Cadillac CTS-V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики

a647b29ee3699c21bee106ec4e117455 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики

Кадиллак CTS-V був запущений в 2004 році, як високоефективна версія седана CTS. Спрямований на ринок швидких седанів на чолі з БМВ M5 і Мерседес-Бенц E63 AMG, CTS-V почав продаватися з моделлю C5, яка мала мотор LS6 V-8 потужністю 400 кінських сил. У своєму другому поколінні, седан отримав наддувний V-8 на 6,2 літра, заснований на LS9, знайденому в Corvette C6 ZR1. LSA виробляв 556 кінських сили і знайшов свій шлях в універсалі і версії купе CTS-V, отриманому пізніше. Тепер Cadillac представляє довгоочікуване, третє покоління CTS-V 2017. Заснований на абсолютно новому седані CTS автомобіль, має перероблений зовнішній вигляд і просторий інтер’єр, а також приносить більше потужності, оновлені технології і меншу вагу.

Седан третьої генерації звучить блискуче в основному з-за його 640-кінських сил від V-8 і розкішного інтер’єру. Багато чого, як і в ATS-V, було створено для конкуренції з BMW M4. CTS-V упакований з додатковими функціями унікальними для модельного ряду V-серії і великими потужностями, ніж у його прямих конкурентів. Але є у нього те, що потрібно, щоб нарешті скинути БМВ M5 і Mercedes E63 AMG від своїх місць у верхній частині сегмента? Про це, як раз поговоримо далі. До речі про нові авто від БМВ і Мерседес читайте детально на 2017god.org,

Екстер’єр седана

5e4505aabc69b0737279e019cef71e70 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики

Як і слід було очікувати, перероблений новий Cadillac CTS-V 2017 оснащений великою частиною стилю CTS 2014 року, демонструючи при цьому безліч унікальних елементів кузова. Попереду, фари є єдиними особливостями, які залишились без змін; все інше було реконструйовано для оптимальної роботи аеродинаміки і загрозливого вигляду. Решітка є більш вузькою і має абсолютно новий сітчастий малюнок, а також менший за розмірами герб Cadillac. Внизу ви знайдете тонкі повітрозабірники, які також видно на стандартному CTS, тільки на ньому вони були значно розширені, але оснащені тієї ж комірчастою сіткою.

Бічні повітрозабірники була змінені за формою, апрон демонструє спліттер з вуглецевого волокна. Говорячи про волокні, перероблений капот зроблений з того економного за вагою матеріалу і поставляється з вентиляційним отвором, яке витягує гаряче повітря з моторного відсіку.

При погляді з боку, CTS-V сидить нижче, завдяки його оптимізованої підвісці і переглянутим особливостям бічних спідниць. Широкі крила і нові бічні вентиляційні отвори мають значок V-серії. Зміни менш очевидні навколо задньої частини, але новий спойлер кришки багажника і модернізований бампер показують, що модель вносить певне розмаїття в V-серії. Зникла порожнину бампера з інтегрованими, трапецієвидними вихлопними трубами, її замінили дифузором з круглими чотирьохядерними трубами.

Так само, як і менший ATS-V, CTS-V можна замовити з наявним пакетом вуглецевого волокна, який прибирає ще один десяток кілограм і ще більше покращує аеродинаміку. В комплект поставки входить більш агресивний передній спліттер, вентиляційний отвір кузова, задній дифузор і спойлер.

Якщо говорити про габаритах, то у довжину автомобіль простягається в 5 метрів 21 міліметр, ширина становить 1 метр 833 міліметра, показники висоти зафіксовані на позначці 1 454 міліметрів. База коліс трохи не дотягує до трьох метрів, а саме становить 2 910 міліметра. Вага моделі показує цифру в 1 880 кілограм. Якщо говорити про відсоткове співвідношення передньої та задньої частини, то фронтальний кузов становить 52,7 відсотка від всієї ваги автомобіля, тоді, як в тилу розподіл габаритів кузова одно 47,3 відсоткам. Дуже непоганий баланс, який чудово доповнює аеродинаміку.

Інтер’єр Cadillac CTS-V 2017

b818ac28814287784cb51f4ac0e49899 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики

Новий CTS-V 2017 може бути безстрашним зовні і під капотом, а інтер’єр в авто по-справжньому розкішний. Коли ви боретеся в тому ж сегменті з БМВ M5 і Mercedes E63 AMG, ви повинні переконатися, що ваш автомобіль не тільки показує високий рівень продуктивності, але і демонструє зручності. І Cadillac підняв авто на сходинку вище з точки зору обладнання і технологій.

Увійдіть в салон, і ви сидите зручні обігріваються і вентильовані передні сидіння в 20 напрямках регулювання. Орієнтовані на показники ефективності сидіння загорнуті в полуанилиновую шкіру з замшевою мікроволокна, і забезпечують багато бічної підтримки завдяки їх переглянутої конструкції. Клієнти, які проводять більше часу на трасі можуть вибрати набір продуктивності Recaro, який поставляється з регульованими валиками і шкіряною оббивкою Мулан.

Природно, салон упакований з елементами декоративної прострочки і різних м’яких на дотик матеріалів для рульового колеса і рукоятки важеля перемикання передач і дверних панелей. В наявності пропонується три колірні комбінації:

  • чорний Jet;
  • чорний Jet з легкими платиновими акцентами;
  • і шафран з чорними вставками.

Звичайно, пропозиція дещо гірше в порівнянні з БМВ і Мерседес-Бенц, але враховуючи те, що ви отримаєте під капотом, це чудово.

Унікальні можливості тривають з зробленою на замовлення версією дисплея на 12,3 дюйма з графікою V-серії і повнокольоровим екраном на лобовому склі. Новітня інформаційно-розважальна система CUE є стандартною, також це стосується аудіосистеми Босе Сураунд Саунд, Siri Айс Фрі, бездротової індуктивної зарядки телефону та підключення OnStar 4G LTE з вбудованими точками доступу Wi-Fi. Клієнти також отримують Recorder Performance Data, яка дебютувала на Chevrolet Corvette Stingray.

Технічні характеристики

9c20f8681dab6cf661047ab5d7bc406b Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики

Родзинкою абсолютно нового CTS-V 2017 є його двигун. Незважаючи на те, що він вміщує ті ж 6,2 літра, як і його попередник, V-8 має всі нові силові особливості, алюмінієві головки циліндрів і легкі впускні клапани з титану. Крім того, попередній 1,9-літровий нагнітач був замінений на 1,7-літровий. Це більш компактно і ефективно, ротори ресивера тепер менше, що дозволяє більш максимальні обороти в діапазоні. Крім того, підвищення ефективності досягається більш ефективно, завдяки більш прямим випускним отвором, які створюють менше турбулентності і тепла. Оновлена активна система управління палива підвищує витрату палива.

Переходячи до тієї частини, яка нас цікавлять найбільше, агрегат показує серйозне поліпшення з боку потужності й крутного моменту у порівнянні з минулим седаном. З 640 кінськими силами в своєму розпорядженні, новий силовий агрегат генерує додаткові 84 конячки порівняно з моделлю, яку він замінив. Новий мотор майже настільки ж потужний, як 645-сильний агрегат Dodge Viper. Більш того, CTS-V знищує своїх головних суперників BMW M5 і Mercedes-Benz E63 AMG.

Розгін до 100 кілометрів на годину займає 3,7 секунди, що можна назвати серйозним поліпшенням у порівнянні з попередніми чотирма секундами. CTS-V і раніше відстає від E63 AMG S, який потребує всього 3,5 секунди. З іншого боку, американський седан на 0,7 секунди швидше, ніж його конкурент від BMW. Максимальна швидкість стрибає від 299 до запаморочливих 321 кілометр на годину. Німецькі седани мають свої максимальні обмеження швидкості на позначці 249 кілометрів на годину.

Cadillac також оновив і восьмиступінчасту автоматичну коробку 8L90 для більш швидкого реагування та підвищення ефективності. Autobox пропонує ручне керування за допомогою підрульових перемикачів рульового колеса, тоді, як Performance Algorithm Shifting робить це так само швидко, як і будь-яка установка з подвійним зчепленням. Принаймні, так стверджує Cadillac. Погана новина — це те, що немає жодного слова про ручний варіант трансмісії.

Навіть враховуючи, що авто поділяє ту ж колісну базу з CTS, седан V-Series пропонується з більш широкою передньою і задньою осями, на 25 відсотків більш жорсткою структурою, а також трэковым шасі і деталями підвіски. Покращення включають багатоважеля передню підвіску, швидкісні пружини і більш жорсткий стабілізатор поперечної стійкості для більшої бічної жорсткості. Також в наявності нова п’ятиважельна задня підвіска. Електронний диференціал обмеженого ковзання забезпечує більше прискорення наріжного виходу, тоді як третє покоління Magnetic Ride Control GM дозволяє показати оптимальну продуктивність на основі чотирьох обраних режимів водіння.

Зупинка харчування забезпечується гальмівною системою Brembo, яка включає в себе складаються з двох частин, 15,3-дюймові передні ротори з шістьма поршневими супортами і 13,4-дюймові задні ротори з чотирма поршневими супортами. Легкі, 19-дюймові колеса на 45 відсотків жорсткіше, ніж попередні і використовують шини Мішлен Пілот Супер Спорт. Каучук, був спеціально розроблений для CTS-V і має потрійне з’єднання протектора для відмінного зчеплення і поліпшення якості їзди, а також тривалого носіння. Модель піднялася вище свого попередника з точки зору обробки і їздить зі значними поліпшеннями на трасі.

Ціна нового Cadillac CTS-V 2017 встановлена на позначці 83 995 доларів.

50bf7726c844d2c51ffd0137ec62a704 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристикиdb7e99e0e81cc980f58631e2233683c5 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристикиc32bfcf622b62ff94237493fb02565d4 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристикиadc56da2181d9ede0cd6eb3835fee367 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики5d84ace530525f062741d48e1a7282d2 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристики (2 votes, average: 5,00 out of 5)
9af8cb65669eba22b4ceb9edb01caa78 Cadillac CTS V 2017 року: огляд, фото, відгуки, ціни, характеристикиЗавантаження…