    Нові ПДР 2017 планується доповнити вимогою проходити обов’язковий технічний огляд для всіх категорій водіїв. Так, якщо термін дії діагностичної карти закінчився, а страховка ще діє, доведеться знову їхати на захищену станцію технічного обслуговування.

    В підтвердження сили нового Закону (Федеральний, № 13843-1) пропонується штрафувати водіїв без відмітки про успішне проходження ТО. Розмір санкцій буде варіюватися в діапазоні від 500 до 800 рублів. При цьому, штраф не буде перешкоджати обмеження виїзду транспортного засобу на дорогу. При повторному порушенні правил дорожнього руху, розмір державного мита складе вже п’ять тисяч рублів. В цьому випадку водій авто ризикує позбутися прав на термін до х3 місяців.

    Зміни в параграф 22 – перевезення людей

    Згідно з Постановою 652 2015 року з 1 січня вступають в силу поправки, що стосуються перевезення дітей в легкових автомобілях. Тепер, за перевезення маленьких пасажирів на задніх сидіннях, дозволяється не застосовувати утримуючі пристрої для осіб старше 7 років. Однак, якщо дитина переміщається на передньому сидіння, сидіння потрібно використовувати аж до 12-річного віку.

    Як і раніше, конструкція засоби безпеки повинна відповідати параметричним даними маленьких пасажирів (вік, вага, зріст). Штраф за порушення вимоги перевезення буде дорівнювати 3000 рублів. За залишення в салоні транспортного засобу дітей до 7 років без уваги батьків, власники авто будуть каратися адміністративною санкцією в розмірі 500 рублів. Не варто забувати і про рекомендації виробників легкових авто: при обладнанні передніх сидінь дитячими утримуючими пристроями необхідно відключати подушку безпеки.

    Якщо в салоні транспортного засобу планується перевезення групи дітей, машина повинна бути не старше 10 років. Що стосується технічного обладнання, авто має бути обладнана модулем ГЛОНАСС (GPS).

    Змін в чинне законодавство щодо ПДР, досить багато. Усі вони спрямовані на забезпечення комфортних умов перебування на дорозі, збереження життя і здоров’я водія та пасажирів, особливо дітей.