Легке метро в Підмосков’ї 2017: схема, план, станції, останні новини

Ще в 2013 році влада міста Москви почали вести розмови про те, щоб придумати абсолютно новий підхід до перевезення пасажирів з однієї точки міста в іншу. У зв’язку з тим, що навантаження на транспорт у столиці надзвичайно висока, щодня утворюються кілометрові пробки, а метро просто не справляється з потоком людей в годину-пік.

Саме для розвантаження транспортних гілок почне свою роботу легке метро в Підмосков’ї 2017 року. Після запуску системи” москвичі зможуть без особливих зусиль добиратися в потрібну точку мегаполісу, долаючи при цьому значні відстані.

Коли планують розпочати будівництво

Протягом двох років плани уряду щодо легкого метро трималися в найсуворішому секреті, і тільки в кінці 2015 року росіяни дізналися, що реалізація проекту заплановано на 2017 рік. Начальник ГУАГ Московської області Владислав Гордієнко навіть показав план майбутніх будівель.

На даному етапі проект вже пройшов всі підготовчі стадії, кошторис порахована. Правда справа “застрягло” на стадії фінансування, але губернатор упевнений, що до початку будівництва інвестори знайдуться, адже проект дійсно має дуже важливе не тільки економічний, але і соціальний характер.

Які міста об’єднає легке метро? Схема

64a02a3fd10189c70a4ba41f36b4a487 Легке метро в Підмосковї 2017: схема, план, станції, останні новини

У 2016 році влада оприлюднила деяку інформацію, яка показала, які міста Підмосков’я з’єднають залізничними шляхами. За задумом транспортні лінії зв’яжуть:

  • У північно-західному районі Підмосков’я такі міста, як Долгопрудний, Химки, Красногорськ.
  • У північно-східній частині Реутов, Балашиху, Фрязіно, Корольов і Митищі.
  • У південно-західному районі Підмосков’я об’єднають міста Подольськ і Одинцово.
  • У південно-східній частині Раменське, Люберці, Домодєдово, Видне, Жуковський.

Побудовані станції розмістять на поверхні землі, тобто на відкритому повітрі. Що стосується пересадочних вузлів, то вони опиняться всередині спеціальних тунелів. Склади будуть складатися максимум з п’яти вагонів. Оздоблення станцій нового метро, а також складів виконають в єдиному стилі.

Рух транспорту

Після того, як легке метро запустять, жителі Москви і прилеглих міст відчують всі його переваги, головною з яких є мобільність.

Столиця стане в один ряд з іншими великими мегаполісами, що володіють розвиненою транспортною системою (Китай, Америка, Японія). Склади по лінії будуть слідувати з мінімальною швидкістю 45 км/год, хоча при необхідності машиніст може розігнати машину до 100 км/год.

8c7fba31e07121377114c9eed51b8b4c Легке метро в Підмосковї 2017: схема, план, станції, останні новини

Незважаючи на невелику швидкість, чиновники запевняють, що графік руху вони складуть таким чином, щоб кожен пасажир встигав дістатися до кінцевої станції. Навіть у години максимальної завантаженості склади будуть ходити гранично швидко — через кожні 4 хвилини.

Загальна протяжність залізничних шляхів складе 240 кілометрів. Зазначимо, що протяжність всіх московських ліній метро не на багато відрізняється від озвученої цифри — 290 км.

Коли запустять першу гілку?

Вже ближче до 2018 року стане відома детальна схема легкого метро. Оприлюднення цієї інформації буде пов’язано із завершенням будівництва першої лінії, яка з’єднає такі міста, як Домодєдово, Раменське і Подільська. На сьогоднішній день відома схема зупинок по даному маршруту:

  • Мікрорайон “Коники”
  • Площа “Весняна”
  • Подольськ
  • Нове Домодєдово
  • Аеропорт Домодєдово
  • Тупицино
  • Костянтинове
  • Іванівка
  • Раменське

Вартість даного проекту

61d768666bc666cdfc9ca1621156792b Легке метро в Підмосковї 2017: схема, план, станції, останні новини

Спочатку озвучена сума, яку планували витратити на будівництво 240 кілометрової гілки легкого метро, прирівнювалася до 250 мільярдів доларів.

Але вже в 2014 році ця цифра збільшилася ще на 50 мільярдів доларів з тієї простої причини, що кошторис перерахували, виходячи з діючих розцінок. Ця сума була виділена з державного бюджету. Крім державних вкладень, проект підтримує ряд меценатів, які зацікавилися проектом легкого метро:

  • Німеччина — компанія “Siemens”
  • Канада — компанія “Bombardier”
  • Росія — “Уралвагонзавод”
  • Франція — компанія “Alstom”.

Це далеко не весь список інвесторів, охочих вкласти власні кошти в Підмосковне метро. Так група компаній “Мортон” має намір надати 270 мільйонів євро на будівництво гілки метро, яка прокласти шлях від новобудов компанії до міста Видний.

Легке метро: плюс і мінуси

Якщо розглядати цей проект з різних сторін, то можна визначити ефективність будівництва, як з позитивної, так і негативної точки зору. Головними перевагами легкого метро виступають:

  • Відносно недороге будівництво — наземні конструкції зводити простіше і швидше, при цьому вони обходяться в 3-5 разів дешевше, ніж підземні станції.
  • Не потрібно рити глибокі котловани і переносити підземні комунікації.
  • d5577775e5b64eed0f43746239ec09eb Легке метро в Підмосковї 2017: схема, план, станції, останні новини

    До негативної сторони проекту відносяться:

  • Постійно діючий шум, який лунає від складу, що рухається по рейках.
  • Великі витрати, спрямовані на обслуговування та ремонт шляхів під час несприятливих погодних умов.
  • Перетворення ландшафту місцевості.
  • Зазначимо, що легке метро Москви вже функціонує. Так у 2003 році почала свою роботу Бутовська лінія, яка є продовженням Серпухово-Тимірязєвської лінії метро. Легке метро є відмінним способом пересування для москвичів, які живуть у віддалених районах столиці. На будівництво цієї гілки пішло близько 2 років, а внутрішні роботи по обробці станцій завершилися лише в 2004 році.

    Відео-новину