День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, дата

a8fec6ffb742cbbb1314f802c78d6379 День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, дата

День авіації ВПС у 2017 році відбудеться першого червня, як і у всі попередні роки. Даний підрозділ відноситься до військово-космічних сил Росії. З його допомогою головнокомандувачем ЗС РФ вирішуються стратегічні і оперативні, тактичні завдання в ході військових подій.

Призначення ВТА

Частини і з’єднання військово-транспортної авіації виконують наступні завдання:

  • десантування підрозділів повітряно-десантних загонів;
  • транспортування зброї, бойових припасів та інших допоміжних ресурсів воїнам, які працюють в тилу суперника;
  • створення маневру для авіаційної частини або з’єднання;
  • екстрена евакуація хворих або поранених людей;
  • миротворчі операції;
  • спеціальні завдання іншого роду.

До складу ВТА можна зарахувати окремі частини і бази, військові підрозділи, в яких зосереджені спеціальні війська. Частини російських ВТА мають у користуванні літаки наступних сучасних моделей, а також вертольоти Мі-8МТВ.

Історія ВТА

Відправною точкою розвитку військово-транспортної авіації в РФ можна вважати 1930-ті роки, коли в складі ВПС з’явилися підрозділи, що займаються перевезенням вантажів повітрям і військ, висадкою повітряного десанту. Спочатку основною технікою були видозмінені військові літаки.

Датою народження військово-транспортної авіації вважається 1.06.1931 р., коли завершилися процеси формування її підрозділів. Це сталося на території округу, що належить до Ленінградському повітро-випробному загону. Він обзавівся бомбардувальної ескадрильї з 12 одиниць техніки моделі ТБ-1. Вони мали військово-транспортний призначення. Крім того тоді сталося виникнення корпусного авіазагону (10 моделей Р-5). Він піддався перекласифікації у військово-транспортну техніку. Так зародився прообраз військово-транспортної авіаційної частини.

У передвоєнний час радянською авіацією було отримано важливий практичний досвід по доставці десантників і в перевезеннях вантажу повітрям. Проводилися навчання, здійснювались спеціальні маневри. Також чимало навичок було здобуто під час локальних конфліктів і внутрішніх воєнних дій.

Тим не менш, в той період ВТА не функціонувала як окремий підрозділ ВПС. Не було спеціальних літаків військово-транспортного призначення. Специфічні завдання під час ВВВ виконувалися за допомогою літаків-бомбардувальників, а також вантажних, пасажирських моделей. В тил ворога висаджувалися повітряні десанти, транспортувався особовий склад і зброю, евакуювалися хворі і поранені, забезпечувалися партизанські загони. В ході операцій оборонної спрямованості до загрозливих напрямках повітрям транспортувалися сухопутні з’єднання.

Роль військово-транспортної авіації ВПС Росії

Під час ВВВ транспортно-десантні завдання вирішувалися 1,7 млн. самолетовылетами. Від усіх здійснених за той час вильотів ця цифра складає більше 31%. Широко даний підрозділ використовувалося під час протистояння японським військам.

При військових діях в Маньчжурії були перевезені 4 тис. тонн різноманітних вантажів, 10,5 тис. військових, що перебувають в особовому складі.

Березень-квітень 1945 р. увійшли в історію завдяки створенню десантно-транспортної авіації (ДТА). Це підрозділ входило до складу ВДВ. Воно включало в себе 5 дивізій.

1949 р. став моментом освіти транспортно-десантної авіації в ДТА. У ній нараховувалося 6 дивізій, що знаходяться в Європі відноситься до частини СРСР. Головнокомандувачу військовими силами Далекого Сходу були підзвітні 3 полку військово-повітряних сил, а також перша з дивізій ПДВ.

У 1955 р. відбулося перетворення транспортно-десантної авіації в підрозділ ВПС. Тепер воно безпосередньо підпорядковувалося Головнокомандувача військових сил.

1950-ті роки стали періодом розробки спеціальної військово-транспортної техніки моделей Ан-8 -12. У 1958 р. їх постачали частин та з’єднань ВТА. Літаки були обладнані люками вантажного призначення в задній частині (при польоті вони відкривалися), двигунами турбогвинтового типу. Моделі першого покоління в 5 разів поступалися новим аналогам по вантажопідйомності. Також перевагою стала оснащеність навігаційних, прицільних, транспортним і десантним обладнанням, межсамолетной навігацією.

У підсумку ВТА могла без проблем функціонувати при будь-яких погодних умовах, здійснювати десантування сполук з парашутами, доставляти штатну техніку і озброєння, займатися перевезенням важкої техніки і озброєння.

До 1967 р. модельний парк був поповнений розробкою Ан-22 ” Антей. Її введення в експлуатацію вирішувало задачу забезпечення транспортабельності повітряними шляхами бойового обладнання сухопутних підрозділів. Їх потреби задовольнялися на 100%. У 1974 р. в озброєнні ВТА з’явився перший спеціалізований літак вітчизняного виробництва Іл-76, що має турбореактивні двигуни. До 1980-м рокам ця модель стала основною, використовуваної даними підрозділами. Цей універсальний механізм успішно справлявся з усіма покладеними на нього завданнями.

1987 р. став моментом значного розширення можливостей стратегічної транспортування вантажів і великогабаритних одиниць техніки завдяки випуску моделі Ан-124.

Сучасна історія ВТА

Коли СРСР розпався, стався і розкол ВТА. Окремі її частини відійшли в національні володіння кожної пострадянської країни. У РФ залишилася можливість користуватися аеродромної мережею, авіаційним парком, спеціалізованими заводами. У 1998 р. відбулося їх зведення в 61 армію, підзвітну Верховній головному командуванню. У 2009 р. на її базі засновано Командування ВТА.

За свою тривалу історію дане підрозділ накопичило чималий досвід, який не перестає присовокупляться новими відкриттями. В національних інтересах було виконано ряд важливих завдань, пройдені численні збройні конфлікти, локальні війни на пострадянських територіях, а також в інших частинах світу. Неодноразово була доведена величезна роль ВТА, коли з’являлася потреба в рядкової доставки військових або озброєння в райони бойових операцій.

Зовсім недавно, в 2015 р. російська угруповання працювала в Сирії, доставляв туди гуманітарні вантажі. Також ВТА може приносити значну користь у мирні періоди, коли потрібно ліквідація ситуацій надзвичайного характеру (техногенного, природного). Наприклад, значна користь принесена при усуненні наслідків Чорнобильської АЕС, землетрусу у Вірменії (1988), на Сахаліні, на Курилах. До того ж ці підрозділи неодноразово брали участь у гасінні пожеж у лісі.

Підсумки 2015 р. показали, що Командування ВТА – краще об’єднання серед інших в Повітряно-космічних силах. Кількість середнього нальоту для командира дорівнює близько 170 годин. Початківець льотчик витрачає 200 годин. В цілому наліт ВТА налічує понад 50 тис. ч.

Сучасне обладнання літаків надає можливість переміщатися в будь-які точки світу. 2015 рік запам’ятався в історії завдяки першій посадці техніки ВТА на арктичному аеродромі, вкритому снігом. Його місце розташування – Земля Олександри.

dca8cb4b6177433635631c998c26f82e День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, дата99f642cd5ac0850ddbce6206a61ef702 День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, датаe67bd008b0fb78e028684452f9a99872 День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, датаc86d5633850a1e0e77e4dda065e454ae День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, дата3742e99a616d29e0fdda6660fced77d0 День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, дата (1 votes, average: 5,00 out of 5)
aa8c0f3d0beab6885c3c08b623101d79 День ВТА ВПС Росії в 2017 році: якого числа День авіації ВПС, датаЗавантаження…