П’ять правил оновлення BMW X3 2017

У компанії БМВ прекрасно знають, як потрібно модернізувати автомобілі. Достатньо враховувати прості правила при розробці, і успіх новинки буде забезпечений. Що-що, а дотримуватися правила німці вміють, що і було в черговий раз доведено при роботі над новим БМВ Х3 2017 модельного року.

Правило перше — нова платформа

Першим ділом баварські інженери побудували для BMW X3 2017 абсолютно іншу платформу. Їй стало універсальне шасі CLAR, яке тепер буде використовуватися на всіх задньо – та повноприводні автомобілі БМВ. Рішення дало можливість використовувати в машині будь-які нові розробки, чим і скористалися баварські інженери.

3c0b8f878eeed8a18f52c65a863d379b Пять правил оновлення BMW X3 2017

Правило друге — новий кузов

Для икстретьего був зроблений оригінальний кузов, за традицією трохи більше попередника в довжину. Його розміри становили (в дужках вказані габаритні розміри поточної версії автомобіля):

  • довжина – 4 840 (4667) мм;
  • ширина – 1 880 (1881) мм;
  • висота – 1 661 мм;
  • колісна база – 2 810 мм;
  • дорожній просвіт – 208 мм

Серйозних експериментів над екстер’єром ставити не стали, хіба що помітно рух у бік Х5, який дебютує майже одночасно з Х3 2017. У дизайні стало менше м’яких і плавних ліній і більше гострих граней, що дало в результаті різкий і жорсткий рельєф. Змінена геометрія бамперів, решітки радіатора і заднього спойлера. Завершує образ видозмінена оптика, виконана в тому ж дизайнерському ключі.

94923969cb60b19089ed9673c8446647 Пять правил оновлення BMW X3 2017

Правило третє — технічна начинка

Лінійка моторів буде розбавлена новими силовими агрегатами. Ними стануть трилітрова рядна «шістка» на дизельному паливі потужністю близько 265 кінських сил і турбодизель від седана 740 d з віддачею в 320 л. с. Автомобілі в початковій комплектації будуть оснащуватися дволітровим дизельним мотором потужністю близько 190 «конячок».

Питання з типами трансмісій залишається відкритим. За деякими даними це буде восьмиступінчастий автомат і механіка з шістьма передачами, але є відомості, що від механічної коробки виробник може відмовитися. Варіантів приводу два: задній і повний.

b5ff40b3bc046ba84c88cf47a2c515f5 Пять правил оновлення BMW X3 2017

Правило четверте — безпека і комфорт

Автомобіль обладнають сучасними системами безпеки, комфорту і допомоги водієві в складних дорожніх умовах. Новинка отримає оновлені системи стеження за розміткою, дорожніми знаками і отримає функцію автономної паркування. Функціонал систем не зміниться, але вони стануть швидше і розумніші. Для жителів мегаполісів буде корисна опція допомоги при русі в пробках, а любителів іноді з’їхати з асфальту порадують системи допомоги при рушанні в гору і спуску з гори. Модернізовані ксенонові фари будуть направляти пучок світла в бік повороту автомобіля. Рух в обмежених умовах полегшить комплекс відеокамер з високою роздільною здатністю.

У салоні нової моделі БМВ Х3 2017 року з’явиться більше місця для водія і пасажирів за рахунок застосування більш вузьких крісел. Передню панель прикрасить 7-дюймова медіасистеми iDrive з навігацією на базі Professional Multimedia. Кермо стане чотириспицевим, з шкіряною опліткою вже в базовій комплектації.

88f21ff674d9a3526829b35a2e91370a Пять правил оновлення BMW X3 2017bb2afa26f451b8872e2d8e1b93f9450e Пять правил оновлення BMW X3 201796e8d757106227217a2d73bcb1d86358 Пять правил оновлення BMW X3 2017

Правило п’яте — правильна ціна

Вже зараз в мережі Інтернет є велика кількість фото нового БМВ Х3 2017, а ось ціна автомобіля залишається загадкою. Керівництво концерну лише розповсюдило інформацію про те, що вартість нового баварця залишиться в тому ж ціновому діапазоні, що і поточна модель. Зараз ціна базової моделі становить 2 620 000 рублів.

Модифікація оснащена бензиновим силовим агрегатом потужністю 184 кінських сили і об’ємом 1997 кубічних сантиметрів. Прокачана версія поставляється з трилітровим турбодизелем 3,0 літра потужністю 249 кінських сил і обійдеться покупцеві в 3 500 000 рублів. У Росії приблизно буде доступна тільки повнопривідна версія кросовера, а покупці Європи і Америки зможуть придбати і задньопривідний варіант позашляховика.

І все-таки головним козирем в рукаві німецьких інженерів є негласне шосте правило. Воно полягає в умінні знайти вдале поєднання всіх попередніх і отримати на виході дійсно гідний автомобіль. А головне — вкласти в своє творіння частинку душі.