Люблінсько-Дмитровська лінія метро у 2017 році

Роботи по прокладці тридцатикилометрового тунелю зовсім недавно були успішно завершені, а це означає, що ще трохи і північний радіус Люблінсько-Дмитрівській гілки запустять в експлуатацію довгоочікувану. Днями Сергій Собянін (мер Москви) особисто брав роботу у будівельників.

Будівельні роботи

Одним важливим ланкою у будівництві метро є прокладка тунелю. Ця масштабна частина робіт, після якої почнуть поетапно запускати окремі ділянки руху. Так першій планують запустити лінію від “Мар’їній Гаї” до станції метро “Петровсько-Разумовська”.

На цьому шляху будуть здійснюватися зупинки на станції “Бутирська”, “Фонвизинская” і “Петровсько-Разумовська”. З останнього можна вдало перейти на станцію з ідентичною назвою, тільки розташованої на Тимирязевско-Серпуховський лінії.

5d3e4c0bd6be1e43c1e9c9c9d8618368 Люблінсько Дмитровська лінія метро у 2017 роціМер столиці своїми очима спостерігав за процесом будівництва, який проходить на станції метро “Фонвизинская”. Вона розміщується в Бутирському районі Москви, поблизу перетину вулиці Фонвізіна і Городнього проїзду. Виходи з цієї станції виявляться вздовж вулиці Милашенкова з північної сторони по вулиці Флонвизина. Передбачається, що в години-пік цю ділянку метро зможе приймати близько 7 тисяч осіб.

Будівництво цієї станції ведеться закритим типом, тому вона вважається станцією глибокого закладення. Вже практично завершені роботи з проходки похилих і перегінних тунелів і зараз майстри успішно займаються прокладкою гідроізоляції і монтують внутрішні споруди станційного комплексу та шляхи верхньої будови.

Вже на невеликому будівельному ділянці мер Собянін розповів, що будівництво північного ділянки Люблінсько-Дмитрівській гілки далося неймовірно важко, але так як це місце надзвичайно важливе для Московського метрополітену робочі попрацювали на славу. Запуск всієї гілки дозволить значно розвантажити інші лінії метро і дасть можливість більш 500 тисяч москвичів без проблем добиратися до потрібного місця.

Нові станції

Собянін також зазначив, що вже на завершальній стадії знаходиться прокладка 30 кілометрового тунелю, а це значить, що закінчено колосальний обсяг робіт, який дозволяє вийти на пускові комплекси. Станції планують вводити в експлуатацію в кілька етапів.

Вже в 2016 році почнуть функціонувати станції:

  • Фонвизинская;
  • Бутирська;
  • Петровсько-Разумовська.

А до 2017 року запустять такі станції, як:

  • Збройова;
  • Селигерская;
  • Верхні Лихобори.

Таким чином, 13,5 кілометрів (протяжність гілки) будуть повністю придатні для використання.

9e4ca4669c6cedb19efde739bdc9fac7 Люблінсько Дмитровська лінія метро у 2017 роціВарто відзначити, що будівельні роботи виконуються на глибині 60 метрів. І, практично, всі ділянки гілки вже знаходяться у “напівскладеному” стані. Наприклад, завершені прохідницькі роботи на сполучної гілці депо “Верхні Лихобори”, а також на відрізку від станції “Кільцева” до “Селигерская”. Робочим залишилася сама малість: пройти невелику ділянку за “Селигерской”, який потрібен для оберту поїздів.

На Люблінсько-Дмитрівській лінії метро передбачено електродепо, яке буде розташовуватися на станції “Лихобори”. Тут почнуть проводити технічне обслуговування і ремонт рухомого складу. Зведення даного депо дозволить прибрати дефіцит місць для нічної стоянки складів на цій гілці (навіть враховуючи, що їх кількість збільшиться), який утворився після реконструкції депо “Друкарі”.

Переваги введення в експлуатацію даної гілки

  • Забезпечення швидкого і комфортного доступу до метро жителів таких районів, як Бутирський, Мар’їна Роща, Тимирязевский, Східне і Західне Дегунино, Бескудниковский — тут проживає близько 450 тисяч чоловік.
  • Скорочення тривалості підвезення станції метро жителів Дмитрівського і Північного районів.
  • Північна ділянка Серпухівський лінії щодо розвантажиться.
  • Значно знизиться інтенсивність рух автомобілів по Дмитрівському шосе, а також вулицями, прилеглими до цього мікрорайону.
  • Нагадаємо, що активне будівництво і роботи на лініях метрополітену дозволили за кілька років прокласти 31 км нових гілок і обладнати 15 нових станцій метро. Також додався ще один вестибюль Московського метрополітену.

    Відео