Метро 2017 | Схема метро Москви з новими станціями споруджуваними

Програма розвитку московського метрополітену передбачає ряд дій, спрямованих на вдосконалення вже мають гілок метро, а також будівництво нових станцій.

Ця державна програма, яка носить назву “Розвиток транспортної системи”, що бере свій початок в 2012 році і, ймовірно, завершиться в 2020. До того часу планується відкрити 64 нових станцій. Варто зазначити, що стрімкий розвиток метро в Москві до 2017 року вже почалося.

Які зміни вже почалися

У 2012 році ввели в експлуатацію:

  • ділянка “Червоногвардійська” — “Алма-Атинська”;
  • ділянка “Митино” — “П’ятницьке шосе”;
  • ділянка “Новогирєєво” — “Новокосіно”;
  • відкрито другий вестибюль станції “Мар’їна Роща”;

У 2013 році ввели в експлуатацію ділянку “Вихіно — Жулебіно”, загальна довжина якого становить 5,18 км зі станціями “Лермонтовський проспект” і “Желебино”.

У 2014 році відкрилися наступні ділянки метро:

  • “Південно-західна” — “Тропарево”;
  • “Діловий центр” — “Парк перемоги”;
  • “Вулиця Старокачаловская” — “Бітцевський парк”;
  • станція “Спартак”.

У 2015 році почали функціонувати станція “Технопарк” (спочатку планували відкрити в 2018 році) і ділянка “Желебино”- “Котельникі” (фіолетова гілка на схемі).

Будівництво нових станцій

33469ee63b1679ba21d4b545c025c53d Метро 2017 | Схема метро Москви з новими станціями споруджуваними

Населення Москви і московської області стрімко зростає і розвивається, тому влада міста змушені розширювати карту московського метрополітену, щоб люди змогли безперешкодно пересуватися по столиці. Адже громадський транспорт не завжди рятує, особливо в годину пік. Єдиним підмогою, що дозволяє дістатися з однієї точки в іншу, до цих пір залишається метро.

На даний момент розвиток “підземки” найбільш актуальний і обговорюване питання в уряді. До 2017 року, за планом, необхідно відкрити 38 нових станцій, що суттєво розвантажить вже існуючі гілки.

Приміром, у 2015 році була відкрита станція “Котельки”. Тепер жителі таких підмосковних районів, як Люберці, Котельники і Дзержинський зможуть без проблем доїхати до Москви.

Розвиток метро буде здійснюватися поетапно. У 2016 році планується ввести в експлуатацію кілька станцій на різних гілках, а саме:

  • На Люблінсько-Димитриевкской гілці:

  • “Бутирська” — дещо розвантажить Серпухово-Тимирязенскую лінію.
  • “Фонвизинская” — завдяки станції покращиться доступність до громадського транспорту. Влада припускає, що пасажиропотік становитиме 55 тисяч чілок на добу.
  • “Петровсько-Разумовська” — додаток до вже наявної станції, щоб зменшити навантаження на неї.
  • На Калининско-Солнцевкой гілці:
  • “Ломоносовський проспект” — очікується близько 70 тисяч пасажирів на добу.
  • “Раменки” — допоможе 62 тисячам чоловік безперешкодно добиратися до роботи.
  • “Мінська” — спочатку планувалася відкритися в 2017 році.
  • На Третьому пересадочному контурі:
  • “Петровський парк” — кількість людей в добу понад 245 тисяч.
  • “Діловий центр” — дозволить жителям північно-західних регіонів Москви безперешкодно доїжджати до місця призначення, минаючи завантажений центр. Також можна буде доїхати до Москва-сіті.
  • “Шелепиха” — завдяки цій станції розвантажиться “Вулиця 1905 року”.
  • “Ходинське поле” — відкриє шлях до спорткомплексу “Мегаспорт”.
  • “Хорошевка” — розвантажить Таганскую гілку, яка знаходиться по сусідству. Очікуваний пасажиропотік становитиме понад 300 тисяч на добу.
  • На Скольнической гілці:
  • “Саларьево” — з її відкриттям дещо зміняться маршрути громадського транспорту.
  • На Замоскворецькій лінії:
  • “Ховрино”
  • 115b6640491cda6ca6023ac8b0165e86 Метро 2017 | Схема метро Москви з новими станціями споруджуваними

    На 2017 рік заплановано також відкриття кількох станцій, які виявляться вельми необхідними для Московського метрополітену.

  • На Кожуховской гілці:
  • “Авіамоторна” — кількість людей, які буде користуватися цією станцією, за прогнозами, становитиме близько 170 тисяч на добу.
  • “Лухмановская” — один з важливих елементів в проектованому транспортному вузлі. Передбачається, що станція зможе обслуговувати близько 160 тисяч пасажирів на добу.
  • “Косино”.
  • “Некрасівка”.
  • “Окская вулиця”
  • “Стаханівська” — зможе прийняти понад 100 тисяч осіб на добу.
  • “Нижегородська вулиця” — архітектори хочуть зробити скляну перегородку на платформі, яка зможе відкриватися разом з дверима вагонів.
  • “Південно-Східна”.
  • “Вулиця Дмитрівського”.
  • На Третьому пересадочному контурі:
  • “Нижня Маслівка” — пасажиропотік понад 290 тисяч на добу.
  • “Рубцовская”.
  • “Лефортово”.
  • На Калининско-Солнцевського гілці:
  • “Очаково” — на станції планується зробити два підземні вестибюлі.
  • “Говорово” — розташована на півночі Солнцева.
  • “Борівське шосе” — станція допоможе розвантажити громадський транспорт, адже в довколишніх району проживає понад 35 тисяч осіб.
  • “Солнцево” — буде перебувати в пішій доступності для 40 тисяч осіб.
  • “Рассказовка”.
  • “Новопеределкіно”.
  • На Люблінсько-Дмитрівській лінії:
  • “Окружна” — завдяки цій станції з’явиться можливість без пересадок дістатися з півночі на південь столиці. Понад 100 тисяч пасажирів на добу зможуть нею скористатися.
  • “Верхні Лихобори” — очікуваний пасажиропотік близько 150 тисяч чоловік.
  • “Селигерская” — знизиться навантаження на Коровское і Дмитрівське шосе.
  • Ремонт вже існуючих станцій метро

    33a0bd7c9eed8175c84f4ca3d76afc15 Метро 2017 | Схема метро Москви з новими станціями споруджуваними

    Незважаючи на те, що на будівництво нових станцій підземки витрачається багато грошей і сил, тривають вестися ремонтні роботи на тих ділянках, які вимагають цього. Приміром, була закрита станція “Бауманська” — її відкриють у 2016 році. Планується закриття такі станцій, як “Ризька” і “Фрунзенська”, щоб робітники змогли встановити нові ескалатори.

    Варто зазначити, що для будівництва нових ділянок Московського метрополітену задіяно більше 40 тисяч робочих. Роботи ведуться постійно, на 350 різних майданчиках. Прокладка тунелів між майбутніми станціями здійснюється за допомогою 29 тоннелепроходческих щитів.

    Ніхто досі не може оцінити масштаби розвитку метро. Глава будівельного будкомплексу Москви Марат Хуснуллін заявив, що вже зараз спостерігаються стрімкі темпи будівництва і навряд чи хтось вирішить їх знизити. Це означає, що московські влади і далі будуть прагнути зберігати такі темпи, щоб станції метро ввели в експлуатацію в намічений час.