Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ500

1cbc6cb88b65342e3434b5c175045eef Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ500

Lexus LF-LC спочатку дебютував у 2012 році на Північноамериканському міжнародному автосалоні в Детройті, і з тих пір, з’явився і LF-LC Concept 2. Пізніше в 2015 році, ми отримали в наші руки деякі шпигунські фотографії тестування LF-LC під Камо у камуфляжній формі. Минуло кілька років очікувань, і фірма нарешті представила новий Lexus LC500 2017, серійний варіант концепту LF-LC, який ми так довго чекали.

Як ви можете бачити на швидкий погляд, у новинці не всі відрізняється від попередніх LF-LC концепцій, які ми бачили. Це все той же стиль купе з низькою посадкою і, мабуть, це найкращий варіант для серійного виробництва. З виходом моделі, стало відомо багато нового про купе 2 + 2, яке обіцяє бути майбутнім Lexus.

Акіо Тойода, Драйвер Майстер і головний директор Лексус, сказав, що LC 500 був важливим продуктом для фірми і для нього особисто. Кілька років тому керівництво вирішило направити майбутнє бренду до продуктів, які б мали більше пристрасті і відмінності на ринку розкоші. Пропорції моделі роблять його флагманом лінійки розкішних купе, а приголомшливий дизайн і продуктивність сильно заявляють про емоційному напрямку бренду, і компанія буде рости в напрямку розкоші та привабливості на ринках усього світу. Щодо появи моделі на російському сегменті, поки немає ніякої достовірної інформації.

Екстер’єр купе

Новий Lexus LC500 2017 є результатом інженерних і проектних груп, які працюють разом, для здійснення, як можна більш нової концепцій до серійної версії, і як ви можете бачити по зображеннях, вони зробили дуже хорошу роботу. Ця не дуже часта серійна модель виглядає так само добре і стильно, як концепт, але в той же час модель просунулася вперед.

Спереду автомобіль має величезну, підпис Lexus на решітці радіатора з 3-D конструкцією сітки. Фронтальні фари виглядають аналогічно концепції LF-LC, за винятком того, що вони виглядають трохи більш драматично, що дивно для серійної моделі. Нижче фар сидять вертикальні світлодіодні ходові вогні, а ще нижче два невеликих вентиляційних отвори, які, безсумнівно, допоможуть аеродинамічним показниками автомобіля. Завдяки конструкції передньої частини, капот може сидіти більше низько, фари без масивного звису у верхній частині фар. Капот виглядає спортивним і м’язистим, і, звичайно, приховує двигуна монстра.

З боків, крила знаходяться дуже високо на кузові, А-стовпи на кілька сантиметрів вище, ніж дзеркала бічного огляду кріпляться до дверей. Дуже м’яка лінія кузова рухається зі сторони дверей до задньої частини, якраз над задніми колісними арками. Бічні спідниці нижче двері, додали м’язистий вигляд моделі в профіль, і сидять досить високо на задній чверті, забезпечуючи ідеальну циркуляцію повітря на колеса ззаду. Різко похила лінія даху падає вниз до піднятої кришці багажника з вбудованим виступом, який має зовнішність, як у маленького плавця. Багатошарові задні ліхтарі мають послідовний L-подібний мотив. Задня поверхня має ще більш ефектну лінії тіла, маючи подібну форму передній решітці радіатора. Нижче фасцій сидить досить м’який дифузор з двома подвійними вихлопними трубами, що оточує прямокутна хромована обробка. Зайве говорити, що автомобіль буде одним із самих божевільних і перспективних моделей свого класу на дорозі, принаймні, судячи з того, що ми бачимо.

Інтер’єр LC500 2017

Після погляду на рестайлінг LC500 2017 щодо салону, то можна дійсно втратить дар мови. Інтер’єр має обробку з шитого шкіри і алькантари, включаючи рульове колесо, центральну консоль і панель приладів, подібний стиль Такумі викликає асоціації розкоші і великої майстерності. Приладова панель досить спрощена, з одним датчиком посередині, який функціонує як тахометр.

Зліва від тахометра можна знайти цифрове представлення температури масла. Над цифровим покажчиком рівня палива з правого боку знаходиться цифровий дисплей температури охолоджуючої рідини двигуна. Поточний час відображається в правому верхньому куті, а рівень температури зовнішнього повітря на верхньому лівому кутку. Поточна швидкість відображається у цифровому вигляді посередині.

Що насправді робить купе унікальним так це те, що автомобіль був фактично розроблений так, що водій сидить, як можна ближче до центру ваги, наскільки це можливо. Це дозволяє йому відчувати багато зворотного зв’язку від автомобіля під час маневрування по максимуму. На центральній консолі є спортивний важіль перемикання, в наявності навіть додатковий поручень для пасажирів. Природно, що центр ручки для пасажира робить процес роботи з інформаційно-розважальною системою щось утрудненим.

Салон нового купе має посадкову формулу 2+2, так що в задній частині помістяться хіба, що діти раннього шкільного віку. Між кріслом водія і пасажира спереду знаходиться високий тунель, який оснащений широким підлокітником. Пасажир спереду розташований у комфортному кріслі спортивного типу з відмінною підтримкою збоку і з таким інтер’єром, він точно не стане заважати головному людині в автомобілі, тобто шоферові. Усередині ви знайдете компактний багатофункціональний кермо з підрульовими пелюстками для зміни передачі, цифрову панель управління, зручну ручку управління автоматичною коробкою передач і блок керування мультимедійним комплексом з тачпадом під праву руку. Салон максимально зручний, ергономічний і продуманий.

Основна комплектація LC500 2017 має досить багате оснащення, в наявності кліматичний контроль на дві зони, аудіосистема Пионир, мультимедіа з сенсорним монітором на 12,3 дюйма, шкіряна оббивка інтер’єру, електричний привід, підігрів та вентиляція фронтальних сидінь, комплекс систем безпеки поряд із системою оповіщення про можливе зіткнення з динамічним радаром круїз-контролю, який забезпечує автоматичне пересування в трафіку з функцією stop-start. Також система дотримання своєї смуги на дорозі, система дальнього освітлення і такі речі, як електронне паркувальне гальмування, система панорамного огляду і паркувальний асистент.

Як опціональне додаток в наявності:

  • аудіосистема Марк Левінсон;
  • спортивні ковшоподібні сидіння;
  • Хедс-Ап дисплей;
  • індивідуальна оббивка салону різними сртами шкірою з вставками з декору, натурального дерева і карбону.

Характеристики моделі

Купе отримало атмосферний агрегат на бензині, алюмінієвий V8 з об’ємом 5 літрів з 467 кінськими силами і тягою на задні колеса з новітньої десятиступенчатой автоматичною коробкою передач, яку створила фірма Айсин. Потужний двигун і швидка автоматика дають можливість розгону авто з нуля до сотні за чотири з половиною секунди при максимальному рівні швидкості 275 кілометрів на годину. Подібний двигун встановлений на моделях GS F (читайте про цю модель на 2017god.org.) і RC F.

Підвіска абсолютно незалежна багатоважільна підвіска, гальмування дисковий (спереду 6 циліндрів, а ззаду 4), також в наявності електричний підсилювач рульового керування.

Ціна нового LC500 2017 досі невідома, але думаємо і так зрозуміло, що дешево преміальне купе коштувати вже точно не буде. Також не забуваємо, що про все модельному ряду Лексус 2017 року можна прочитати детально на 2017god.org.

7c297b015f666f00e4751d56a66d1679 Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ500b75f8580b52681210ef73696525eb474 Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ500b55b30b10e62eb65f53fc50fb4112b19 Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ5004874c9dd8b587853872aef4d9d69d217 Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ50081392005658784d9d48721c46f2def77 Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ500 (2 votes, average: 3,00 out of 5)
71f4e1a000e13b82d48268934b264ff8 Lexus LC500 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни на Лексус ЛЦ500Завантаження…