Легке метро 2017. Схема метро в Підмосков’ї, Балашисі, Хімках, Чільне

871c7d4bf121a81edba809ca96de2e2b Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, Чільне

Щорічно збільшується чисельність населення Москви і прилеглих міст, великих і малих, зростає навантаження на транспорт, в годину-пік автодороги перетворюються в стоячі затори. Особливі незручності пов’язані з проїздом до аеропортів та залізничних вокзалів, пасажири змушені виїжджати туди за кілька годин до відправлення. Легке метро 2017 стане великою підмогою для густонаселених районів Підмосков’я, воно має на чверть розвантажити автошляхи, дозволити населенню без праці і витрат зайвого часу долати чималі відстані.

Схема легкого метро Підмосков’я 2017

Цей вид транспорту є внеуличным, його можна поставити в ряд між легкорейковим трамваєм і традиційним метрополітеном. Лінії, в основному, проходять по відкритих поверхонь, частково за тунельним ділянок, звичайне число вагонів – від 2-х до 5-ти, в годину-пік пасажиропотік може досягати 20 тис. чоловік в одному напрямку. Якщо поглянути на прокладку майбутніх шляхів, стане зрозуміло, що вони охоплять практично всі довколишні підмосковні населені пункти. Легке метро в Підмосков’ї схема 2017 малює в напрямках:

  • північно-західному, це Красногорськ, Химки, Долгопрудний;
  • північно-східному – Фрязіно, Корольов, Митищі, Пушкіно, Реутов, Балашиха;
  • південно-східному – Люберці, Жуковський, Раменське, Видне, Домодєдово;
  • південно-західному – Одинцово, Подольськ.

По шляху проходження будуть охоплені і невеликі населені пункти, загальне число зупинок досягне 50-ти, а сукупна довжина легких шляхів – близько 245 км. Для порівняння: московське метро має загальну довжину шляхів близько 290 км.

Почнеться реалізація грандіозного плану в 2017 році, весь комплекс робіт повинен закінчитися до 2028-му, з його завершенням, доступ до аеропортів столиці – Домодєдово, Внуково, Шереметьєво і Раменскому стане швидким і комфортним, буде забезпечений зручний під’їзд до станцій московського метро.

Попередня вартість майбутніх робіт – близько 250 млрд. рублів, передбачається, що 1/5 витрат забезпечать приватні інвестори.

Черговість будівництва легкого метро

За затвердженим проектом, будівництво легкорейкового шляху буде вестися поетапно. Початок покладе прокладка шляхів у південному напрямку, вона з’єднає Подольськ і Раменське, пройде через Домодєдово. Наступне на черзі – легке метро в Балашисі, за схемою 2017 це східна хордових лінія, вона простягнеться від Раменського, через аеродром Раменське, Жуковський, Томилино, Люберці, Залізничний. Третя за планом – північна хордових лінія, яка стартує в Митищах, далі маршрут піде через Корольов, Ювілейний, Пушкіно, Ивантеевку, Фрязіно, Щелково, Балашиху, із заходом в столицю. Четвертий, заключний, етап – західна хордових лінія. Легке метро в Хімках за схемою 2017 пройде по цій дільниці, крім того, торкнеться Митищ, Долгопрудного, аеропорту «Шереметьєво», далі – Химки, захід у Москву, а після – Путилово, Красногорськ, Одинцово, аеропорт «Внуково», Остафьєво, Щербинка, і кінцева станція – Подільськ.

Транспортні коридори прокладалися за маршрутами, які вимагають найменших втрат, тобто стосуються незначної кількості зносів приватних і державних будівель. Загальна картина складена, але ще не підтверджена фахівцями і не виносилася на офіційне обговорення громадськості. Для остаточного підтвердження буде оголошено конкурс на розробку концепції легкого метро 2017. Першу лінію припускають завершити вже в 2018, другу – до 2022 року.

Переваги і недоліки легких шляхів

Якщо проаналізувати, наскільки ефективними є будівництво та подальше обслуговування колій, призначених для легкого метро, можна виявити як переваги, так і недоліки. Перевагами є:

  • не надто витратне будівництво – наземні конструкції при прокладці займають менше часу і обходяться в 3-5 разів дешевше, ніж підземні метро;
  • не потрібно копання глибоких котлованів і не виникає питання про перенесення підземних комунікацій.

До мінусів можна віднести:

  • шум, що супроводжує рух по рейках, правда, його можна частково усунути, встановивши протишумові екрани;
  • чималі витрати, пов’язані з ремонтом і очищенням шляхів при несприятливих погодних умовах, необхідність застосування заходів проти зледенінь та снігових заметів у зимовий час;
  • зміна ландшафту місцевості.

У Москві вже є досвід з будівництва легкого метро, з початку грудня 2003 року успішно функціонує перша черга Бутовського напрямки, вона фактично є продовженням Серпуховско-Тимірязєвської лінії метрополітену. Легке метро стало відмінною альтернативою пересування для мешканців віддаленого району Москви. Її будівництво тривало трохи більше півтора років, щоправда, внутрішня обробка службових приміщень тривала ще і в 2004 році.

Легке метро в інших країнах

У Росії намічено подальше будівництво цього сучасного виду міського та приміського сполучення. Зокрема, у планах його прокладка в містах Сочі, Краснодарі, Воронежі, Ульяновську. В основному легке метро має прийти на зміну міським залізничним коліям.

Раніше планувалося впровадження рухомих складів у деяких українських містах, конструкторським бюро імені Антонова була розроблена національна автоматизована система РАДАН, заснована на використанні лінійного електродвигуна. Але поки немає ніяких відомостей навіть про експериментальних розробках системи.

У світовій практиці широко застосовується легке метро, спроектована за французькою системою VAL, в перекладі на російську мову це звучить «автоматичний світлий корабель». Швидше за все, таку назву виробники дали системі за те, що пасажирські платформи захищені від шляхів прозорими перегородками для запобігання нещасних випадків. Такими метро користуються також в Бельгії та Швейцарії. А лондонці експлуатують Доклендское легке метро.

Наземне легке метро має шанси на підвищення популярності, так як воно володіє підвищеною місткістю, не надто складним процесом прокладки і цілком сучасним, витонченим зовнішнім виглядом. На відміну від класичного метро, дизайн станцій спрощений і не представляє інтересу з точки зору естетики. Зате і вартість їх не йде ні в яке порівняння з художньо оформленими, не схожими між собою прекрасними московськими підземками. Головне своє призначення, тим не менш, вони виконують, тому напевно увійдуть в широке застосування. Про інші нововведення в столиці читайте на сайті 2017god.org.

addd7a7d30d1ee19bb12f44c6a6f4e64 Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, Чільнеa3d52c44145521504fc2d3cca595597c Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, Чільнеcc9ce25c50f34eb9aba433f9fed203a3 Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, Чільне6d372167dd687abcf746c62aed5d2a42 Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, Чільнеc91eaa050dedadf8ee2830432c12136c Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, Чільне (1 votes, average: 5,00 out of 5)
bafd451020e832a6a97ad9eec0058208 Легке метро 2017. Схема метро в Підмосковї, Балашисі, Хімках, ЧільнеЗавантаження…