b3962ec666882e3127e04f65deb8242a Фільм Вартові галактики 2 2017 року: сюжет, актори, трейлер російською, дата виходу

фантастичний бойовик, який одразу ж підкорив серця глядачів, був створений на основі коміксів відомого видавництва Marvel Comics». Тепер творці вирішили зняти продовження, яке воно не буде мати нічого спільного з коміксами, але все одно сюжет буде дуже цікавим. Так, уже в 2017 році на екранах з’явиться друга частина, яка отримає назву «Вартові Галактики: Том 2».

Сюжет фільму «Вартові Галактики 2»

Як завжди, творці фільму тримають в таємниці, про що буде наступна частина. Але вже точно відомо, що на початку 2016 року була закінчена робота над сценарієм. Подейкують, що глядачі будуть продовжувати насолоджуватися пригодами головних героїв з попереднього фільму.

У цій частині фанати побачать батька Зіркового Лорда. Адже дуже цікаво, хто саме дав можливість з’явитися на світ Пітеру Квиллу.

Є інформація, що в новому фільмі з’явиться ще кілька нових персонажів. Перший, з яким глядачі вже частково знайомі, Йонду. Це харизматичний пірат, а також прийомний батько головного героя – Зіркового Лорда. Побачать також фанати і Небулу, яка відома глядачам, як зведена сестра Гаморы. Вона була негативним персонажем, адже не виступала на боці головних героїв, але швидше за все тепер вона буде на стороні Зіркового Лорда. Третім і новим персонажем буде Богомол, який, до того ж, є майстром бойових мистецтв.

Ще один цікавий факт про сюжет фільму «Вартові Галактики 2» 2017 року полягає в наступному. По мережі ходять чутки, ніби на екранах з’явиться ще один герой марвел-всесвіту, а саме планета Его. Відмінні риси цієї планети – це незвичайний розум, а також красива борода.

Творці фільму

За виробництво цієї картини взялася американська кінокомпанія «Marvel Studios», під керівництвом якої, світ побачив такі фільми, як «Месники», «Залізна людина» і «Тор». Приєдналася до «Marvel Studios» ще одна відома кінокомпанія «Walt Disney Studios Motion Pictures».

Режисером картини, як і раніше залишився Джеймс Ганн. Цей талановитий чоловік пробував себе у світі кіно в різних професіях, і у всіх своїх починаннях досягав значного успіху. Крім роботи в якості режисера над фільмом «Вартові Галактики», Джеймс втілював свої режисерські задуми у фільмах «Муві» і «Супер».

Також Він працював над сценаріями для обох фільмів про Скубі-Ду, картин «Слимак» і «Льодяник любові».Крім цього, Джеймс пробував себе і в якості актора в таких фільмах, як «Конмэн», «Супер» і «Льодяник любові».

Сценаристами фільму «Вартові Галактики 2» 2017 року стали:

• Джеймс Ганн – очолив команду сценаристів;
  • Енді Леннинг – створював сценарій для першої частини фільму, а також працював над серіалом «Месники: Найбільші герої Землі»;
  • Ден Абнетт– працював в парі з попереднім сценаристом над сценаріями для аналогічних картин.

За продюсування картини взялися велика команда, в яку увійшли майстри своєї справи. Серед них Вікторія Алонсо, що займається такими картинами, як «Залізна людина», «Месники», а також «Вартові галактики». Приєднався до них Кевін Файгі, який продюсував фільми «Люди Ікс» і «Месники». Виконавчим продюсером картини став Луїс Д Еспозіто, який прославився роботою над такими проектами, як «Основний інстинкт», «В гонитві за щастям» і «Залізна людина».

Оператором фільму став Генрі Брэхам, який прославився роботою над такими фільмами, як «Тарзан. Легенда», «Все шляхом» і «Клуб невдах».

За створення музичного ряду для фільму взявся Тайлер Бейтс. Цей американський композитор створював музичні шедеври для таких картин, як «300 спартанців», «Світанок мерців» і «Хранителі».

В команду художників творці запросили досвідчених майстрів. За декорації для картини буде відповідати Джей Харт. Він працював в якості художника над такими фільмами, як «Бійцівський клуб», «Поїзд на Юму» і «Секрети Лос-Анджелса». Також в команду був запрошений Скотт Чамблисс, який отримав популярність завдяки фільмам «Зоряний шлях» і «Міссі: нездійсненна 3». Приєдналася до творцям картини Янн К. Енджел, яка працювала над проектами «Людина-мураха» і «Месники».

Як бачимо, команда творців кіно «Вартові Галактики 2» 2017 року дуже професійна, тому, результат повинен порадувати, як кінокритиків, так і глядачів.

Актори фільму «Вартові Галактики 2»

На роль Зіркового Лорда знову був затверджений Кріс Пратт. Цей американський актор став популярним завдяки своїм ролям у фільмах «Вона» і «Людина, яка змінила все». Також глядачі зможуть насолодитися акторською грою Кріса в нових картинах «Світ Юрського періоду 2» і «Пасажири».

У ролі Гаморы у фільмі «Вартові Галактики 2» 2017 року, глядачі знову зможуть побачити актрису Зої Салдан. Вона отримала свою популярність, знявшись у фільмах «Аватар», «Авансцена» і «Зоряний шлях».

У картині візьме участь французька актриса Елізабет Дебики, яку запам’яталася глядачам за ролями у фільмах «Макбет» і «Великий Гетсбі».

Подарує свій чарівний голос персонажа Ракеті американський актор Бредлі Купер. Він підкорив серця глядачів своєю грою у фільмах «Області темряви» і «Команда «А».

Озвучить персонажа Грута Вин Дизель, який запам’ятався завдяки фільмам «Форсаж» і «Три ікси».

Нового героя в картині, а саме батька Пітера зіграє Курт Рассел. Цей актор взяв участь у зйомках фільмів «Мерзенна вісімка» і «Мрійник».

Приємною несподіванкою для всіх глядачів стала інформація про появу на орендованій майданчику фільму Сильвестра Сталлоне. Поки достовірно не відомо, яку саме роль виконає актор, але зрозуміло, що контракт з Сильвестром вже підписаний.

Роль Дракса знову дісталася Дейву Батісту, який відмінно впорався з поставленим завданням на майданчику.

65252864e820db9be5eb0e5a70ad745e Фільм Вартові галактики 2 2017 року: сюжет, актори, трейлер російською, дата виходу117a350a87fb4be171449228b40d4050 Фільм Вартові галактики 2 2017 року: сюжет, актори, трейлер російською, дата виходу1d58e74e99b3db476d78685dc3d2a393 Фільм Вартові галактики 2 2017 року: сюжет, актори, трейлер російською, дата виходу24a54d65330260446483cd7ad5204541 Фільм Вартові галактики 2 2017 року: сюжет, актори, трейлер російською, дата виходу618a2d9b6a5cc29e9b84fe7f513ebb0d Фільм Вартові галактики 2 2017 року: сюжет, актори, трейлер російською, дата виходу (1 votes, average: 5,00 out of 5)