Легке метро в Підмосков’ї 2017: схема і новини

У 2017 році в околицях столиці збираються відкрити наземне швидкісне метро. Його основне завдання – розвантажити автомобільні траси та залізничні шляхи, які ведуть до аеропортів Внуково, Домодєдово і Шереметьєво. Про це заявив губернатор Московської області Андрій Воробйов. Перший ділянку транспортної магістралі почнуть будувати в 2017 році. Спочатку метробудівники запланували п’ять напрямків руху поїздів.

Але в минулому році схему метро змінили. До неї додали пару ліній сумарною довжиною 250 км і 50 зупинок. Більшість нових станцій стануть пересадочними вузлами і будуть перетинатися з основними автошляхами. Понад 57 км ліній метро розташуються в межах столиці, з’єднавши деякі зупинки Московського метрополітену.

9bc8e25f2b3fbcc11e6bf5e607e5be5a Легке метро в Підмосковї 2017: схема і новиниЛінії наземного метро значно розширять транспортну мережу столиці

Схема легкого метро в Підмосков’ї

Згідно із затвердженою схемою метро з’єднає:

  • У Північно-Західній частині регіону — Химки, Красногорськ, Долгопрудний.
  • У Північно-Східній – Фрязіно, Корольов, Митищі, Балашиху, Реутов, Ивантеевку.
  • У Південно-Східній – Видне, Раменське, Жуковський, Люберці, Домодєдово.
  • На Південно-Заході – Одинцово, Подольськ.

Влада збирається почати втілення проекту із запуску першої лінії, яка з’єднає Домодєдово, Подольськ і Раменське. Вона пройде через такі зупинки:

  • Мікрорайон Коники
  • Площа Весняна
  • Подольськ
  • Нове Домодєдово
  • Тупицино
  • Костянтинове
  • Іванівка
  • Раменське

593be93769059de12f9557d5622da41e Легке метро в Підмосковї 2017: схема і новиниБудівництво легкого метро обійдеться росіянам в 250 млрд рублів

Нові станції наземного метро побудують в одному стилі. Сучасні поїзди зможуть розганятися до 100 км/год, що забезпечить зручний розклад руху. Період очікування поїзда не перевищить 4 хвилин навіть у годину пік. На думку фахівців, новий транспорт зможе перевозити до 10 тисяч чоловік в день. За попередніми підрахунками, будівництво транспортного комплексу обійдеться державі в 250 млрд рублів. За реалізацію проекту відповідає ВАТ «Російські залізниці».