Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

cf5040c386bd5714b5c53f57fb3e1227 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

Nissan GT-R, безумовно, сама гаряча модель, що вийшла з Японії в даний час, але коли справа доходить до середини двигунів суперкарів, Honda/Acura NSX може посперечатися. Принаймні, це було до 2005 року, коли Honda вирішила зробити спортивний автомобіль, який розроблений за участю Айртона Сенни, людини, який розглядається багатьма, як кращий водій Формули-1 усіх часів. NSX вперше вийшов на світ 26 років тому з 270-сильним трилітровим V-6. Пізніше двигун був оновлений до V-6 на 3,2 літра, який провертав 290 коней. NSX був ще неймовірно швидким завдяки своїй низькій спорядженій масі. Від нуля до 100 км він брав розгін за 5,1 секунди, коли автомобіль був вперше випущений, але тест показав до 4,5 секунд, до кінця 90-х років. NSX припинила виробництво в 2005 році, коли Honda оголосила про плани розробки наступника. У 2016 році Acura NSX 2017, нарешті, стала реальністю.

Через чверть століття потому, як перше покоління NSX дебютувало, друге не може бути більш різноманітними, за винятком числа циліндрів і конфігурації двигуна, звичайно. Працює авто з подвійним турбонаддувом на 75 градусів в парі з трьома електричними моторами і трансмісією з подвійним зчепленням з дев’ятьма швидкостями (DCT).

Глобальна команда прийняла виклик, щоб розробити новітній спортивний автомобіль, використовуючи сучасні технології для забезпечення неймовірно яскравого уявлення про автомобіль, який відповідає інтуїтивно і негайно підкоряється волі водія. Нещодавно про це казав Тед Клаус, який є головним інженером. NSX забезпечує продуктивність суперкара, з прискоренням з нульовою затримкою і надихаючу впевненість динаміки руху.

На відміну від приводу задніх коліс першого покоління NSX поставляється з SH-AWD з передніми колесами, які працюють на двох з трьох електродвигунів. NSX був значною мірою розроблений командою під керівництвом американських інженерів з центру розвитку Хонда в Рэймонде, штат Огайо, тоді, як виробництво мало місце в Мерісвіллі.

Екстер’єр

6987d10513d0275f41b742ade58a181f Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

Як і очікувалося, виробнича модель Acura NSX 2017 є близьким відтворенням концепт-кара, який вийшов ще три роки тому. Передній кінець майже ідентичний з тим же дзьобом Acura і масивної гратами радіатора, що займає більшу частину носа. Виробник зберіг конфігурацію бампера і його повітряних гребель майже недоторканими. Однак, при найближчому розгляді виявляється безліч модифікацій.

Великий розгалужувач стирчить під ґратами, тоді, як масивні ножі, розділяють основну сітку з бічних водозаборів були переглянуті і видозмінені. Передні фари можуть похвалитися новою графікою з шістьма світлодіодами і світлодіодним смугою, що замінює конфігурацію з п’яти пунктів концепту. Передній капот теж інший, в наявності два великих отвори прямо над колісними арками.

Що стосується задньої панелі, здається, що виробнича версія успадкувала задні ліхтарі концепту з незначними змінами, це відноситься і до спортивної дифузору і великим вентиляційних отворів на кожній стороні. Найбільша різниця в положенні чотирьох насадок на вихлопних трубах, які тепер сидять в середині замість того, щоб бути включеними в бічні вентиляційні отвори. Виступаючий спойлер додає деяку складність в іншому випадку, простій конструкції капота концепту. Вид збоку, де найбільші зміни криються в більш вираженому погляді кузова вперед, більшим і більш високим бічним вентиляційних отворів, трохи іншому характері лінії на двері, а також новим отворів для повітря на кожній передньої колісної арки.

Не стало здивуванням, що алюмінієві матеріали і вуглецеве волокно широко використовувалися при будівництві зовнішніх панелей. Є багато, багато компонентів, які потребують охолодження на NSX, так що належне управління температурним режимом з допомогою управління повітряним потоком має вирішальне значення. З цією метою повітря направляється через передню решітку, бічні воздухозаборы та задній відсік двигуна.

Крім того, потреби охолодження повинні були бути зрівняні з іншим компонентом суперкара під назвою даунфорс. NSX створює в три рази більше притискної сили в задній частині, ніж це робить в передній. Цей баланс приходить завдяки великому тестування в Огайо на основі аеродинамічної труби

Автомобіль отримав 19×8.5-дюймові катки коліс передньої осі, і поставляється з 20×11-дюймовими в тилу. Обидва набору виготовлені з кованого алюмінію.

Інтер’єр Acura NSX 2017

fe135908378238bf271db3d969d4b6d8 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

На жаль, не так багато складної симфонії шкіри, алькантари і карбону від концепт-кара знаходиться в серійній версії Acura NSX 2017. Більшість вуглецевого волокна було замінено широким спектром алюмінієвих пластин, а алькантара присутній тільки в середній частині сидіння. Центральна консоль поставляється з деякими ручками і кнопками, запозиченими з інших моделей Acura, тоді, як вентиляційні отвори кліматичного контроль мають зовсім іншу конфігурацію у порівнянні з концепт-кар з 2012 року.

З позитивної сторони, рульове колесо має більше гоночного дизайну, так як тепер воно сплющене знизу і зверху, а комбінація приладів виконана в дизайні високий технологій. Сидіння отримали велике тестування, і Acura каже, що застосовують різні випробування, щоб використовувати те, що називається відображення тиску вимірювання, щоб переконатися, що вони обидва були зручні і безпечні. І останнє, але не менш важливе, червоно-чорна, двоколірна оббивка з NSX Concept 2012 повертається у серійному автомобілі, хоча основний колір тепер чорний замість червоного.

Технічні характеристики

b94bed4acff12c48cfc974ad1c4b0f24 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

У комплектації Acura NSX 2017 новий бітурбований, V-6 було розроблено для автомобіля, щоб бути ідентичним оригінальному NSX. Силова установка йде з безпосереднім уприскуванням палива і отвір для введення, разом з перемінним управлінням синхронізацією, для забезпечення оптимальної фазування розподільного вала, для контролю точності згоряння протягом усього діапазону оборотів в хвилину, а також для високого рівня потужностних показників і продуктивності при серйозних моторних обертах.

Спочатку мотор був поперечно-змонтований, атмосферне V-6, але в кінці кінців автовиробник пішов з набагато більш складним поздовжнім встановленим бітурбірованним блоком. Цілком зрозуміло, що це мало наслідки, що зачіпають інші області автомобіля, включаючи аеродинаміку та охолодження.

В результаті, мотор нібито забезпечує найкращий баланс між виробництвом енергії, загальною компактністю, а також зниженням маси. Ключові елементи дизайну, які сприяють цим твердженням, включають:

  • лиття блоку циліндрів двигуна;
  • легкі і невеликі головки блоку циліндрів;
  • термічне напилення покриття на блоці циліндрів для більш високого рівня ефективності температури;
  • і систему змащення із сухим картером, що значно знижує центр ваги мотора.

В парі з ДВС працюють три електродвигуни, два з яких відповідають за харчування передньої осі (по одному на колесо). Т-подібна літій-іонна акумуляторна батарея знаходиться в середині, тоді як третій вбудований електродвигун між двигуном і задній основою DCT. Передні двигуни забезпечують миттєвий крутний момент і активне зчеплення повного приводу, а ззаду також використовується Direct Drive Motor, як генератор для акумулятора.

Результатом є миттєвий відгук дросельної заслінки при найменшому утриманні правої ноги.

NSX також має самі передові технології системи обробки привода коліс (Sport Hybrid SH-AWD), яка може розподілити крутний момент. Ця система покращує показники прискорення, гальмування і проходження поворотів, все це завдяки електричної векторизації крутного моменту.

Потужність V-6 передається на колеса за допомогою дев’яти-ступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням, яка об’єднає безліч нових технологій. Коробка передач працює з електронним приводом з подвійним зчепленням і електронним приводом для швидкоплинного і точного перемикання. Багаторазова пластина диференціала обмеженого ковзання забезпечує підвищену тягу при прискоренні і проходження поворотів.

Acura NSX 2017 має загальну потужністю 573 кінських сил. V-6 провертає 500 кінських сил, а двигун розташований між двигуном і трансмісією генерує 47 коней. Специфікації продуктивності поки недоступні, але 573 коней це в цілому достатньо, щоб підштовхнути NSX до розгону до сотні за 3,5 секунди.

Спортивний автомобіль перший від Acura, який має матеріал рами для збільшення жорсткості кузова і легкості. Японці стверджують, на підставі внутрішніх даних, що шасі NSX є безумовно самим жорстким.

Гальма електромеханічні, як з нормальним гальмуванням тертя (Brembo забезпечує алюмінієві супорти і залізні ротори) і рекуперативним гальмуванням.

Гума включає в себе високопродуктивні літні шини (Continental Conti-Sport Contact), або додаткові шини кінцевої обробки. Розміри 245/35 ZR19 у передній осі і 305/30 ZR 20 ззаду.

NSX поставляється з інтегрованою системою динаміки, яка управляється через циферблат на центральній консолі. Це пропонує чотири різних режими водіння:

  • Тихий;
  • Спорт;
  • Спорт +;
  • Трек.

Ці різні режими змінюють рульове управління автомобіля, гальмування, Vehicle Stability Assist, амортизатори, систему повного приводу, а також впускні і випускні шуми. Там також є режим керування запуском.

Безпека і ціни

a1721b8f45259982cea489fc4849ec1b Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни

У комплектації Acura NSX 2017 упакований з пасивними і активними функціями безпеки. Спортивний автомобіль має декілька порогових значень подушки безпеки, передні бічні подушки безпеки, а також однорядні латеральні подушки з датчиком перекидання. Передні сидіння мають триточкові ремені з автоматичною системою натягу і нагадування. Активні функції обчислюються такими технологіями, як:

  • забезпечення стійкості транспортного засобу з контролем тяги;
  • антиблокувальною системою гальмування;
  • електронним розподілом гальмування;
  • Brake Assist;
  • многоракурсной камерою заднього виду з динамічними керівництвом;
  • і системою відстеження тиску в гумі з урахуванням розташування та індикаторами тиску.

NSX також оснащений фарами дальнього світла, і датчиками резервного копіювання, а також круїз-контролем.

Ціна Acura NSX 2017 становить 156 000 доларів за основну збірку. При цьому в наявності є маса різних опціональних доповнень. Основними конкурентами моделі виступають Ferrari 488 GTB, Audi R8 і BMW I8. До речі, про моделі Audi R8 Spyder ви можете знайти докладний огляд на 2017god.org.

4ec63389716868a96156719ee07e8475 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни8ca07e856407c01d489b6b054b8227f0 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни8ffb766cd359c96dc27991828901b66b Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни70c464119fae433a5438208adc51d4bb Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціниbf540cf16c1f88f498097cce9e74d276 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціни (1 votes, average: 5,00 out of 5)
f4c557d5f1f7e4b197b5b962baab0899 Acura NSX 2017 року: огляд, фото, відгуки, характеристики, ціниЗавантаження…