Jaguar F-Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

afe5f28df9eb39af2638d807deca8e1b Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

Ще в кінці 2014 року, ми чули інформацію, що Jaguar був зайнятий створенням нового діапазону для F-Type. Звичайно ж, це було незадовго до того, як шпигунські фотографії нового F-Type SVR з двома дверима спливли в інтернеті. Пізніше журналісти повідомили про те, що дилери зібрали список клієнтів, які прагнуть якнайшвидше придбати авто, як тільки воно буде запущено. Більше зображень від шпигунів було на тестової сесії в Нюрбургринзі. Потім стався витік інформації зі специфікаціями. І тепер, розробники підтвердили, що в результаті меншого ваги, більшої потужності, а також поліпшеною аеродинаміки на світло виходить родстер SVR.

Якщо ви не знали, то SVR означає SVO/R. R є досить очевидною приставкою в контексті спортивного автомобіля, але, мабуть, не всім про це відомо. Це акронім для спеціальних операцій у галузі транспортних засобів, команда найняла кращих інженерів, відповідальних за модель Jaguar Land Rover. Можливо, ви згадаєте і модель Range Rover Sport SVR.

Отже, що ж відбувається, коли SVO застосовує високоефективне ноу-хау в спортивному автомобілі? Відповідь проста: це буде найшвидший автомобіль від Ягуар, який ви коли-небудь спостерігали.

Екстер’єр родстера

Новий Jaguar F-Type 2017 дуже гарний автомобіль і з цим дуже важко не погодиться. Пропорції авто йдуть з високими бічними частинами, гладкою лінією даху і короткими свесамі. Це відмінне поєднання агресії і елегантності, тільки з правильним кількістю прикрас.

SVR побудований з функціональними модифікаціями, які дозволяють провести збільшення притискної сили і зменшення опору. Натхненням такий розробки став обмежений випуск F-Type Project 7.

Автомобіль отримав велику передню частину. Бічні повітрозабірники охолоджують великі гальма, отвори спідниць знаходяться позаду крил. Великий спліттер стирчить від підборіддя авто, а під плоским андербоди розташовується переглянутий задній дифузор і вихлопні труби.

Крило моделі зроблено з вуглецевого волокна, яке активно розширює авто для отримання додаткової притискної сили і для більш високої максимальної швидкості (потрібно активувати режим V-Max). Дверні ручки також розташовані так, щоб здійснювалося менший опір. На жаль, автомобіль не має систему при перекиданні D-Type, як на Project 7. Однак ви отримаєте 20-дюймові легкосплавні колісні диски доступні кілька стилів) і парочку значків SVR в різних місцях.

Інтер’єр Jaguar F-Type SVR 2017

Всередині нового Jaguar F-Type SVR, так само, як і на меншій моделі F-Type. Матеріали, правда, будуть оновлені. Всередині виконано все досить барвисто і не нагадує типовий салон спорткара. Розкіш починається з триспицевого багатофункціонального рульового колеса, яке обтягнута натуральною шкірою і прикрашений підрульовими перемикачами з анодованого алюмінію. Сидіння зручні з чудовою підтримкою, і поставляються з стьобаною шкірою і контрастною строчкою (функція нагріву не є обов’язковою). Колір навколишнього освітлення налаштовується, а букви SVR можна знайти на підголівниках і на дверних порогах темно-полірованою алюмінієвою обшивкою.

Смарт-вхід, дистанційний кнопковий стартер, і двозонний кліматичний контроль є стандартними. Також ви можете отримати звукову систему на 770 ват від Meridian з наявністю:

  • сенсорного екрану;
  • SiriusXM;
  • HD Radio.

Додаток Jaguar InControl з’єднує ваш смартфон з авто, тоді, як Jaguar InControl Protect пропонує аварійні послуги. Користувачі Apple мають можливість користуватися функціями віддаленого доступу, такими, як дверні замки, стан рівня палива і запуск двигуна.

SVR виглядає виграшно за рахунок різних напівавтономних функцій безпеки, включаючи адаптивні фари (плюс біксенонові елементи освітлення і світлодіодні фари денного світла), систему захисту пішоходів, моніторинг сліпих зон дзеркал заднього огляду, систему відстеження заднього ходу, а також світлодіодні задні ліхтарі.

Технічні характеристики

Для того, щоб зрозуміти перспективу SVR, давайте поглянемо на поточний F-Type. Базова модель оснащена 340 кінських сил, тоді, як F-Type S поставляється з 380 кінськими силами.

Також, ми маємо F-Type R, який упакований 5,0-літровим V-8 з наддувом і вичавлює 550 кінських сили. З допомогою повного приводу розгін до сотні на годину займає 4,1 секунди. Максимальна швидкість оцінюється в 300 кілометрів на годину.

Нарешті, є Project 7, який використовує той же 5,0-літровий V-8, але додає додаткові 17 кінських сил.

Новий Jaguar F-Type SVR 2017 підвищить ставку за рахунок нової потужністю 575 кінських сили, що на 8 коней більше, ніж на Project 7.

Розгін до сотні займає 3,7 секунди, що майже на півсекунди швидше, ніж характеристики Р. Швидкість оцінюється в 312 кілометрів на годину.

F-Type і F-Type S пропонуються з механічною коробкою з шістьма швидкостями і RWD, на SVR ви цього не знайдете. Натомість встановлено вогнедишний восьмициліндровий агрегат з восьми-ступінчастою автоматичною трансмісією з адаптивною технологією і динамічним режимом запуску в якості стандарту.

Система повного приводу передає більшу частину свого крутного моменту на задню вісь при нормальних умовах водіння, але буде змінюватися до 90 відсотків на передню, якщо це необхідно. Інші функції включають в себе активну векторизацію крутного моменту, а також активний електронний диференціал, який інтегрується з автоблокировочной системою. Установки забезпечують стабільність і регулювання тягового зусилля для оптимального розподілу крутного моменту.

Крім того, SVR пропонує оптимальне співвідношення ваги у порівнянні зі стандартною моделлю. Починаючи з алюмінієвого корпусу, розробники додали колеса, виготовлені з кованого алюмінію, економлячи більше 13 кілограмів у цьому процесі. Опціональні вуглець-керамічні гальма втратили більше 20 кілограм з великою кількістю алюмінію. В наявності також титанові вихлопні труби, які економлять 15 кілограм, не кажучи вже про активний перепускному клапані.

F-Type має оптимальний розподіл ваги завдяки передислокації важких предметів, таких, як резервуар батареї і склоочисник рідини, обидва з яких розміщені в задньому напрямку. Попереду подвійний поперечний важіль підвіски виконаний з кованого алюмінію і оснащений адаптивними амортизаторами, які можуть налаштувати окремі компоненти до 100 разів у секунду. Задня підвіска також була переглянута і пропонують більш жорстке виконання. Гума Pirelli P-Zero буде відповідати за поведінку на дорозі.

Рульове управління електромеханічне, а масивні гальма зі стандартними дисками з розміром 380 мм спереду і 376 мм в задній частині. Вибираючи вуглець-керамічні установки, ви отримаєте 398 мм у фронтальному напрямку і 380 мм ззаду, що створює саме потужне гальмування, яке коли-небудь було на Ягуарах.

Ціни нового Jaguar F-Type SVR 2017 будуть починатися від 128 800 доларів, і повинні включати в себе широкий спектр пакетів для моделювання, розкоші і технологій. Серед конкурентів моделі відзначимо Aston Martin V12 Vantage S Roadster і Porsche 911 Turbo S Cabriolet. До речі, про новому модельному ряді від Порше ви можете детально дізнатися на 2017god.org.

d1d3165f7ab3512be2df98f04c37d698 Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціниc123956022df2f30341b208124996d9c Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни91ba03d9cf744a3770e2d4d46ff8edb3 Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни5944c8d20846de64861948a713897391 Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни2a28211837c60ceb5a3f20f31a1d6f6d Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни (1 votes, average: 5,00 out of 5)
d1acbfec7b92ac3866f783f5f91af2b2 Jaguar F Type SVR 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціниЗавантаження…