Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад

b7a8b08541bef1c717e5df7512137150 Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад

У світі є різна кількість гоночних серій, але лише одну з них мріють потрапити практично всі пілоти. Формула-1 воістину «королівські гонки», історія яких просякнута досягненнями великих гонщиків. Кожен рік на кращих світових трасах проводяться етапи Формули, щоб отримати право на прийняття даного заходу потрібно чимало розщедриться. Крім престижу в цій серії крутяться величезні грошові кошти, контракти скажені і зрозуміло виробництво болідів також обходиться не дешево. Щоб потрапити у Формулу-1 потрібно володіти величезним потенціалом, і пройти всі молодіжні дивізіони на ряду з картинговыми гонками. Також, бували випадки, коли вирішувала всі фінансова сторона і наявність потужного спонсора, адже багато країн розкручують свого пілота. Останні роки інтерес до Формули трохи знизився, це пов’язано з низькою конкуренцією серед команд, тому, що далеко не всі можуть дозволити собі найсучасніші розробки, і звичайно якщо сильна «стайня» догляне талановитого хлопця, вона відразу ж його переманить в свої ряди. Наступний сезон Формуды-1 в 2017 році обіцяють бути по-справжньому інтригуючим, адже очікується боротьба відразу між декількома гонщиками, плюс до цього один з етапів повинен пройти в Росії.

Історія Формули-1

Першим зародженням гоночної серії були європейські змагання, які проводили у двадцяті-тридцяті роки двадцятого століття. Вже починаючи з 1946 року з’явився перший регламент, а сама Формула почала функціонувати вже через рік, до неї на десять років не допускалися німці зважаючи на їх військової агресії. Через три роки формується залік світового чемпіонату, а перша гонка відбулася в британському Сільверстоуні. Через вісім років з’являється і командний залік. Однак на той час було досить світових гоночних серій, які також ототожнювалися з подібними болідами і приймалися за світову першість.

Вже з 1980 року Формула-1 стає абсолютно самостійним змаганням і очки в залік нараховуються лише за участь у цьому виді гонок. З’являються величезні контракти на телетрансляцію, а господарем королівських гонок, практично стає Берні Эклстоун. У 90-ті роки розробники вже застосовували електронні механізми створення болідів. Це суттєво зменшило вплив пілота на керування машиною і в середині 90-х багато нововведення потрапили під заборону. Лідерами серед команд на той момент вважалися «Феррарі», «Беннетон», «Макларен» і «Вільямс». Всі давні любителі Формули чудово пам’ятають неймовірне битва двох легенд Алена Проста і Айртона Сенни. У 1994 році бразилець гине і Простий, що втратив мотивацію оголошує про свій відхід. Фінансові ж вливання зростають, що призводить до того, що деякі більше не тягнуть запити серії.

Старт двотисячних ознаменовується повної доминацией Міхаеля Шумахера, який виграв титул чемпіона сім разів. У 2005 році з’явилися деякі нововведення такі як:

  • нові правила проведення кваліфікації;
  • мотор повинен був розраховуватися командою на два етапи;
  • заборона змінювати гоночну гуму під час заїзду;
  • попередні заїзди команди повинні були проводити з кількістю палива, достатнього до першого піт-стопа.

Такі нововведення повинні були підвищити видовищність, але не всі прижилося, а особливо питання про зміну гуми, адже до кінця гонки вона часто просто не витримувала навантаження. У зв’язку з частими випадками, коли боліди з однієї команди пропускають один одного в розрахунку на стан справ у чемпіонаті, керівники заборонили командні дії і тепер це карається.

У 2009 році відбувся невеликий розкол, зважаючи можливого скорочення бюджету команд до сорока мільйонів, що практично вирівняло б всі шанси в чемпіонаті. Проте, великі «стайні» були противниками такої ініціативи і погрожуючи вийти з Формули, домоглися скасування таких порядків. Часті конфлікти практично поставили серію на поріг розколу, і всерйоз сприймалася ідея про створення альтернативного змагання, але тодішній керівник «королівських гонок» покинув свій пост, і атмосфера трохи розрядилася. Сьогодні в серії виступають одинадцять команд і далі ми розглянемо яким буде календар Формули-1 в 2017 році.

c6ae69cdc001332b164d1a3bffbf9492 Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад

Чемпіон Формули-1 2015 року Льюїс Хемілтон

Розклад Формули-1 в 2017 році

На даний момент особливих нововведень на наступний сезон не очікується. Швидше за все, своє місце в серії збережуть всі двадцять один етапи у такій же послідовності. Попередня картина повинна виглядати таким чином:

  • стартує чемпіонат двадцятого березня в австралійському Мельбурні;
  • другий етап відбудеться на початку квітня в Бахрейні, а в середині місяця королівські гонки прийме Шанхай;
  • російський етап у Сочі очікується на старті травня, а через два тижні боліди будуть змагатися на трасі Барселони;
  • класичний Гран-прі Монте-Карло відбудеться наприкінці весни;
  • в кінці другого тижня літа королівські гонки переїдуть в Монреаль, а через тиждень в Баку;
  • на початку липня відбудеться гран-прі Австрії, а легендарний Сільверстоун візьме Формулу-1 через один тиждень;
  • Гран-прі у Будапешті очікується 24 липня, а в останній день місяця відбудеться етап в Німеччині;
  • гонка в бельгійському Спа відбудеться аж в кінці серпня, а на початку вересня «стайні» переїдуть на трасу в Італії;
  • «Азіатське турне» стартує у Сінгапурі 18-го вересня, триватиме до початку жовтня в Малайзії і закінчиться через тиждень в японській Судзуке;
  • через два тижні гонщики поїдуть в США, а 30 жовтня Формулу-1 прийме Мехіко;
  • фінальна частина сезону почнеться тринадцятого листопада в Бразилії, а закінчиться Чемпіонат Світу в Абу-Дабі.

Регламент Формули-1 в 2017 році

Регламент Формули-1 один говорить:

  • всі команди розробляють шасі самостійно, двигун ж можна купувати у інших винахідників;
  • з однієї «стайні» на старт виходять два пілота, при чому машини у них повинні мати аналогічний вигляд, крім номерів, якщо правила не дотримуються можливі штрафні санкції;
  • у програму етапу входять вільні сесії, кваліфікаційні заїзди і сама гонка.

У кваліфікації зобов’язана виступати два гонщика, але у вільних сесіях допускається поява і запасного пілота, який у разі форс-мажору може вийти на старт Гран-прі.

Вільна сесія заїздів триває півтори години, одна ранкова, друга денна, також ще годину гонщики прогрівають машини перед кваліфікаційним раундом. За весь час кваліфікація постійно зазнавала зміни, сьогодні ж перша частина триває вісімнадцять хвилин, друга п’ятнадцять, а завершальна вже всього лише дванадцять. Перший раунд кваліфікаційних заїздів проходить з усіма гонщиками, які самі вибирають скільки кіл їм проїхати для кращого результату, головне тут вкладеться у часові проміжки. Шість найгірших болідів припиняють боротьбу. У другому раунді шістнадцять пілотів також саме у встановлений час проїжджають свої круги, також шість невдах відсіваються. Фінальна частина кваліфікації передбачає собою вирішальні кола, де гонщики, які залишилися розподіляють місця на стартовій решітці.

За будь-які зміни в боліді під час кваліфікаційних заїздів може послідувати штраф у вигляді позбавлення десяти позицій або взагалі зсуву на останнє місце під час старту.

Зазвичай всі гонки відбуваються днем якщо це Європа, у разі, коли етапи в Америці, Азії або Австралії організатори обирають найзручніший час для трансляцій, орієнтуючись на європейську аудиторію. Пілоти повинні пройти певну кількість кіл, яке задано кожної трасою індивідуально.

За регламентом Формули-1 гонка не може тривати більше двох годин, якщо це відбувається, то коло, на якому знаходитися пілоти оголошують фінальним.

При виході на старт за п’ятнадцять хвилин до початку кола для прогрівання боліда на трасі повинні знаходиться вже всі боліди, які будуть стартувати. При прогріванні обгони заборонені, так як сам коло вважаються розминкою.

За всю гонку можна проводити необмежену кількість піт-стопів, це робиться для зміни гуми або усунення технічних неполадок. Дозаправка болідів в нинішніх умовах під забороною. Шини змінюють гонщики, як правило хоча б один раз, вибираючи два різні їх види. Коли пілот їде на піт-стоп, приїжджаючи в спеціальну зону, він повинен знизити швидкість до ста кілометрів на годину.

При поганих умовах проведення етапу, наприклад, погодних, гонку можуть припинити в цілях безпеки, також при аварії, коли всі проблеми, пов’язані з нею не усунені, вивішується жовтий прапор і виїжджає спеціальна біла машина, за якою йдуть гонщики, поки гонка не відновиться.

За перемогу в Гран-прі присвоюється двадцять п’ять очок, за друге місце вісімнадцять, третя позиція передбачає п’ятнадцять очок в особистий залік. Четверту позицію оцінюють у дванадцять очок, п’яту в десять, шосту у вісім, сьому в шість, восьму в чотири бали, і два очки і одне отримують дев’яту і десяту місця відповідно. Набрані бали йдуть також в командний залік чемпіонату.

f919651459daec485e936eba4ac0f93a Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад

Автордром в Сочі

Гран-Прі Росії в 2017 році

За попередніми даними етап в Росії відбудеться з двадцять восьмого квітня по перше травня. Чинним переможцем є Ніко Росберг. Довжина одного кола на трасі складає близько шести кілометрів, на ньому будуть знаходиться дев’ятнадцять віражів, рекордний час траси становить одну хвилину тридцять дев’ять секунд, і дев’яносто чотири тисячі.

Автодром в Сочі знаходиться в Олімпійському парку, а сам етап пройде в країні в четвертий раз. Очікується, що боліди пройдуть п’ятдесят три кола.

Зараз активно обговорюється можливість проведення гонки в нічний час доби, що як стверджують організатори, позитивно вплине на трансляції і на кількість вболівальників. Вважається, що нічний етап дуже барвисто виглядає на телевізійній картинці і це дасть свої плюси, адже подивитися гонку в такий час зможуть більше глядачів.

Гран-прі Формули-1 в Сочі аналітики вважають одним з найбільш зручних для пілотів, чому сприяє траса. На автодромі реально взяти розгін від трьохсот тридцять кілометрів до трьохсот п’ятдесяти в годину. Всього пілотам належить подолати дистанцію більше, ніж триста кілометрів. На етапі очікується сорок тисяч глядачів. При сприятливих умовах наступний російський етап пройде вночі, а угода з керівниками «королівських гонок» розрахований ще на чотири роки, тобто, як мінімум протягом цих років Формула буде приїжджати в країну. Всі квитки на етап можна придбати в інтернеті.

24b74118f18b93ed4be7e3eb16e57c4e Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад

Фото з переможною гонки голландця Макса Ферстаппена

Склади команд і фаворити Формули-1 2017 року

На даний момент конкретно на сто відсотків не можна озвучити яким складом команди вийдуть на наступний сезон, адже попереду міжсезоння. Швидше за все, якщо сенсацій не станеться, «Мерседес» збереже своїх зірок, британця Льюїса Хемілтона і німця Ніко Росберга, які до речі швидше за все будуть головними претендентами на титул. У команді розігралася не жартівлива боротьба, яка моментами переростає в справжній бій, що в принципі додають інтриги до сезону ще більше.

«Скудерія Феррарі» навряд чи змінить тандем Феттель-Райконен, який працює досить продуктивно. Однак, команда всерйоз займеться боротьбою в Кубку Конструкторів, адже домінування «Мерседеса» для такої команди це неприйнятно. Німець також розраховує поборотися за чемпіонство, до яких він так звик раніше. Фін намагатиметься увійти в трійку за підсумками сезону і допомогти команді.

Без сумніву, може здивувати і «Вільямс», у складі якого Вальтери Боттас і Феліпе Маса, другого вже сміливо можна називати «командним гравцем», а ось перший прогресує дуже швидкими темпами, і ніхто не здивується, якщо йому підкоряться декілька Гран-прі в наступному році. «Покаже зуби і австрійська команда «Ред Булл», у складі якої виступають Макс Ферстаппен і Данини Рікардо. Голландець вважається одним з найперспективніших пілотів в історії, адже нікому раніше не вдавалося виграти гонку у вісімнадцятирічному віці. Очевидно, що хлопець може наробити шуму і навіть нав’язати боротьбу за титул, враховуючи наскільки зухвало він увірвався в еліту. Не варто забувати і про гонщика «Торо Россо» Данила Квята. Росіянин вже проявив себе добротним пілотом, зайнявши місце на подіумі і цілком імовірно він спробує повторити цей успіх в 2017 році. «Форс Індія» також набирає обертів, маючи в своєму розпорядженні таких пілотів, як Серхіо Перес і Ніко Хюлькенберг, які час від часу борються за найвищі місця.

В цілому склад команд Формули-1 в 2017 році не повинен суттєво змінитися, можливі рокіровки в маленьких командах, де на зміну одним молодим пілотам, прийдуть інші, більш перспективні, на думку керівників «стайні». Сам же сезон обіцяє бути таким же насиченим і безкомпромісним, і не виключено, що доля чемпіонства вирішиться на останніх колах фінального етапу.

4117adc0c0c3c95a5ae7dfdeefc34694 Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розкладbb366667ec70108ef23a234d3ee0e8b5 Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад41de21afa34f4033bff8c247b0f7a9db Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад28ec10ff31cae5a3b4b62875278556b2 Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розкладec411b200217f8210ba1c132c3a02dfd Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розклад (2 votes, average: 5,00 out of 5)
167c764dd735adcf69cee8207011f34b Формула 1 в 2017 році в Сочі: календар, дата проведення, регламент, розкладЗавантаження…