Карта метро Москви 2017: нові станції та перспективи розвитку

Інтенсивне збільшення кількості жителів Москви і її області поставили керівництво міста перед необхідністю більш стрімкого розширення карти московського метро в 2017 році.

Безперешкодне переміщення по мегаполісу не завжди можливо з допомогою наземного громадського транспорту, найгостріше це відчувається в ранкові та вечірні години пік. Тому метрополітен, як не дивно, є чи не єдиним способом дістатися в потрібне місце в установлений строк. Як наслідок, зведення нових станцій метрополітену вельми активно обговорюється урядом.

Планується, що їх список в московському метро в 2017 року поповниться тридцятьма вісьмома невідомими до цього найменуваннями. Це значно зменшить пасажиропотік і завантаженість на вже існуючих напрямках.

Всі зміни схеми метро Москви зі споруджуваними станціями проходять в рамках державної програми «Розвиток транспортної системи» розрахованої на строк 2012-2020 роки. Згідно з нею відбувається модернізація вже наявних об’єктів і будівництво нових. Шістдесят чотири станції повинні змінити схему московського метро до 2020 року.

Передбачувана схема розвитку метро до 2017 року

Починаючи з 2012 року, були проведені значні зміни на карті метрополітену Москви.

Відбулося відкриття напрямів:

  • «Вихіно»-«Жулебіно»;
  • «Діловий центр» – «Парк перемоги»;
  • «Желебино» – «Котельникі»;
  • «Червоногвардійська» – «Алма-Атинська»;
  • «Митино» – «П’ятницьке шосе»;
  • «Новогирєєво» – «Новокосіно»;
  • «Вулиця Старокачаловская» – «Бітцевський парк»;
  • «Південно-західна» – «Тропарево»

Почали свою діяльність «Лермонтовський проспект», «Желебино», «Котельки» і «Технопарк». Станція «Мар’їна Роща» оновилася ще одним холом.

Очікується, що в поточному році пасажири почнуть користуватися станціями «Бутирська», «Діловий центр», «Ломоносовський проспект», «Мінська», «Петровсько-Разумовська», «Петровський парк», «Раменки», «Саларьево», «Фонвизинская», «Ховрино», «Ходинське поле», «Хорошовка», «Шелепиха». Вони кілька видозмінять «Люблінсько-Дмимитриевскую» гілку, «Серпухово-Тимирязенскую», «Калининско-Солнцевскую», Третій пересадочний контур, «Таганскую» гілку, «Сокольническую» і «Замоскворецкую». Передбачається, що пасажиропотік на перерахованих вище станціях буде становити від 55 до 245 тисяч осіб. Завдяки початку їх роботи наземний громадський транспорт стане більш доступним і кілька оптимізуються маршрути його пересування.

Плановані зміни

Поступова робота над картою сучасного метрополітену протягом 2017 року передбачає певні оновлення в його структурі.

Калининско-Солнцевское напрямок московського метрополітену поповниться станціями «Очаково» (імовірно з двома холами), «Мічурінський проспект», «Говорово» (місцезнаходження північ «Солнцева»), «Борівське шосе», «Солнцево», «Новопеределкіно». Метро «Рассказовка» також з’явиться на схемі 2017 року.

А «Окружна», «Верхні Лихобори», «Селигерская» будуть працювати на Люблінсько-Дмитрівській лінії. Ці зміни зроблять можливість добиратися в північно-південному напрямку Москви без пересадок більш ніж 150 тисячі осіб і розвантажать Коровское і Дмитрівське шосе.

«Лухмановская», «Косіна», Некрасовска», «Окская вулиця», «Стаханівська», «Нижегородська вулиця», «Південно-Східна», «Вулиця Дмитрівського» з’являться на схемі Кожуховской гілки московського метрополітену в 2018 році. Скористатися ними зможуть близько 170 тисяч пасажирів щодня. Однією з найбільш очікуваних є станція «Лухмановская», пасажиропотік якого становитиме приблизно 160 тисяч осіб.

Новими станціями зможуть скористатися пасажири Третього садивного контуру. «Авіамоторна», «Нижня Маслівка (приблизно три сотні тисяч людей щодня), «Рубцовская», «Лефортово», «Нижні Мневники» і «Вулиця Народного ополчення» почнуть свою роботу в 2018 році.

Реконструкція наявних об’єктів метрополітену

Зведення нових станцій метрополітену це дуже дороге заняття як фінансових витрат, так і по використанню трудових ресурсів. Для їх економії досить виправдана реконструкція та модернізація вже існуючих об’єктів метрополітену.

Наприклад, у 2016 році очікується відкриття після ремонту станції «Бауманська». Наступні на черзі — «Ризька» і «Фрунзенська», планується, що там будуть встановлені нові ескалатори.

На зведенні нових ділянок ліній метро на 350 різних ділянках працюють понад сорока тисяч робочих в постійному режимі. Нові тунелі прокладаються за допомогою двадцяти дев’яти тоннелепроходнических щитів.

За словами глави стройкомплекса Москви Марата Хуснуллина, оцінити діапазон розгорнутих робіт на сьогоднішній момент досить складно. Темп зведення нових станцій і реконструкція існуючих дуже високий, і знижувати його найближчим часом ніхто не має наміру. Влада Москви чітко розуміють, що своєчасне введення в експлуатацію оновлених ділянок метрополітену є дуже важливим і необхідним.

Як будується станція метро «Рассказовка»