Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Леванте

c5864b7b1ee3815c6a216ce39ea7239a Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Леванте

Ми побачили Кубанг Концепт п’ять років тому на автосалоні у Франкфурті, а потім через короткий час, Maserati підтвердив, що виробнича версія в кінцевому підсумку прикрасить виставкові зали. Минув час і Кубанга ми так і не побачили, але на сцену виходить новий Maserati Levante 2017, який відзначив свій вхід в квітучий SUV ринок в цьому році на автосалоні в Женеві. У зовнішній стороні, позашляховик блискуче справляється з конкурентом BMW X6, буквально присоромивши останнього. Всередині відразу стає зрозуміло чиїй марки автомобіль, так як бренд взяв елементи дизайну з седанів своєї лінійки. Оббивка є стандартною зі шкірою високого класу, яка використовується на верхніх рівнях обробки салону, в наявності регульовані сидіння попереду, і 8,4-дюймовий дисплей на приладовій панелі. Під капотом у загальній складності може знаходиться три пакета двигунів, доступних в діапазоні від 275 кінських сил до пристойних 430.

Мета Леванте, як популярного позашляховика сегмента, збільшити обсяг продажу до 50000 одиниць в рік в усьому світі. Це досить високий замовлення для автомобіля, який не є характерним для бренду. З такими моделями, як BMW X6 і Porsche Cayenne в якості основних конкурентів, Levante варто гарненько попрацювати. Нагадаємо, що про новий Кайєн читайте на 2017god.org.

Отже, тепер залишається дізнатися, чи є позашляховик гідним свого тризубця і зможе він справді змагатися проти своїх німецьких конкурентів. На російському ринку авто вже доступно з цього літа.

Екстер’єр позашляховика

Як і очікувалося, новий Maserati Levante 2017 отримав багато обриси від Ghibli (який забезпечує платформу позашляховика), а також елементи з концептуального автомобіля Кубанг. В цілому, Леванте є м’язовим кросовером, який робить BMW X6 на його тлі абсолютно безнадійним.

Розроблений в Турині позашляховик має традиційні елементи дизайну Maserati. Попереду ви знайдете класичний символ фірми у вигляді тризуба, а також грати радіатора, яка багато в чому є даниною творця бренду Альфьєрі. Також спереду пара повітрязабірників в нижній лицьовій панелі, сполучених тонким вирізом трохи нижче решітки радіатора. Бі-ксенонові фари з додатковими світлодіодами для денних ходових вогнів, а також світлодіоди доступні для сигналів повороту і протитуманних фар близнюків. Протитуманки сидять під фарами, і мають акуратні вирізи і форму, які спрямовують нас до переднім крилам. Виштамповки на капоті надають позашляховику агресивний вид.

В профілі, перше, що ви помітите це три отвори для повітря по боках трохи вище й позаду передніх коліс. Також помітні трапецієвидні C-стовпи, а лінія даху плавно нахилена купе-образним дизайном. В наявності різноманітність варіантів для колісних конструкцій. Стандартне обладнання включає в себе 18-дюймові диски коліс,а 19-дюймові є стандартними для топової моделі. Всі вони зроблені з легкого сплаву, а також в наявності доступні додаткові 20-дюймові і 21-дюймові диски.

Задні крила випирають, збільшуючи візуальний вага корми. Світлодіодні задні ліхтарі загорнуті в бік, а спойлер на даху стирчить із заднього вікна. Лінії все досить округлі.

Само собою зрозуміло, Maserati зробив хорошу роботу в розробці екстер’єру Леванте. Мало того, що він виглядає добре, автовиробник також стверджує, що позашляховик отримав кращу в своєму класі аеродинаміку з коефіцієнтом лобового опору 0,31. Випробувана в аеродинамічній трубі в Турині, слизька форма авто є автоматизованою щодо активної повітряної заслінки в передній решітці, таке нововведення застосовується вперше для фірми.

Коли справа доходить до квітів, варіанти представлені у великій кількості. Рейки на даху і захисні пластини пропонуються в срібному і чорному глянцях, в той час як панель кузова отримала 13 різних відтінків. Вони включають в себе:

  • два кольори Nero and Bianco;
  • металеві Grigio Metallo, Grigio і новий Verde Ossido;
  • Grigio Maratea and Champagne;
  • сині Nero Ribelle, Blu Passione, Blu Emozione, і новітній червоний Rosso Rubino;
  • також перламутровий (Bianco Alpi).

Інтер’єр Maserati Levante 2017

Огляд нового Maserati Levante 2017 у внутрішній частині, говорить нам про те, що модель використовувала інтер’єр седанів свого модельного ряду. Компонування і зовнішній вигляд практично ідентичні, за винятком збільшених розмірів, звичайно.

Елементи управління включають в себе кнопки для різних режимів приводу, нового поворотного перемикача і для пневматичної підвіски. Аналоговий годинник встановлені високо на приладовій панелі, матеріали обробки салону з дерева, вуглецевого волокна і алюмінію. Дах з алькантари, як і верхні стовпи.

Як і слід було очікувати, шкіряна оббивка є стандартною, шкіра навіть більш високого класу. Шкіряний пакет включає в себе оббивку і дверних панелей. Доступна контрастна строчка для сидінь і підголівників

Передні пасажири користуються твердими валиками бічної підтримки крісел. Водії отримують электроприводную регулювання в шести напрямках, тоді, як пасажири оснащені чотириканальними ручними налаштуваннями, хоча електричний привід для пасажирів також доступний. Електричні функції пам’яті знаходяться в якості опції.

Регульовані електроприводні сидіння доступні в 12 напрямках. В якості альтернативи, Maserati також пропонує електрично регульовані спортивні сидіння для ще більшої підтримки з боків. Опалення і вентиляція доступні і в передній і задній частині салону.

Мультимедійний комплекс Infotainment включає в себе підтримку додатків, HomeLink і функціональну AHA. Запускається система на сенсорному дисплеї на 8,4 дюйма. Роз’єми USB і SD-карти є стандартними, як і семидюймовий дисплей, встановлений в калібрувальному кластері.

Музикою в салоні займається восьми-могутня стереосистема. Її функції включають в себе блок 14 динаміків від Harman Kardon, або топову систему об’ємного звучання Bowers & Wilkins з 17 динаміками. У комплектацію нового Maserati Levante 2017 входить і двозонний кліматичний контроль, включаючи датчики, які контролюють якість повітря і рівень вологості. Кліматична установка на чотири зони, доступна як опція. В наявності є 23 колірні рішення інтер’єру в основний збірці, у тому числі додаткова двоколірна шкіра.

Високотехнологічні функції безпеки включають в себе адаптивний cruise control з функцією stop-start, установку, яка видає попередження про лобовому зіткненні, адаптивні фари дальнього світла, автоблокировочную систему, систему попередження про схід зі смуги руху, камеру загального огляду, помічник при спуску, автоматичні склоочисники, встановлення моніторингу сліпих зон, і парктроник. Позашляховик також оснащений шістьма подушками безпеки.

Характеристики Мазераті Леванте

В наявності три пакета двигунів, доступних для Levante, всі з яких є 3,0-літровими з шістьма циліндрами. Вони включають в себе два битурбированных двигуна на бензині (створені Ferrari в Маранелло), і один турбодизель (не з’явиться в США). Доступний на моделі Levante S найпотужніший агрегат пропонує 430 кінських сил при 5750 оборотах в хвилину. Розгін до сотні здійснюється за 5,2 секунди, а максимальна швидкість складає 263 кілометра в годину. Витрата палива оцінюється в 10,9 літрів на сто кілометрів.

Далі йде мотор, який оснащений 350 кінськими силами при 5750 оборотах в хвилину. Розгін до позначки сто займає 6,0 секунд, а максимальна швидкість 251 кілометр на годину. Видаткова частина пального становить 10,7 літра

І, нарешті, найбільш економічний дизель, який має потужність до 275 кінських сили при 4000 оборотах на хвилину. Розгін становить 6,9 секунди до першої сотні, з максимальною швидкістю 230 кілометрів на годину, але витрата палива значно знижується до 7,2 літрів в середньому.

Кожен двигун нового Maserati Levante 2017 працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач від ZF. Є кілька режимів, щоб відповідати майже будь-якій ситуації на дорозі, кожен з яких пропонує унікальні налаштування для двигуна, коробки передач, підвіски та електроніки.

Levante базується на тій же платформі, що і седан Maserati, яка повинна допомогти повернутися до поліпшень при водінні і досягненні оптимального керування в класі на снігу і льоду, не кажучи вже про високий рівень практичності і комфорту. Модель оснащена стандартним електронним управлінням пневматичною підвіскою, яка використовує геометрію від Ghibli. В наявності Springs Air і Skyhook амортизатори з подвійним поперечним важелем в передній частині, а також пятирычажкой ззаду. Рульове управління гідравлічне і використовує асистент speed-sensitive.

Ціна нового Maserati Levante 2017 коливається від 70 тисяч євро до 145 п’яти за збірку з топовим силовим агрегатом.

ec5a3c796ec09be6a27d57533fa10a5b Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Левантеbb70e160b69932dd8a52870c6737c8a8 Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Левантеcae742f76b94f973bb30f9cd064f4cfe Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Леванте5859fd84738f45cb131c01bfb994a945 Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Левантеa58d8dc1fbcc6fff491312b64147cd91 Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Леванте (2 votes, average: 5,00 out of 5)
c0ad8b493f388d7f70762d8257bad121 Maserati Levante 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на ЛевантеЗавантаження…