Компенсація за затримку рейсу в 2017 році. Вартість у РФ

4d1c680f0d54df98db54a028907acb5d Компенсація за затримку рейсу в 2017 році. Вартість у РФ

Фахівці нагадують всім росіянам про те, що у 2017 році вони мають повне право вимагати компенсацію за затриманим виявився рейс. У разі, коли перевезенням займається європейська компанія, сума може бути вельми значною, тоді як штраф вітчизняних «транспортувальників» стане набагато скромніше. У результаті будь-який пасажир самостійно вирішує, чи варто процес відшкодування моральних збитків майбутніх нервів. Але перед тим як прийняти остаточне рішення, слід оголосити якою саме може виявитися компенсація за затримку рейсу в 2017 році.

Що очікувати від європейського перевізника?

Не так давно керівництво уповноваженої організації ЄС щодо захисту прав авіапасажирів виступило з докладними роз’ясненнями, як саме відбуватиметься процес повернення коштів за зайві години, проведені в аеропорту. Дуже важливо при цьому, щоб виконувалося лише одну головну умову: прибуття в місце призначення повинно здійснюватися із запізненням щонайменше на 3 години. Подібне уточнення стосується як прямого, так і стикувального рейсу будь-якого європейського перевізника. У випадку реально зафіксованого запізнення авіакомпанія зобов’язана виплатити пасажирові завдані збитки. При цьому претендувати на відшкодування зазначених коштів можуть не тільки європейські пасажири, але й представники будь-якої іншої держави.a4f07ad447a8c3a48f4ee14bb38917ee Компенсація за затримку рейсу в 2017 році. Вартість у РФ

На території країни члена ЄС взаємовідносини між перевізником і пасажиром регулюються за допомогою постанови №261/2004 Ради Європейського Союзу та Європейського парламенту. На підставі цього документа розраховується і сума компенсації. Правда, доведеться враховувати і дальність самого польоту:

  • до 1,5 тис. км – 250 євро;
  • від 1,5 тис. км – до 400 євро;
  • від 3,5 тис. км – до 600 євро.

Найбільша компенсація у 600 євро виплачується в разі затримки польоту понад ніж на 4 години, і його відстань перевищуємо 3,5 тис. км. Якщо після прибуття в місце призначення затримка виявилася лише від 3 до 4 годин, пасажирам варто розраховувати на половину зазначеної раніше суми.

Туристам можуть запропонувати альтернативний рейс в потрібну точку призначення, який прибуває трохи пізніше початкового варіанту. У такому разі авіакомпанії доведеться виплатити 50% від перерахованих вище сум.

На даний момент у мережі можна розкопати чимало сервісів, де вдасться відшукати більш детальну інформацію щодо переліку документом, необхідних для складання претензії до перевізника і вимогу у нього матеріальної компенсації. Самому клієнту при цьому залишиться лише звернутися в авіакомпанію або найняти для такої роботи відповідальна особа.

Компенсація від російського перевізника чи варто вірити в диво

На думку досвідчених експертів, лише з європейськими перевізниками і можна домовитися щодо виплати хоч якоїсь компенсації з-за затримки рейсу. Російський авіаринок в цьому плані виглядати вельми сумно. Але, про все по порядку.625e149843e3efdd66e55ace5631661f Компенсація за затримку рейсу в 2017 році. Вартість у РФ

Якщо з якихось причин затримуються рейси вітчизняних авіакомпаній, то згідно з чинним Повітряним кодексом РФ, перевізник зобов’язаний відшкодувати пасажирові 25% від суми МРОТ за кожну годину прострочення вильоту. Якщо згадати, що нинішня величина мінімального розміру оплати праці дорівнює 6504 рубля, тоді за одну годину «простою» виходить 1551 рубль. У підсумку, якщо раптом на 12 годин затримується виліт в Туніс, авіакомпанія зобов’язані виплатити всім очікують пасажирам більше 18 тис. рублів. Чим не добре?! І тут настає момент найбільшого розчарування. Виявляється, в Росії МРОТ МРОТу ворожнечу і в цьому випадку використовується та ж абревіатура, але тільки для розрахунку штрафів та інших компенсацій. До речі, величина такого спеціального МРОТа дорівнює 100 рублів. Чи Не правда, приваблива пропозиція!

З 2017 року суть виплати «спізнюються» компенсацій авіакомпаніями буде трохи змінена. Наприклад, якщо мова йде про чартерному рейсі, пасажиру доведеться пред’являти претензію туристичній фірмі, де видавалася сама путівка. Та, у свою чергу, перенаправить отриману заявку перевізнику, який буде самостійно приймати рішення щодо потреби виплати необхідної компенсації. Якщо бажаний для пасажира результат не настає, слід звернутися до суду. Правда, на цьому етапі більшість фахівців пропонують просто забути про інцидент, так як «шкурка вичинки не варта». Виходить, що за бажання докопатися до істини ні в чому не винні туристи більше втратять протягом всієї судової тяганини, ніж отримають в результаті від авіакомпанії, що заподіяла незручності.

Варто також додати, що при розрахунку точної суми компенсації в Росії, береться до уваги тільки втрачене нічний час. Приміром, якщо людина повинен був полетіти вранці, а зробив це ввечері, то ніч він все одно проведе у раніше заброньованому готелі. Якщо ж «в прольоті» виявилася ціла ніч, то компенсація за неї дійсно буде, правда, дуже вже незначна – 1-2 тис. рублів залежно від вартості самого туру. Спробувати довести в суді моральну шкоду, заподіяну пасажиру за 12 годин, проведених в аеропорту, і всього нервового напруження, супроводжуваного людини в зазначений період, практично неможливо. Тому експерти вважають, що не варто навіть намагатися добитися адекватного вирішення питання. У результаті виходить, що не завжди людина, що опинилася на боці правди, може отримати за це гідну компенсацію.

Існує перелік незалежних від перевізника причин, коли пасажири не мають права вимагати відшкодування моральної шкоди. Це стосується негоди, форс-мажорній ситуації або інших незапланованих результатів.47681b61505440a932a3ee4dbde1fafa Компенсація за затримку рейсу в 2017 році. Вартість у РФ

Перелік документів, необхідних для подання заявки

Якщо все-таки комусь захотілося подібним чином провчити дії перевізника, потрібно заздалегідь подумати про наявність переліку таких документів:

  • копії, які підтверджують, що право на виплату грошових коштів;
  • претензії на отримання компенсації.

Згідно з діючими нормами Повітряного кодексу РФ, точніше статті 126, пасажир має повне право скласти та надіслати претензію в авіакомпанію особисто або за допомогою рекомендованого листа, протягом наступних 6 місяців з моменту інциденту. Подавати документи необхідно представництво самого перевізника, розташоване в аеропорту. Авіакомпанія зобов’язана розглянути подані документи протягом наступних 30 днів з моменту його відправки. У тому разі, якщо було прийнято рішення проігнорувати заявку, сміливо вирушайте в суд. До поданого позову краще докласти копії авіаквитка з відміткою про те, що рейс було затримано або скасовано, а також всіх рахунків про понесених з-за цього збитків (за готель, телефонні переговори або харчування), письмову заявку, надіслану перевізнику і його відповідь, якщо такий був. Вартість у РФ судового процесу виявиться набагато менше, ніж у Європі, але сподіватися на позитивну відповідь все ж можна.

Виходячи з описуваної інформації залишається додати, що очікувати виплату компенсації за затримку рейсу під час авіаперельоту від перевізника просто необхідно, але сам процес інколи може не коштує виїденого яйця, і затягнутися на довгі місяці судових розглядів.