Люблінсько-Дмитровська гілка метро

Однією з найбільших проблем в Москві є автомобільні пробки на дорогах. З завантаженістю автомагістралей влади міста б’ються вже не один рік. Для того щоб потрапити в певне місце чи то робота, школа, ділова зустріч, важливий захід і т, д. людям доводиться витрачати кілька годин на дорогу. Єдиний вихід для вирішення цієї проблеми – скористатися метро.

7106899fa42a833d74d71135eed4e765 Люблінсько Дмитровська гілка метро

Короткий екскурс з історії гілки

15 травня 2017 року Московський метрополітен відзначить свій 82 «День Народження». Система метро складається з 12 ліній протяжністю 333.3 км. Люблінсько-Дмитровська–це десята лінія метро, вона повністю знаходиться під землею на лівому березі Москви-ріки і вважається найбільш швидкісний.

У 1988году почали будівництво першого південного відтинку лінії, але у зв’язку з розпадом Радянського Союзу роботи то зупинялися, то знову починались. І цю ділянку запустили лише в 1995 році.

У 2010 закінчили будівництво – «Мар’їна роща» останньої станції центрального ділянки. Останні три станції південного радіусу почали функціонувати в 2011 році.

Після завершення будівництва південної гілки у 2011 році на одній тільки Люблінсько-Дмитрівській лінії метро, середньодобовий пасажиропотік становив 731 тисячу осіб. З кожним роком цей потік зростає, щоб уникнути перевантаження ліній планується запуск нових станцій перебувають зараз у стадії будівництва.

Найближче майбутнє Люблінсько-Дмитрівській лінії

ac84ba3d3a8af1c30acc96911b7b4d94 Люблінсько Дмитровська гілка метроУ 1997 році були закладені перші тунелі північного напрямку, а сьогодні функціонує вже п’ять станцій і в стадії будівництва ще шість сучасних, красивих і комфортними. Сучасні платформи будуть світлими і просторими. При обробці стін планується використовувати світлий мармур, підлога з граніту, а замість склопластику при обробці стелі буде використовуватися водозахисний алюмінієвий декоративний парасолька.

Разом з будівництвом станцій буде проведена робота по благоустрою додається до них території. В цю задачу входить ремонт дороги, реконструкція дитячих майданчиків, озеленення та встановлення огорож.

Поруч зі споруджуваної станцією «Селигерская», яка розпочне свою роботу у 2017 році, намічено зведення великого чотириповерхового транспортно — пересадочного вузла площею 174 тисячі квадратних метрів з кафе, ресторанами, магазинами і автовокзалом. Над транспортно-пересадочним вузлом і під ним передбачена парковка на 2 тисячі місць. До 2020 року хочуть значно протягнути північну гілку, протяжністю приблизно до МКАД. Тоді ж заплановано відкриття руху до станцій «Дмитрівське шосе» та «Вулиця 800-річчя Москви».

Зимові канікули 2017c122e4cb9174b2965928240a69d2ef48 Люблінсько Дмитровська гілка метро року можна провести ще цікавіше, якщо прочитати статтю на нашому сайті.

А от коли починаються осінні канікули — читайте в цій статті.

Звідси можна дізнатися багато корисної інформації про свято Хрещення.

Довгоочікуване закінчення будівництва і відкриття нової ділянки

У 2017 році очікується завершення будівництва шести нових станцій на північній ділянці Люблінсько-Дмитрівській лінії довжиною десять км. Почати функціонувати за планом вони повинні в два етапи. Перший етап – пустити поїзд через перші три станції хочуть вже 1 вересня 2016 року. Другий етап це запуск у роботу в 2017 році ще трьох станцій.9fd08ab05d0218744d1705011a84ed1c Люблінсько Дмитровська гілка метро

А це означає, що вже в 2017 році істотно розвантажаться інші лінії метрополітену і близько півмільйона жителів столиці отримувати можливість швидше добиратися до метро, це допоможе москвичам значно заощадити не тільки гроші, але ще й нерви. Разом зі станціями в 2016 році для обслуговування нової лінії планується запуск електродепо «Лихобори» в районі перетину Малого кільця МЗ і Жовтневої залізниці.

Використання інноваційних технологій в будівництві північного ділянки

Північна ділянка Люблінсько-Дмитрівській лінії – це один з найбільш складних ділянок Московської підземки, що будуються на сьогоднішній день. Ускладнюють роботу підземні води, що проходять тут, доводиться закріплювати грунт застосовувати інноваційні технології заморозки і новітні тоннелепроходческие комплекси буріння породи.52aec698b5bfb92712a9e988beae137d Люблінсько Дмитровська гілка метро

Процес заморозки повинен вестися цілодобово протягом від 40 до 60 днів, що значно уповільнює темпи роботи, для того щоб прискорити спорудження цього об’єкта вже задіяно більше 3 тисяч чоловік і планується збільшення до п’яти тисяч робітників. Тунелі зміцнюють конструкціями нового зразка із залізобетонних високоточних блоків. Це будівництво двадцять першого століття воістину можна вважати грандіозної за своїм обсягом та масштабом.

При введенні в дію нових станцій метрополітену у пасажирів, нарешті з’являться можливості вчасно добиратися до потрібного місця, з збільшенням кількості ліній додадуться нові склади, а це означає, що у транспорті не буде тисняви. Додаткові гілки метро дозволять людям вибирати найбільш вигідні для них маршрути минаючи центр столиці.

І на закінчення — видеоиллюстрация до майбутніх змін Люблінсько-Дмитрівській лінії.